Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 3 4 ... 85 86
Pietje Precies

Haha, ja dat is hem inderdaad.

Als ik het op mij zelf betrek: voor aanvang van het spel gebruik ik hun app zelden (dan praktisch alles via pc), na de deadline gebruik in hun app een stuk meer. Maar in dit/afgelopen Corona-jaar was ook dat gebruik een stuk minder. Je bent immers veel meer thuis.

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@Pietje Ze gingen er eigenlijk vanuit dat we dom zijn en het allemaal maar laten gebeuren. Dit brengen als verbetering in plaats van kostenbesparing is heel kwalijk. Het moment van implementeren net na de afschrijvingen is nog kwalijker.

Complete minachting van klanten.

EDIT: Ze willen geen slap aftreksel? Wat is dit dan hahahaha.

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Dan is die dus niet zo persoonlijk gepersonaliseerd haha

Westland95

Hier zelfde reactie:

""We zijn ervan overtuigd dat we hiermee uiteindelijk een beter eindproduct kunnen bieden. We leggen het je graag uit.

Toen Scorito in 2012 begon, waren we vooral een website en hadden we (toen heel vooruitstrevend) ook een app om je scores op te bekijken. In de afgelopen 10 jaar is er veel veranderd en het hebben van een app is geen ‘nice to have’, maar pure noodzaak. Feitelijk is Scorito vooral een app geworden en dat blijkt ook wel uit de cijfers: 95% van al het gebruik, verloopt via onze app.

Terug naar de website: die was technisch en qua vormgeving aan vernieuwing toe. Het ontwikkelen van een goede desktopwebsite, kost veel tijd (en geld). Wij willen daarbij geen slap aftreksel, maar écht kwaliteit leveren. Om dat voor alle spellen en onze hele platform te doen, zouden we minimaal een jaar bezig zijn met ons team. Het gebruik rechtvaardigt die investering niet.

Met deze oplossing bieden we alsnog een goed optie voor het gebruik van onze app op desktop, waarbij het gebruik 100% gelijk is aan onze app. Het biedt ons tevens het voordeel om onze ontwikkelcapaciteit, volledig te focussen op één omgeving, waardoor we uiteindelijk tot een beter eindproduct kunnen komen.

We hopen op je vertrouwen en begrip, zoals je dat altijd in ons gehad hebt!""

Site komt dus nooit meer terug.

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Mooi ook dat argument "het hebben van een app is noodzaak"
Prima, niemand klaagt ook over het feit dat er een App is, maar de noodzaak van een App sluit niet uit dat ook een fatsoenlijke website een must is

Westland95

Maar had iemand hier ooit klachten over de site? Ik niet namelijk. Had ik juist vaak minder problemen dan op de app.

dazzler2120

Nee site werkte prima naar mijn mening.

Ik heb nu dit als reactie gestuurd:
"Jammer van de automatic reply reactie welke ik al meerdere keren gelezen heb op het wielerflits forum.
De app werkt prima zoals die is, maar dan wel op je telefoon. Ik denk dat het jullie ook opvalt, wanneer je van een willekeurig andere applicatie een website gebruikt, dit anders uitziet dan de telefoon applicatie? Iets wat op een telefoon logisch, mooi en goed uitziet, werkt niet op een groot display als een beeldscherm van laptop, of desktop. Daar wil je iets anders van, daar verwacht je een ander type display.

Indien dit de bewandelde weg is beroep ik mij op mijn herroepingsrecht van mijn verlenging, automatisch uitgevoerd op 7-februari 2021 en wil ik alsnog mijn scorito abonnement stopzetten.
Graag bevestiging hiervan.

Met vriendelijke groet,"

Jasperdewaal11

Even een copy paste ook van mijn mailbox:

Beste Jasper,

Bedankt voor je berichtje. Wij gaan binnenkort over op een nieuwe website, een van de onderdelen van de nieuwe website is het Gamecenter (de mobiele telefoon op je computer). Dit is een kopie van onze nieuwe app.

