Bol is wel grotendeels te redeneren door kijking van plaatsing van klassiekers en zijn trein. In interview gaf hij aan dat hij heel veel met zijn trein ging voorbereiden. UAE tour dus niet (wat Ärndt ook ons probeert wijs te maken), dus overige ritten moeten wel bijna allemaal raak zijn dan. Van Bol zelf is wat minder bekend, maar kijkende naar zijn trein (met name zijn lead-out man), is er wel wat bekend. EF durf ik echter niet te voorspellen.
Kwiat rijdt toch altijd een ander programma dan ze hem voorschotelen, die reed paar jaar terug ook ineens MSR, terwijl dat niet de aankondiging was. Zou nu zomaar eens BP kunnen rijden, of niet :p
Blijft een lastige , zoals het nu lijkt rijden v Aert en vd Poel te weinig voor wat ze kosten , maar alles waar ze rijden horen ze gelijk bij de topfavorieten en er komt misschien nog wel wat bij , vd Poel staat er nu niet op voor AGR .
Heel veel onbekend nog wie waar rijden , heb er weinig nu voor Eschborn en Scheldeprijs .
Daarentegen lijkt de vormcurve van de andere crosser behoorlijk af te vlakken. Ik kom daardoor toch terug op mijn eerdere gemaakte keuze. Misschien kan Woods die plek wel opvullen. Ook benieuwd naar Higuita in de UAE Tour. Rijdt toch wel een interessant programma en gaat waarschijnlijk meer kansen krijgen na het vertrek van Woods.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.