Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 19 ... 85 86
madeinstars

Heeft iemand al een idee welk programma Cees Bol gaat rijden?

KV

Zoals bij zoveel sprinters: nee.

johnnyvdlaar

'@jorco ik zal de gegenereerde Excel vanavond ook uploaden

Jori

Bol is wel grotendeels te redeneren door kijking van plaatsing van klassiekers en zijn trein. In interview gaf hij aan dat hij heel veel met zijn trein ging voorbereiden. UAE tour dus niet (wat Ärndt ook ons probeert wijs te maken), dus overige ritten moeten wel bijna allemaal raak zijn dan. Van Bol zelf is wat minder bekend, maar kijkende naar zijn trein (met name zijn lead-out man), is er wel wat bekend. EF durf ik echter niet te voorspellen.

Kwiat rijdt toch altijd een ander programma dan ze hem voorschotelen, die reed paar jaar terug ook ineens MSR, terwijl dat niet de aankondiging was. Zou nu zomaar eens BP kunnen rijden, of niet :p

Laatst gewijzigd
Jorco

HELD!

De Tourminator

En toen was MvdP ineens uit mijn team 😳
We wachten maar even de programma's van de renners af zover het volgende week bekend is. Maar GvA wil ik toch ook wel in mijn team hebben .....

Treenert

Livyns doet het weer keurig 🧐

johnnyvdlaar

https://1drv.ms/x/s!AsdpE_Xp0bQ8ma8xPxb3iPGMtIb09w?e=73lvNN met alle wedstrijden per renner

Genomico

Mooi overzicht Johnny. Thanks!

Edit: Alleen Daniel Martin lijkt nog verkeerd te gaan vanwege zijn naam. (In PCS zijn er meerdere Daniel Martins, maar de 'echte' is daar Dan Martin.)

Laatst gewijzigd
Pim96

Vind de uitslag van Laporte vandaag ook bijzonder. Was een pittige aankomst. Met zijn vorm zit het dus wel goed. Alleen 1.5 miljoen wel gortig alsnog

Lo Zar

Echt super gedaan Johnny! Veel dank!

arjenzvob

Bedankt Johnny. Mooi werk!

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Meelezerangst op een forum

Hangtieniedanstaatie

Meelezerofobie

snoek1974

Blijft een lastige , zoals het nu lijkt rijden v Aert en vd Poel te weinig voor wat ze kosten , maar alles waar ze rijden horen ze gelijk bij de topfavorieten en er komt misschien nog wel wat bij , vd Poel staat er nu niet op voor AGR .

Heel veel onbekend nog wie waar rijden , heb er weinig nu voor Eschborn en Scheldeprijs .

Ric

Mag aannemen dat Vd Poel de Brabantse Pijl en/of AGR nog gaat rijden anders loont het niet om hem te nemen.

snoek1974

'@ Ric , daar moet je dus op gokken

danusz1986

Mensen die Ballerini overwegen om mee te nemen? In 2019 veel gereden en nu aardig in vorm. Nog niet heel veel bekend van wat hij gaat rijden. De vraag is natuurlijk hoe vaak hij uitgespeeld zal worden met zoveel goede teamgenoten die allemaal eventueel zouden kunnen winnen.

Marsthinaikos

Zo...daar is MvdP:)

Westland95

Matje 🤪🤪

nasibal

Was ik op een of andere manier als gevolg van niet goed kijken al een week lang in de veronderstelling dat de Vermeersch van Lotto dezelfde Vermeersch was als die vorig jaar nog het shirtje van Alpecin aan had. Het verslag van de UAE tour vandaag redt me.

Laatst gewijzigd
Treenert

Hahaha, Gianni en Florian. Wees gerust: was ik eerder ook op gestuit, voor wat dat waard is overigens 🤣🤣

TrEb

Na de overwinning van MvdP, toch maar overwegen om hem in het team te klikken..

Jan Janssens

Ja ik ga mijn "geen kans" in MSR voor VDP toch moeten herzien, plots mogelijks kopman nummer 1 voor MSR en Strade in deze vorm. Doortrekken met DDV, RVV en PR ineens toch onmisbaar dan als captain?

Dumoulist

Daarentegen lijkt de vormcurve van de andere crosser behoorlijk af te vlakken. Ik kom daardoor toch terug op mijn eerdere gemaakte keuze. Misschien kan Woods die plek wel opvullen. Ook benieuwd naar Higuita in de UAE Tour. Rijdt toch wel een interessant programma en gaat waarschijnlijk meer kansen krijgen na het vertrek van Woods.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 19 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.