We begrijpen dat het even wennen is, maar we hebben hier goed over nagedacht en zijn ervan overtuigd dat we hiermee uiteindelijk een beter eindproduct kunnen bieden. We leggen het je graag uit.

Toen Scorito in 2012 begon, waren we vooral een website en hadden we (toen heel vooruitstrevend) ook een app om je scores op te bekijken. In de afgelopen 10 jaar is er veel veranderd en het hebben van een app is geen ‘nice to have’, maar pure noodzaak. Feitelijk is Scorito vooral een app geworden en dat blijkt ook wel uit de cijfers: 95% van al het gebruik, verloopt via onze app.

Terug naar de website: die was technisch en qua vormgeving aan vernieuwing toe. Het ontwikkelen van een goede desktopwebsite, kost veel tijd (en geld). Wij willen daarbij geen slap aftreksel, maar écht kwaliteit leveren. Om dat voor alle spellen en onze hele platform te doen, zouden we minimaal een jaar bezig zijn met ons team. Het gebruik rechtvaardigt die investering niet.

Met deze oplossing bieden we alsnog een goed optie voor het gebruik van onze app op desktop, waarbij het gebruik 100% gelijk is aan onze app. Het biedt ons tevens het voordeel om onze ontwikkelcapaciteit, volledig te focussen op één omgeving, waardoor we uiteindelijk tot een beter eindproduct kunnen komen.

We hopen op je begrip en wensen je veel plezier op ons platform!

Sportieve groet,
Team Scorito

P.S. Vind je de het formaat (de lengte) van de telefoon te klein op je scherm. Check dan even in je beeldscherminstelling op je computer of deze op 100% staat i.p.v. groter dan 100%. Weet je niet waar je dit kunt vinden, dan kun je het formaat van de telefoon ook via je browser zelf aanpassen (via de instellingen van je browser, of via Windows-sneltoetsen: Ctrl -+ of via Macbook-sneltoetsen: cmd -+).

Threeohthree

Ook nooit problemen gehad met de website. Ik zal eerlijk zijn ik ben niet heel IT-savvy, dus ik heb ook gewoon agg dat het een prima toevoeging is aan de bestaande app maar voor de pc is het totaal waardeloos. Waarom kan ik op de pc niet gewoon de volgens hun matige website blijven gebruiken EN dan op de app alle superstatistiekjes en zo te hebben? Das toch een prima middenweg?

Edit: Ik vind dat CTRL + scrollen om de website/telefoon groter te maken wel heel erg cheap, dat moet dan gewoon ook op de nieuwe omgeving zelf kunnen?

Laatst gewijzigd
madeinstars

Maar dat idee dat een app noodzakelijk is, is toch compleet outdated? Apps worden juist steeds minder gebruikt. Tegenwoordig heeft iedere zichzelf respecterende website toch gewoon een website die meeschaalt met het device waarop je 'm gebruikt?

Deze oplossing van het gamecenter ziet er echt uit als iets uit 2010.

Joster

Zojuist ook reactie gehad van Scorito en dat was de iets uitgebreidere die @jasperdewaal11 en @dazzler2120 ook gehad hebben.

Die 95% die ze aanhalen waag ik zeker te betwijfelen want ik ken (afgaande op diverse app groepen vandaag) alleen maar mensen die hun team selecties maken via hun pc of laptop. De app is prima om scores te bekijken of dag opstellingen te maken, maar om op een scherm ter grootte van een iPhone SE te moeten werken indien je op je pc of laptop zit is toch je reinste onzin. Bovendien spreken ze zichzelf tegen; de app is pure noodzaak en voor de site willen ze geen slap aftreksel. De site met het Gamecenter is nu dus juist wel een slap aftreksel want je gaat niet voor niets bij een groter scherm zitten om je teamselectie te maken.

Ik blijf erbij, ze hadden beter de app weg kunnen kiepen en een goede responsive site gemaakt die op ieder formaat device werkt. Dan was je ook meteen OS onafhankelijk en hoefde je helemaal niks te doen om een goed werkende app voor iOS, Android (en eventueel anderen) te hebben en te houden. Je had met één goede responsive web design site IEDEREEN voor de komende tig jaren kunnen bedienen.

