Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 54 ... 85 86
De Condor van Echt

'@Zadelpen: Hou vol, er is licht aan het eind van de tunnel! De uitrol van een vaccin tegen beroerde team-/kopmankeuzes verloopt na een haperende start voorspoedig. Maar het zal nog even duren voordat we de voorzichtige, better-safe-than-sorry strategie van conservatieve kopmankeuzes kunnen versoepelen. Tot die tijd kunnen de terrasstoeltjes nog niet naar buiten en dragen wij het (mond)Masker van Onwetendheid.

Van Pidcock heb ik wel al veel plezier gehad, zeg! Vooral door hem weer behoorlijk bovengemiddelde score. Sta nu op 98,5%, en 1e in de forumpoule - voor wat het waard is. Pas na de sprinterskoersen weet ik echt waar ik sta.

arjenzvob

Wow @Condor. Netjes! Als ik het iemand gun ben jij het wel. Altijd leuke, correcte en vriendelijke reacties. Zet 'm op!

kevinraar

ik kan toch weer meedoen

ik heb 751 punten gehaald sta nu op 62.6 procent

fringale

Misschien dat men bij Scorito ook een Toto kan lanceren waarbij je dus bij onderstaande wedstrijden een 1 invult als je denkt dat MVDP wint, een 2 als je op één van de andere favorieten gokt en X als je verwacht dat een outsider de bloemen pakt :
- MSR
- RVV
- P-R
- 1e rit in de Tour
- WK

KV

Ai ai ai. Merlier rijgt de overwinningen aan elkaar. Die zal wel sprintkopman worden vrees ik in De Panne en Scheldeprijs.

Valvuillerdemoz

Mja, Philipsen wordt vandaag 4e, in een heel wat sterker pak renners. We zullen het nog wel zien.

Treenert

'@Valvuillerdemoz: En zie ook vanwaar hij komt, vanuit een slechte positie.

Ik heb een paar leden hier middels pb om advies gevraagd. Ik kan al bijna de hele dag geen pb verzenden en dus niet reageren maar uuuhhh: DANK JULLIE WEL!!!

Iemand daar ook last van of een idee hoe dat komt ?

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Te volle inbox? Ik krijg af en toe zo'n melding en moet dan eerst wat plek maken om een pb te kunnen sturen.

Laatst gewijzigd
Treenert

Nee al leeggemaakt, stuur wel ff een berichtje naar Wf

Edit: verzonden. Wel bijzonder want contact geschiedt middels hetzelfde berichtenformat.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Geen dank Treenert.

En? Iets gewonnen?

Atapumafanclub

Micheal Woods ziek(bronchitis). Ik bid voor een snel herstel voor mijn Ardense kopman. Vrees dat men anders vol de kaart trekt van, de door mij dit jaar eens niet geselecteerde, Dan Martin.

M@thijs

Wat zal er in la primavera gebeuren, zullen de grote 3 weer heersen. Gaat peter de grote knallen of wordt het juist een massasprint. Neig een beetje naar min. 1 sprintkopman eigenlijk.

arjenzvob

Ik heb op mijn netvlies een ploeterende Bennett staan. Hij kan toch een aardig stukje mee bergop, maar kon het niet bolwerken. De Poggio was al de scherprechter, maar ze gaan roepen om hun moeder als Matje, Wout en Flipje aanzetten.

Risje89

'@Atapumafanclub Ook Dan Martin is niet fit zie ik.

@M@thijs @arjenzvob Eens met Arjen, ik zie de Bennett's, Kristofs en 'zelfs' de Matthews'en niet mee gaan als één van de drie de goede benen heeft.

arjenzvob

Één zwaluw maakt nog geen zomer, maar met de benen van Matthews zit het wel goed. Knap dat hij zo lang mee kan bergop!

Risje89

Haha ik wilde mijn vorige woorden al bijna nuanceren inderdaad, maar ik ben blij dat Matthews goede benen lijkt te hebben, ik heb de punten hard nodig.

Atapumafanclub

'@Risje89 Ai, dan wordt Israel start-up Nation wel onthoofd. Hopelijk hebben zij aan de resterende vijf weken genoeg om alsnog op niveau te komen, maar ideaal is het niet.

@Arjenzvob Zeker. Die zit in de (kopman)selectie zaterdag!

Zadelpen

Die Van Aert wint weer ff een massasprint. Echt als Van Aert en of VDP ergens mee doen, dan is er spektakel. Wat zijn die twee toch goed zeg.

