Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 3 4 ... 85 86
Treenert

Hoe hoog zou de pickrate van Philipsen worden?

Westland95

Het is ook op geen enkele manier een verbetering. Dat weet Scorito zelf ook wel, ze willen gewoon af van de site. Dat lijkt me nu wel duidelijk.

La Primavera

Scorito gaf aan internationaal te willen gaan. Ik denk dat iedereen Scorito keihard uitlacht als ze hiermee aan komen kakken in het buitenland. Manmanman.

Wat ben ik blij dat ik destijds niet in Scorito heb geïnvesteerd. Ik kom superlatieven tekort om deze flater van jewelste te beschrijven.

Is Scorito eigenlijk alleen per mail te bereiken of kan ik ze ook ergens bellen?

dazzler2120

Hahahaha die gamecenter, doet me denken alsof we terug in de tijd gaan en ergens een flashspel zijn aan het doen op kongregate.com of op spele.nl :')
Wie heeft dit bedacht, vervolgens gemaakt en bekeken. En toen bedacht "ja, dit ziet goed uit, dit gaat het worden"

Jori

_______________________________________________
Beste Jorian,

Bedankt voor je berichtje. Wij gaan binnenkort over op een nieuwe website, een van de onderdelen van de nieuwe website is het Gamecenter (de mobiele telefoon op je computer). Dit is een kopie van onze nieuwe app!

Bij het Klassiekerspel maken we hier voor het eerst gebruik van, je kunt dus vanaf nu hier je team samenstellen. Een mooi extraatje hiervan is dat je nu via de teamselectie per renner (als je erop klikt) direct kan zien aan welke koersen (voorlopige startlijst) hij gaat meedoen. Dat maakt het selecteren van je renners een stuk gemakkelijker (zie bijgevoegde afbeelding)!

Binnenkort zullen in ieder geval ook de andere spellen naar het Gamecenter verhuizen en zal de huidige oude website plaats maken voor de nieuwe. We begrijpen dat het Gamecenter even wennen is ten opzichte van de oude manier om je team via de computer samen te stellen, maar we kunnen jullie op deze manier veel meer functionaliteiten/statistieken/extraatjes bieden!

We wensen je veel plezier en succes!

Sportieve groet,
Team Scorito

P.S. Vind je de het formaat (de lengte) van de telefoon te klein op je scherm. Check dan even in je beeldscherminstelling op je computer of deze op 100% staat i.p.v. groter dan 100%. Weet je niet waar je dit kunt vinden, dan kun je het formaat van de telefoon ook via je browser zelf aanpassen (via de instellingen van je browser, of via Windows-sneltoetsen: Ctrl -+ of via Macbook-sneltoetsen: cmd -+).
_______________________________________________

Zelf het fatsoen om een antwoord te typen ontbreekt, ik krijg precies dezelfde tekst als Maarten hier al postte. Wat een grap: Ze bouwen een onzin-interface waar elk gemak van ontbreekt, duwen het door je strot nadat de meesten pas hebben verlengd, gebruiken automatisch gegenereerde antwoorden en zelfs die zijn om te janken. Echt geniaal, nu weet ik hoe ik moet inzoomen en uitzoomen op mijn computer, echt bedankt.

Poeksel

Ben ik de enige bij wie scrollen (in Firefox) niet werkt?

De helpdesk suggereerde op mijn melding van dit probleem om naar beneden te scrollen. Ik geloof niet dat ze mijn bericht goed gelezen hadden...

Enfin, dit zou voor mij wel eens het einde van jarenlang Scorito spelen kunnen worden.

La Primavera

Fijn drie dagen geleden verlengd. Ik ga mijn geld terugvragen dit slaat echt werkelijk alles. De meeste mensen moeten rond deze tijd verlengen toch? Hebben ze het moment afgewacht totdat het meeste geld binnen was?

Suckers.

Laatst gewijzigd
FritsvanHoefelen

Ongelooflijk deze wijziging.

Ze slaan helemaal door met Topcoach- en Match King-spellen van allerlei competities. Ben er ook wel klaar mee eigenlijk

El Mel

Ze hebben puur in eigen gemak gedacht, zo hebben ze meer tijd over en zijn ze van de oude site af. Maar het stukje gebruikerservaring stond even niet op de agenda denk ik. Erg jammer.

dazzler2120

'@la primavera
Volgens mij zijn de meeste automatische verlenginen op 7 februari geweest, waaronder die van mij :') Denk even de automatische incasso terugdraaien.

