Voor zover ik begrijp heeft het Gamecenter exact dezelfde functionaliteit als de app en ik geloof dat je dit in de app ook niet kan helaas!
Update gesprek scorito nav klachten gamecenter.
Scorito heeft aangegeven een sessie te willen organiseren waarin ze hun keuzes willen uitleggen en zijn bereid om hier discussie over te voeren. Voor meer informatie lees: https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/gesprek-met-scorito-inzake-gamecenter/page/2/
Eigenlijk al een hele week zeer tevreden met mijn team.
Kan overal 4 kopmannen opstellen behalve in EF en WP, daar ieder maar 3, maar zie niet zo snel hoe ik daar kan verbeteren.
Dan nog twee plekjes over en die ingevuld met 2 Scandinavische kasseienrenners die letterlijk al die koersen rijden.
We staan bijna op het punt om de voorjaarsklassiekers aan te snijden en er zijn nog steeds 10-tallen renners waarvan we het programma niet kennen. Maken ze geen interne planning of hebben ze geen behoefte om dit mee te delen? Maakt het er alleszins niet makkelijker op om pouletjes te spelen :-/
Stybar zal - door het overlijden van zijn grootvader - een aantal koersen en - nog belangrijker - ook training en ritme verliezen tegenover de concurrentie. Bovendien is de beste man ook al 35+ intussen, terwijl de jongere generatie steeds nadrukkelijker aanwezig is, binnen en buiten de ploeg.
Ballerini ziet klassiekers als een 'natte droom', aldus Lefevre. Maar ik heb mijn twijfels. Dat hij kwaliteit heeft is duidelijk, maar hij heeft in dit team renners boven hem staan in de pikorde. Omloop Flipje, MSR Flipje en wellicht Bennett, Gent-Wevelgem Bennett, Scheldeprijs Bennett. En dan ook nog een Lampaert, Asgreen en Sénéchal....
Hij reed in 2018 Eschborn en wellicht mag hij dat dit jaar weer doen, maar de kans is ook groot dat Hodeg mag.
Al met al een hoofdbreker en iemand die je pooltje kan maken of breken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.