En als je dan zo nodig perse een app wil had je ten minste beide moeten doen (en dat kost geld ja).

Laatst gewijzigd
Gladiool

Ja, ik kreeg zojuist ook al de uitgebreidere reactie. Wellicht sturen ze elke 20 klachten een nieuwe uit. Ik ben benieuwd wat de volgende variant is.

Dat gezegd hebbende geloof ik best dat 95% van het verkeer via de app gaat. Captain/renners per rit kiezen/etc die ik bijna altijd via de app. Da's inmmers makkelijk aanpassen. Een teamselectie kiezen doe ik echter via de webpagina en spendeer ik heel wat tijd meer aan dan de korte momentjes in de app. Wellicht is de verhouding contactmomenten 95% - 5%, maar de tijdsverhouding zal toch behoorlijk anders liggen.

Pietje Precies

De huidige site functioneert prima, maar kon wat mij betreft wel een 'poetsbeurt' gebruiken. Ik begrijp zodoende wel dat Scorito er 'iets' mee wilde. Maar dit is volstrekt idioot. Dan was/is de huidige site 10x beter.

Edv

Wat een drama website dat gamecenter. Net ook een klacht ingediend want dit werkt echt voor geen meter. Hoop dat ze luisteren naar iedereen en dat het snel wordt omgezet of dat er een keuze komt tussen de 2

Harderijder

Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Ik doe het meeste op de app, maar vooral met thuiswerken gebruikte ik de pc steeds vaker. Bovendien heeft een groter scherm ook gewoon meer informatie en minder scrollen. Veel overzichtelijker, helemaal bij het maken van teams met een budget. Ik wil dan niet eindeloos door de app scrollen.

Treenert

Op mijn vraag hoe het abonnement op te zeggen het volgende antwoord:

Beste Treenert,

We begrijpen dat het even wennen is, maar we hebben hier goed over nagedacht en zijn ervan overtuigd dat we hiermee uiteindelijk een beter eindproduct kunnen bieden. We leggen het je graag uit.

Toen Scorito in 2012 begon, waren we vooral een website en hadden we (toen heel vooruitstrevend) ook een app om je scores op te bekijken. In de afgelopen 10 jaar is er veel veranderd en het hebben van een app is geen ‘nice to have’, maar pure noodzaak. Feitelijk is Scorito vooral een app geworden en dat blijkt ook wel uit de cijfers: 95% van al het gebruik, verloopt via onze app.

Terug naar de website: die was technisch en qua vormgeving aan vernieuwing toe. Het ontwikkelen van een goede desktopwebsite, kost veel tijd (en geld). Wij willen daarbij geen slap aftreksel, maar écht kwaliteit leveren. Om dat voor alle spellen en onze hele platform te doen, zouden we minimaal een jaar bezig zijn met ons team. Het gebruik rechtvaardigt die investering niet.

Met deze oplossing bieden we alsnog een goed optie voor het gebruik van onze app op desktop, waarbij het gebruik 100% gelijk is aan onze app. Het biedt ons tevens het voordeel om onze ontwikkelcapaciteit, volledig te focussen op één omgeving, waardoor we uiteindelijk tot een beter eindproduct kunnen komen.

We hopen op je begrip, zo niet dan kun je op de volgende manier je abonnement opzeggen:

Het opzeggen van je abonnement kun je doen via de (mobiele) website.

Website:
--> Home
--> Mijn Scorito
--> Mijn aankopen

Mobiele website:
--> Home
--> Menu rechtsboven
--> Mijn aankopen

Indien je Scorito Unlimited automatisch is verlengd omdat je abonnement was verlopen en je niet tijdig hebt verlengd of opgezegd, dan kun bij het opzeggen je betaalgegevens achterlaten. Wij zullen dan na een periode van 60 dagen na opzegging een restitutie van het resterende bedrag plaatsen. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Sportieve groet,
Team Scorito

Laatst gewijzigd
La Primavera

Ik krijg hier trouwens sterk OnlineSoccerManager gevoelens bij. Die hebben aantal jaar terug ook alles kapot gemaakt aan de website. Sindsdien speel ik dat niet meer. Scorito is vanaf nu ook klaar bij mij.