Threeohthree

Ik heb ze ook een Tweet gestuurd met o.a. een link naar dit forum. Tevens een klacht ingediend. Als dit blijft ben ik ook foetsie. Beetje jammer dat ik dan ook net verlengt heb. Dacht ook geld terug te vragen, maar lijkt me niet dat er rechten aan te verlenen vallen, dus dat zal hem wel niet worden. Allicht maar met dit forum een concurrent opzetten? :p

Westland95

Storneren!

Treenert

Dit is niet wat ik zou krijgen voor mijn geld, maar ik heb betaald via Ideal. Als het automatisch was had ik het kunnen storneren, jammer. Maar goed, van een tientje of zo kan ik ook niet echt wakker liggen maar het was wel het laatste tientje!

Het commentaar ook dat ze met de tijd mee moeten. Alsof iedere verandering een verbetering is. Had het een stel die-hard-spelers voorgelegd.

Edit: ik krijg veel bijval in mijn vriendenpoule/groep (=6)

Laatst gewijzigd
Starlynk

Voor de nieuwe versie van de app hebben ze een gedeelte van de top van de Scorito index laten beta testen. Voor deze "verbetering" van de site kan ik me niet voorstellen dat er ook maar 1 gebruiker bij betrokken is geweest....

Prima als je niet én een site én een app wilt onderhouden, maar dit is niet de oplossing. Beter om gewoon een 2021 website te maken die zowel op desktop als mobiel goed werkt, zodat je de app uit kunt faseren. Maar goed, ze hebben vermoedelijk de verkeerde keuze gemaakt en alleen in de app geïnvesteerd met het idee dat iedereen de app zou gaan gebruiken en de site zo overbodig zou worden... Denk dat de reacties hier wel aangeven dat dat (helaas voor hen) niet zo is... Maar goed, als je dan van de site af wil, maak van de site dan maar gewoon een "Download hier de app in de Google Play Store of Itunes!", want deze "gamecenter" is gewoon een belediging voor een website en elke cent die je hierin investeert is weggegooid geld.

Poeksel

https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/online-telefonische-aankopen

Zover ik zie geldt die bedenktijd van 14 dagen hier ook voor. Los daarvan bieden ze opeens een ander product (een app) aan dan we voor dachten te betalen (de desktopversie), dat lijkt me ook een reden om geld terug te krijgen.

Westland95

Het is ook écht heel pijnlijk dat ze deze verandering inzetten vlak nadat ze het geld bij iedereen hebben opgehaald.

Laatst gewijzigd
Wellens Nietens

Hier ook hetzelfde antwoord van Scorito. Mooi dat ze ook een screenshot meesturen dat precies laat zien hoe k*t die nieuwe interface is.

Westland95

Ik heb er nog maar eens op gereageerd:

Bedankt voor de reactie. Ik heb het al een kans gegeven, want het is letterlijk de app. En omdat ik die onwerkbaar en niet overzichtelijk vond met het maken van teamselecties (voor alle sporten) gebruikte ik daarvoor altijd de PC. Dan kon je ook handig in de browser switchen tussen tabs met informatie op andere sites en Scorito.

Verder vind ik de gang van zaken nogal pijnlijk, net nadat bij iedereen de automatische incasso weer is opgehaald wordt eigenlijk gewoon de Scorito site opgeheven. Ik pik her en der al signalen op dat als mensen deze kennis hadden ze niet verlengd hadden.

hartstikkebedankt

Ik had dit gestuurd:

Goedemorgen,

Ik weet dat jullie bijna nooit feedback oppakken en jullie eigen plan trekken, maar lees de reacties even op https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/scorito-klassiekerspel-2021 en dat in één uurtje.

Op dit forum zitten heel veel Scoritospelers waar jullie groot door zijn gevonden, dus die al jaren meespelen.

Zelf wil ik graag overzicht van welke renners/spelers ik al gekozen heb en nog ga kiezen en werk nóóit via de mobiele app. Wel om uitslagen te checken uiteraard.

[...]

En doe wat met de feedback op een aantal spelen (die in categorieën worden gespeeld) voordat jullie lekker commercieel allerlei andere markten bestormen. Ik gun jullie van harte het succes want speel sinds het eerste uur, maar verlies jullie huidige fans niet uit het oog, voor nieuwe fans te maken.

-------------------------

Antwoord (zelfde dus als Jori):

We begrijpen je punt, maar de teamselectie in de app is qua functionaliteit al veel verder dan de website was. Qua overzicht is het inderdaad anders en dat zal zeker even wennen zijn, maar dat is met alles wat nieuw is. De website is/was zwaar verouderd (ook in code) en we innoveren al jaren de functionaliteit in de app. Onze keuze om dit nieuwe pad te gaan bewandelen hebben we zorgvuldig afgewogen. Het geeft ons meer tijd en mogelijkheden om ons platform en onze spellen uit te breiden en te verbeteren. Geef het een kans!

