Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 18 ... 85 86
johnnyvdlaar

Ik ben ook wat aan het spelen met de Scorito api en een scraper op pro cyclingstats. De source code staat hier: https://github.com/jvdlaar/scorito voor de mensen die ook wat willen spelen. Leuke stats die ik heb.

Renners die 9 races gaan rijden:
Kristoff, Keukeleire, Gilbert, Wellens, Stuyven, Teuns.

Senechal en Bettiol zijn de duurste renners met 2,5 mil per race.

Alex Kirsch en Arjen Livyns zijn de renners die slechts 62500 kosten per race!

KV

Haha. Senechal en Bettiol gaan wel meer dan 1 koers rijden.

Jasperdewaal11

'@johnny je vergeet gemakshalve nog 2 renners die 9 koersen rijden en er zijn er nog wat met 8.

Pim96

Die renner die maar 62500 per race kost (geheimzinnig he) rijdt zich wel lekker tussen de toppers zeg vandaag. Geen misselijk veld hoor

johnnyvdlaar

'@Jasper oh dan gaat er misschien nog iets fout, welke?

johnnyvdlaar

Oh ik zie het al, even debuggen zo te zien ;-)

Mr10B

Update contact met Scorito
Naar aanleiding van de resultaten van de poll (over gamecenter) die ik met Scorito heb gedeeld, heeft een medewerker van Scorito mij gevraagd om met hen hierover in gesprek te gaan. Ik heb aangegeven dit graag namens de community te doen. Het gesprek staat gepland voor a.s. maandagavond. Mocht je tips/suggesties/bugs hebben waarvan je denkt dat het goed is dat deze in dat gesprek besproken worden wil ik je verzoeken die te plaatsen in dit topic: https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/gesprek-met-scorito-inzake-gamecenter/. Hiermee houden we deze thread beschikbaar voor een inhoudelijke discussie van het spel in plaats van discussie over de vormgeving :)

Treenert

'@Pim, Lyvins idd, was geen misselijke aankomst.

Nav de podcast van Eurosport geen GVA en Naessen opgenomen. Een Belg die zegt daar geen fiducie in te hebben moet je wel serieus nemen dacht ik. Ik had, zonder de illusie te hebben niets meer te zullen veranderen, tot dusver een mooi uitgebalanceerd team, rijdt GVA zich ineens in de schijnwerpers 😬
Om het te nuanceren, had hij 2 jaar geleden dat sprintje niet gewoon gewonnen?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Voor mij de belangrijkste beslissing wel of geen MvdP.
Met hem, heb ik een prima team, zonder hem kan ik twee renners flink upgraden.
Gaat er om welke koersen hij rijdt.

johnnyvdlaar

PCS en Scorito schrijven sommige namen net anders dus daar ging het fout. Nu iets beter (er zit nog steeds een bug in met een paar obscure renners):

Nieuwe versie:
10 wedstrijden:
Greg Van Avermaet

9 wedstrijden:
Alexander Kristoff
Jens Keukeleire
Søren Kragh
Philippe Gilbert
Tim Wellens
Jasper Stuyven
Jempy Drücker
Dylan Teuns
Amund Grøndahl Jansen

Limal

Voor wie nog een alternatief zoekt voor Scorito (of er een gratis spelletje wil bijnemen) is er nu ook de Sporza Wielermanager - Klassiekers: https://wielermanager.sporza.be/

arjenzvob

Als we dan toch bezig zijn, dit is ook leuk om aan mee te doen:

https://goudenklassiekers.hln.be/

michelb6

Wat verwachten jullie van Kragh?
Hij rijdt veel wedstrijden, afgelopen jaar in rondes niet slecht, maar met 2,5 miljoen zijn zijn verdere histrorische uitslagen in de klassiekers nogal matig.

Niballie

Je moet wel oppassen voor scorebordjournalistiek.

GlennTour

'@ab normaal:

Ik heb die twijfel eerder met WVA.
MVDP kan er zomaar BP en WP bijnemen. Terwijl WVA nog niet top zal zijn in Strade.

Geen Teunissen, verder nog altijd weinig rondom hem.

Terwijl er buiten DQS nu meerdere ploegen met koppeltjes zijn die ze kunnen uitspelen.

Ab Normaal

'@glenn
MvdP heeft heen schijn van kans in de WP.
En BP tussen Roubaix en AGR geloof ik persoonlijk niet in.

Baiskeli

'@Mr10B omdat ik geen 'inhoudsloos' bericht in jouw topic wil zetten even hier: heel gaaf dat je dit namens de harde kern van wielerflits wilt doen! Hoop dat er wat moois uitkomt waar Scorito iets mee kan.

danusz1986

'@Ab

Is Mathieu dan al zeker van de AGR??

Jori

'@Ab: Nog altijd meer kans dan hij had in de Amstel toen Alaphilippe, Fuglsang, Schachmann, Kwiat er al vandoor waren, Clarke en Mollema ook nog onderweg waren en hij alleen een achtervolging moest inzetten met Madouas en De Marchi op zijn wiel :p
Maar weet geen eens of hij wat ardennenklassiekers rijdt, volgens mij wil hij dan alweer op de mountainbike zitten toch?

Laatst gewijzigd
dvansteenis

Iemand die de programma's van Kwiatkowski en Madouas heeft gevonden? Dan weet ik of ik verder moet zoeken of dat ze gewoon nog niet te vinden zijn...

tinus-dordt

Beste forum leden, wielerkenners!

Wie wil/ kan er iets vertellen over de kansen van pidcock.
Is eigenlijk de enige naam die ik er steeds wil uithalen maar toch niet durf.
Gaat hij verrassen of is het meer keer seizoen zoals ik ergens las.

Alvast bedankt!!

TrEb

'@tinus dordt, als ik jou was zou ik zijn prestaties in tour du Var volgen en zien of hij daarna in je team past.

Jasperdewaal11

Ik zou sowieso wachten tot einde van de volgende werkweek om je team defintief te maken, dan weet je het meest ;)

Jorco

'@johnnyvdlaar, gaaf dat j een script hebt geschreven... Alleen mijn technische kennis is toch wat beperkt.
Hoe kunnen we dit zelf gebruiken?

Westland95

Madouas zal gewoon de heuvelklassiekers rijden en nog wat kasseien, op dat laatste was die vorig jaar ook niet verkeerd. Ik neem hem zeker mee.

1 2 ... 18 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.