BarryE1

"Onze keuze om dit nieuwe pad te gaan bewandelen hebben we zorgvuldig afgewogen."

Dit is misschien nog wel de meest pijnlijke zin. Dat je dus stelt iets zorgvuldig af te wegen maar daarbij volledig de betalende klant voorbij bent gelopen. Dat je dan, als bedrijf, in de route daarnaartoe ook geen enkele moeite hebt gedaan om de betalende klant te informeren. Het dus gewoon doorvoert, ook nog eens vlak nadat de meesten hebben verlengd. En vervolgens ook nog eens alles afdoet met een zelfde standaard reply. Van klachten tot goedbedoelde feedback, alles over één kam en snel afdoen. Als die standaard-reply dan kwalitatief goed is en met goede argumenten, prima, maar dat lijkt dan ook nog eens in 5 minuten in elkaar gezet. Als je iets wijzigt in het belang van het bedrijf, dan toets je dat toch even bij een x aantal klanten?! Als je iets wijzigt in het belang van de klant, dan doe je dat toch ook samen met de klant?!
Maar goed, uiteindelijk beleef ik veel spelplezier aan Topcoach en de wielerspellen. Opzeggen/storneren is dan ook niet aan de orde. Een stuitende gang van zaken is het wel.

fringale

Ik had na een teleurstellende en vooral frustrerende Vuelta (Soler niet opgesteld toen ie won, Carthy er op het eind nog uitgegooid, the usual shitload) geopperd nooit nog deel te nemen, waarna de vrienden meteen de weddenschap aangingen dat ik dit voorjaar toch weer zou bezwijken. Op deze manier wordt het dan wel easy money ;-)

Westland95

Jup, OSM toen ook meteen mee gestopt. Moest je ineens 3x per dag je spelers laten trainen, maar ook het hele overzichtelijke was weg. Juist de vroege, simpele OSM was geweldig en ook met een super overzichtelijke site. Als ze daar nog eens met de classic versie komen ga ik meteen weer spelen.

Laatst gewijzigd
fringale

Raakt iemand überhaupt vanaf zijn pc nog ingelogd ? Dat uitloggen en weer inloggen werkt precies ook maar 1 op de 10 keer, en als je dan toevallig een ander spel aanklikt, geraak je ook niet meer terug. Dit is hallucinant gewoon. Ik ga ook mijn geld terugvragen.

Hay

Normaal gesproken gebruik ik (in elk geval zeker voor het samenstellen van de teams) altijd Scorito op de Desktop (eventueel ernaast een Excel document). Ik heb me al aangemeld en nu maar even overgestapt op een tablet. Maar iemand een idee hoe ik een team voor het Klassiekerspel kan maken zonder een subleague te starten of er aan deel te nemen?

Ceramiche Ariostea

De Nederlandse economie draait niet best vandaag als er 4 pagina's over de aanpassing van de Scorito website geschreven kunnen worden. Ik had mijn voorbereid op een verhaal over niet kloppende captainfactoren van het klassiekerspel maar het kan nog erger. Let it go ! Let it go !

maartenfct1965

Ik ga het nog twee weekjes afwachten om te kijken of er iets veranderd en anders laat ik het voorlopig aan me voorbijgaan, zeker met de onzekerheid rond het klassiekerspel of alles doorgaat.

Ajvenema

Ik gebruikte toch de app al vaker dan de website, dus het gaat niet ten koste van mijn speelplezier.

Maar een website maken die eigenlijk gewoon de app is, is wel echt kneuzig. Dan WIL je idd gewoon van je website af als aanbieder...

Hoe dan ook, al pareltjes gespot mannen?:)

1 2 3 4 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.