Sportieve groet,
Team Scorito

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Hopelijk komen ze nog tot bezinning, want Scorito is (ondanks de zwakke plekken hier en daar, die makkelijk getackled zouden kunnen worden) eigenlijk veel te leuk om mee te stoppen.

ivo001

Ik vind het ook wel bedroevend eigenlijk dat er uit de PCT teams maar een hadnjevol renners te kiezen zijn.

JapieJapo

Omdat ik afgelopen jaar zomer weer ben begonnen loopt mijn account tot 15 juni, zit ik straks tegen mezelf te lullen op dit forum ;)

Starlynk

'@Pietje: Ja, eens.. Ik beleef ook veel plezier aan Scorito. En dat ze niks doen met de verbeteringen aan bestaande spellen is soms wel een beetje frustrerend, maar daar kan ik nog wel mee leven (en ik snap ook dat het voor hen economisch gezien interessanter is om nieuwe markten aan te boren); de huidige spellen bieden op zich voldoende spelplezier voor mij om er een tientje per jaar voor te betalen.

Maar dat ze vervolgens wel heel veel tijd en energie steken in iets dat door 95%+ van de (vocale) spelersbase als een downgrade wordt gezien, dit niet vantevoren checken met gebruikers en vervolgens niks doen met de kritiek van de gebruikers, behalve berichten in de strekking van "stel je niet zo aan"... tsja... dat gaat wel enorm ten koste van mijn spelplezier...

Pietje Precies

Over 95% gesproken, volgens de reactie die ik van Scorito heb ontvangen verloopt 95% van al het gebruik via de app.

Op basis van de stormvloed aan klachten op dit forum waag ik die cijfers te betwijfelen. Verder vind ik het niet zo chique om heel hun antwoord hier te droppen. Ik heb immers een wat persoonlijkere reactie van ze ontvangen (of ze hebben de standaard-reactie aangepast).

Maar in de kern lijkt het vooral een beslissing die ze maken vanuit kostenbesparing en die vervolgens presenteren als verbeterd product...

dazzler2120

'@pietje is dit ook de essentie van jouw reactie? Is iets uitgebreid, maar vgm nog steeds standaard reactie.

Bedankt voor je berichtje. Wij gaan binnenkort over op een nieuwe website, een van de onderdelen van de nieuwe website is het Gamecenter (de mobiele telefoon op je computer). Dit is een kopie van onze nieuwe app.

We begrijpen dat het even wennen is, maar we hebben hier goed over nagedacht en zijn ervan overtuigd dat we hiermee uiteindelijk een beter eindproduct kunnen bieden. We leggen het je graag uit.

Toen Scorito in 2012 begon, waren we vooral een website en hadden we (toen heel vooruitstrevend) ook een app om je scores op te bekijken. In de afgelopen 10 jaar is er veel veranderd en het hebben van een app is geen ‘nice to have’, maar pure noodzaak. Feitelijk is Scorito vooral een app geworden en dat blijkt ook wel uit de cijfers: 95% van al het gebruik, verloopt via onze app.

Terug naar de website: die was technisch en qua vormgeving aan vernieuwing toe. Het ontwikkelen van een goede desktopwebsite, kost veel tijd (en geld). Wij willen daarbij geen slap aftreksel, maar écht kwaliteit leveren. Om dat voor alle spellen en onze hele platform te doen, zouden we minimaal een jaar bezig zijn met ons team. Het gebruik rechtvaardigt die investering niet.

Met deze oplossing bieden we alsnog een goed optie voor het gebruik van onze app op desktop, waarbij het gebruik 100% gelijk is aan onze app. Het biedt ons tevens het voordeel om onze ontwikkelcapaciteit, volledig te focussen op één omgeving, waardoor we uiteindelijk tot een beter eindproduct kunnen komen.

We hopen op je begrip en wensen je veel plezier op ons platform!

Sportieve groet,
Team Scorito

P.S. Wil je het formaat (de lengte) van de telefoon op je scherm groter maken? Check dan even in je beeldscherminstelling op je computer of deze op 100% staat i.p.v. groter dan 100%. Weet je niet waar je dit kunt vinden, dan kun je het formaat van de telefoon ook via je browser zelf aanpassen (via de instellingen van je browser, of via Windows-sneltoetsen: Ctrl -+ of via Macbook-sneltoetsen: cmd -+).

1 2 3 4 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.