Dan ga je ook wel met andere ogen kijken naar de nummer 3 en verder in het veldrijden. Moet eerlijk zijn dat ik altijd dacht, dat is niet zoveel. Op enkele namen na, bv stybar en nu pidcock.

Maar die twee zijn zo goed dat die anderen zo zwak lijken. En ze trekken het op de weg zo door. Niet te geloven, genieten hoor!

Jori

Dit zijn ook altijd wel de leuke weken, zo tussen de klassiekers in en dan maar kijken hoe de vorm van je gekozen renners zich weerhoudt tot de anderen.

Kragh Andersen gaf goede blijk, maar die rugklachten lijken wel killing te worden, als je nog weet dat de zware kasseien eraan komen. Sowieso een man waarvan ik nu al spijt heb dat ik hem heb. Geen punten in weekend, rijdt ook zomaar voor zijn landgenoten en dus tegen mijn team in Kuurne, skipte SB en nu dus rugklachten.
Mollema weer goede koers in GP Industria, eigenlijk wel jammer dat hij niet iets als E3 of RvV rijdt. Geen idee of dat ook resultaten zou opleveren, maar iig heroïsche beelden
Matthews bevestigt weer dat hij goed is na een hervatting qua klimmen, sprintsnelheid moet nog wel wat werk hebben. Wel viel hij mij eigenlijk nog tegen op een parcours dat als beetje LBL werd omschreven, leek vooral zichzelf op te blazen met zijn tegenaanval.
Wout van Aert die met 2 vingers in de neus een massasprint wint, boem.
Gaviria goed vergeleken met zijn niveau van de afgelopen jaren en start, maar nog steeds ver weg om Kristoff in de weg te gaan zitten in bijv. DDV en GW jammer genoeg voor de mensen zonder Kristoff.
Merlier bevestigt echt zijn enorme snelheid, maar drama van positioneren.
Bij Roglic begin ik al wel beetje te zweten vanwege het eerdere besluit het met wat minder heuvelmannen te doen, wat steekt die er al weer ver bovenuit tegen niet de minsten, hoewel Gaudu flink gehinderd was door een valpartij.
Viviani zat slecht gepositioneerd, direct toch al weer de angst dat dit straks ook in zijn paar sprintkoersen gebeurd, dan is zo'n sprinter wel snel weggegooid geld (maar gaat ook razendsnel naar heel veel punten voor weinig geld als hij wel beetje kan sprinten).
Verder lijkt de vorm van Benoot wel meer dan prima, ondanks de minder ogende tijdrit.
Dylan Teuns was eigenlijk vandaag verrassend zwak.
En een DNF voor Keukeleire zie ik in de statistieken, geen idee wat daar is gebeurd.

En Bouhanni toch weer een miskoop in het klassiekerspel? lijkt weinig indruk meer te maken sinds hij voor het 3e jaar op rij in mijn team is beland :p

Morgen wel echt heerlijk in de Tirreno, waar we de perfecte etappe krijgen voor een strijd tussen de grote 3!

Laatst gewijzigd
robbinende

'@arjenzvob ik verwacht ook niet dat iemand die drie kan tegenhouden op de Poggio (of ze hebben ze op de Cipressa al overboord gegooid).

Tenzij er tegen die tijd nog een Italiaanse hardrijder alleen op kop rijdt, zie ik niemand buiten die drie winnen.

1 WVA
2 MVDP
3 Flip

Overigens rijdt Garcia Cortina in de Tirenno ook 'gewoon' weer de top 10 binnen. Prima Omloop gereden en kon tot op zekere hoogte mee in de Strade. Gaat hij eindelijk ze potentie waarmaken?

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

De eerder aangehaalde matthews is voor mij de enige die nog een kopman plek zou kunnen krijgen MSR. Tot nu toe neig ik nog altijd naar de grote 3.

Soto

Keukeleire vandaag DNF iemand meer info hierover?

Risje89

Jens Keukeleire gaf gisteren op in Parijs-Nice. Wat was er aan de hand? We vroegen het hem zelf: "Ik ben ziek. Ik had de hele week al een beetje last, maar gisteren werd ik echt ziek en ben ik maar afgestapt." Bron: Sporza.

Mooi podium vandaag in Tirreno, voorproefje voor MSR?

Jasperdewaal11

Fijn dat Bouhanni zijn neus ook weer is aan het venster steekt :)

Risje89

Machtige sprint weer van Roglic, meer mensen spijt dat ze hem niet hebben genomen..?

1 2 ... 54 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.