Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 31 ... 85 86
user20064

Bedankt jongens, aan deze informatie heb ik zeker wat! Ik ga er mee aan de slag en hoop voor zaterdag een mooi team te kunnen neerzetten.

@Der meister ik heb het filmpje gevonden, erg handig!

ditisdavid

De kansen voor de sprinters in Kuurne zagen er, gelet op de weersverwachting, goed uit, maar met Mathieu aan de start wordt het toch weer heroverwegen. Kan in elk geval Colbrelli uit de ploeg gooien en mijn budget voor de Brabantse Pijl op andere te dure renners zetten.

Teeke_de_Kapper

'@nasibal: leuk om te lezen, dat ik op dezelfde golflengte zit, hoewel ik in bepaalde wedstrijden ook kopmannen van onder de anderhalf miljoen heb.

Jofferde

'@Nasibal ben je bij Andersen nier bang dat het stuivertje wisselen wordt tussen hem en Benoot?

jort101

Hallo mede forumgebruikers, ik ben dit jaar (nog) niet veel actief op dit forum. Maar ik hoop dat jullie mij niet vergeten zijn. :p

Back to business, zie Kristoff niet vaak voorbij komen dit jaar in tegenstelling tot Trentin. Redenen hiervoor? Ik neig toch altijd wat meer naar Kristoff. Al is dat dit seizoen lastiger, nu ze samen moeten rijden.

jsprunk

Hmm.. was ik net volledig tevreden over mijn ploeg zonder Matje, krijg je dit.

nasibal

@nasibal: leuk om te lezen, dat ik op dezelfde golflengte zit, hoewel ik in bepaalde wedstrijden ook kopmannen van onder de anderhalf miljoen heb.

Dat kan zeker, ik heb er ook een. Het was meer dat een renner van méér dan 1,5 miljoen alléén in mijn team komt als ik hem ergens (reserve)kopman maak.

@Nasibal ben je bij Andersen nier bang dat het stuivertje wisselen wordt tussen hem en Benoot?

Ik ben een beetje verrast door deze vraag aangezien ik nergens aangegeven heb dat ik Andersen zou hebben. Andersen is exact zo'n renner die er bij mij dus niet in komt ;)

Jofferde

'@Nasibal dan heb ik je reactie waarin je aangaf geen DQS renners te nemen en Andersen wel hoog scoorde fout gelezen

Jasperdewaal11

'@jort101

Zeker wel was samen met flipje de eerste 2 die ik erin klikte en nog altijd staan ;)

nasibal

@Nasibal dan heb ik je reactie waarin je aangaf geen DQS renners te nemen en Andersen wel hoog scoorde fout gelezen

Dat denk ik ook, want Andersen wordt er nergens in genoemd ;)

Maar om je vraag te beantwoorden. Nee, ik denk niet dat Benoot een enorme factor wordt. Heeft een mooie erelijst maar is tegelijk ook wel een beetje een 'net niet renner' die vooral toevallig een hele goede dag moet hebben waar alles op z'n plaats valt. Daar maak ik me niet zo zorgen om. Waar ik me wel zorgen om maak is dat het bij dat gekke Sunweb vrijwel iedereen kan zijn die het gat opvult. Zeker met hun nieuwe strategie acht ik het niet zo waarschijnlijk dat ze alle jonkies achter 1 kopman zetten (wie dat dan ook is). Ik zie het veel waarschijnlijker dat ze er elke wedstrijd gewoon met 11 man vol invliegen. Niet planloos natuurlijk, maar wel afhankelijk van hoe de zon die dag staat.

Laatst gewijzigd
robbinende

Ik hou 250k over en wil eigenlijk Dekker upgraden naar een 1mil. Twijfel is nu tussen Hofstetter en Coquard omdat ik denk dat je net wat meer zekerheid heb in Brugge, Schelde en EF. Maar kan van beide mannen niks over hun voorjaarsprogramma vinden. Any thoughts?

mik-hail-tal

Nog 2 dagen voor de deadline. Bevestigde programma's nog steeds niet aangepast op scorito en de app op mijn gsm werkt niet. Dan maar de desktop...gsm..app...site... of whatever the fuck je het ook moet noemen gebruiken zeker..

RIP Scorito

nasibal

'@Mik-hail-tal

Die gasten hebben het veel te druk met hun toekomstige uitrol van het onderwaterknikkeren in Ongeschorenpoepertstan. Belooft een interessant spelletje te worden waarmee ook de markten in Zuidoost Tibet en Taiwan kunnen worden aangeroerd. Chinezen blijven toch een belangrijk gok-publiek.

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Weet iemand hoe de verhoudingen liggen tussen Capiot en Bouhanni?

nasibal

'@Lo Zar

Ik vermoed dat Bouhani hem in het voorbijgaan wel een boks geeft.

On a more serious note: Geen idee eigenlijk. Ik kan me alleen heel moeilijk een voorstelling maken van Capiot in het treintje van Bouhanni. Andersom ook niet, maar Capiot heeft dan wel het voordeel 'Flandrien' van beroep te zijn.

Limal

Iemand een idee of Phil Bauhaus (semi-)klassiekers gaat rijden?

Lo Zar

Thanx.. Heerlijk ja.. Ik zoek nog even verder in het sprintersgilde. Als ik niks beters vind wordt het de bokser.

Dingetje

Voorlopig 13 man in Milaan-San Remo, lijkt me toch wat overdreven...

nasibal

Zelf heb ik Dion Smith er ingeklikt. You heard it here first, ladies and gentlemen!

arjenzvob

Foei. Koning Rein moet jouw man zijn nasibal

Jofferde

'@nasibal

Je schreef: Disclaimer: Anderen lijken juist weer heel happig op die categorie te zijn.

Dat heb ik dus fout gelezen haha

Baiskeli

13 man maar in MSR? Ik heb er daar geloof ik 15, iedereen en z'n moeder lijkt daar mee te doen!

De Tourminator

Verdorie .... MvdP ben ik nu toch weer aan het overwegen nu hij KBK meedoet. Had sinds dinsdag mijn team klaar, maar nu gaat MvdP zijn eerste kans krijgen zondag.

Dingetje

15 in Milaan-San Remo? dan moet ik er nog maar eens een paar bijzoeken. De keuzestress is ondertussen wel toegeslagen.

Teeke_de_Kapper

Ongeschorenpoepertstan?? LOL

1 2 ... 31 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.