Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 5 ... 85 86
mik-hail-tal

Wat een grap! Zelf geen optie om de oude interface te gebruiken en dit net na iedereen betaald heeft. Triestig.

Tred

Gewoon je team gaan maken. Er zitten ook echte verbeteringen in. Qua informatie krijg je veel als je gaat zoeken.
Na 2 minuten weet je niet beter. Al mis ik ook het oude.
Mijn start-team staat.

fringale

Jammer voor mijn schoonvader, 75+ en speelde al die jaren altijd fanatiek mee. Maar de man heeft geen smartphone, en zo zullen er nog wel "in de steek gelaten" wielerliefhebbers zijn...

De Coltrui

Ik hoop dat Scorito hier even meeleest en dat er niemand blij van wordt. Blij dat ik als oude lul hier niet als enige de voordelen totaal niet van ziet. Dacht eerst zelfs dat ik op een fout knopje had geklikt. Maar net weer betaald, dus maar proberen hier aan te wennen. Het zal vast niet teruggedraaid worden.

Starlynk

'@fringale: helemaal geen smartphone nodig! In het fantastische "gamecenter" kan je schoonvader gewoon op de PC de smartphone ervaring hebben!

Kling

Afgaande op alle afzwaaiberichten hier, moet het heel gek lopen wil ik het Klassiekerspel dit jaar niet winnen.

dazzler2120

'@starlynk jij kan zo de marketing in!

@de coltrui ja je kan je betaling dus nog later terugdraaien he... Even teruglezen hoe dat in z'n werk gaat als je er een principe kwestie van wilt maken voor die €11 euro :-)

Laatst gewijzigd
Mr10B

Ik heb een (korte) enquete opgesteld over de wijziging:
https://forms.gle/UZwyyHhcm7umJVex7
Als ik meer dan 100 responses krijg, bied ik de uitkomst aan bij scorito.

tunix

Gamecenter?

Laatst gewijzigd
ivo001

'@Ajvenema

Mijn PCT pareltjes zitten niet eens in het spel...

Threeohthree

Enquête ingevuld. Zoals velen al hebben aangekaart gebruikte ik de app voornamelijk om mijn score te checken en eventueel mijn captain te selecteren (behalve bij voetbal). Daar komen die 95% waarschijnlijk ook vandaan bij Scorito. Snap ik, maar begrijp ook dat ik ALTIJD de desktopversie gebruik bij het samenstellen van een team.

Dit werkt gewoon veel beter omdat ik dan verschillende tabs open kan hebben en snel kan schakelen. Deze gamecenter is daar niet functioneel genoeg voor. Toch jammer dat er echt bar weinig concurrentie is in deze sector.

De Coltrui

Ach, die 1 euro kan ik nog wel missen. Vind de spelletjes op zich te leuk, hoewel met tennis nu de een na de ander eruit vliegt.Maar volgend jaar eens kijken of ik nog verder ga.

Benieuwd of er nog een opmerking inhoudelijk op het spel komt. We zijn het veel te veel met elkaar eens, dat ben ik hier niet gewend :-).

Primavoormij

'@Ajvenema Ballerini en Eekhoff nobrainers.

Soto

Genoeg geklaagd over de site mannen 😁

De prijzen zijn weer geweldig zo op t eerste gezicht

michelb6

Ik had me aangemeld voor het Klassiekerspel, maar nog geen renners geselecteerd. En nu kom ik op de website niet eens tot het scherm waar ik renners kan selecteren. Ik zie alleen de uitleg. Top geregeld.
(ja mijn scherm staat op 100%)

Ajvenema

'@ivo: Die zou ik ff naar scorito mailen dan, kan me voorstellen dat ze geen pareltjes willen missen!
@primavoormij: Ik moet me even in de programma's verdiepen, kan me voorstellen dat Eekhof f nog wel wat mannen voor zich heeft:)

Wat ik wel echt top vind aan de nieuwe app is dat je nu meteen kunt zien wie waar meedoet! Voor zover dat dan up to date is. Ze zouden moeten samenwerken met pcs imo, zodat het automatisch gaat

michelb6

Ja dat is een mooie toevoeging. Alleen vraag ik me af waar ze dat vandaan halen en of het klopt

ratajan

Ik heb bericht terug van scorito:

Beste Ratajan,

Wat is een PC? Een tablet met toetsenbord ervoor? Wat ben jij voor boomer! Dat is echt niet woke! Kruip lekker terug in je grot.

Greetz,

Dash
Nieuwe stagiair scorito
Sitemanager

Astarloa

Jongens, hoe kom ik bij de renners? Ik kom niet verder dan ´ik wil meer zien´

Genomico

Dit is echt lachwekkend. Geld en tijd willen investeren in technische verbeteringen en dan met dit aankomen? Elke serieuze webdesigner kan zoiets toch wel responsive maken zodat het prima werkbaar is op mobiel, tablet en computer?
Hoe amateuristisch. Ik mag toch hopen dat ze even een informatica stagiair voor een weekje aannemen om dit te fixen. Dat je op een mobieltje moet klikken met de muis. Dat kan echt niet.

Zoveel potentie om er met de spellen wat moois van te maken, maar dan niet eens een website hebben?

sep0r

Wie dit als een verbetering ziet, raad ik toch straffe medicatie aan of een oogoperatie.
Wat een amateuristisch gedoe op een mobieltje klikken op je PC? Slaat werkelijk nergens op en overzichtelijk is het al helemaal niet.

zeewolde

'@harderijder @Astarloa. Naar beneden scrollen met je muiswiel. (Net als swipen op je telefoon.)

Sloddies

Scoritovrienden,
Gealarmeerd door jullie berichten ben ik na de boerenkool met worst eens even boven naar de PC gaan kijken. Het is er inderdaad niet beter op geworden, maar echt rampzalig vind ik het nu ook weer niet. Ik ben als hulpmiddel Scorito 3x gaan openzetten. 2x op de PC en nog een keer op mijn telefoon om regelmatig mijn bevindingen tot dan op te slaan.

Op die manier kon ik toch heel behoorlijk bijvoorbeeld per ploeg of per catogorie renners aanklikken. Viel me alleszins mee.

Ik ga dus eens proberen me aan te passen en me richten op de voorpret die ik beleef aan de selectie van renners. De avondklok is er niet voor niets. Eens kijken welke 4 DQS het dit jaar worden. Dit ipv me voortdurend te ergeren aan iets wat de regering van Scorito volgens mij echt niet meer gaat terugdraaien.

Laatst gewijzigd
Westland95

Maar goed: Mathieu, Wout of allebei?

Pim96

Mathieu, Wout of Julian. 2 van de 3 ga je nog wel kwijt kunnen in je team. Met 3 ga je niet uit komen denk ik...

1 2 ... 5 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.