1: Bennett
2: Dekker
3: Colbrelli
Ook nog in koers: Viviani, Philipsen & Stewart. Tja, plek twee was lastig tussen Dekker, Viv, Philipsen, schat de kansen op een ereplek voor alledrie even hoog in. Colbrelli genomen op plek drie voor het geval er flink gekoerst wordt en de echte sprinters reeds zijn afgevallen, dan heeft Sonny wel kans in mijn ogen.
'@Rkmmr: Had hem bijna als eerste kopman, gezien zijn vorm en resultaten toch wel stukje beter zijn dan Ackermann en Viviani. Uiteindelijk toch naar plek 3 verwezen vanwege zijn dubieuze geschiedenis met specifiek dit spel. Klassiekerspel met Bouhanni is nog erger dan Porte in je grote-rondeteam. Zonde ook nog gezien Colbrelli en Dupont makkelijk zijn kopman plekje hadden kunnen vervangen.
Hier (helaas) 1. Bouhanni; 2. Dekker; 3. Viviani. Met op de bank nog Philipsen, Hofstetter, Sénéchal en Stewart.
Hele zure beffer, nu al. Op basis van huidige vorm heb ik bewust Philipsen en Hofstetter geen kopmannen gemaakt, Bouhanni juist wel. Zie dat heel Scorito en masse Philipsen en Hofstetter kopman heeft gemaakt , want.... Philipsen in voorbeschouwingen voorbij zien komen en in de app zien mensen 2 keer een top 20 voor Hofstetter staan. Jammer dat het Klassiekerspel soms zo hard is met die bizarre kopmanfactors.
Poeh, het uitstappen van Bouhanni is wel een zure inderdaad. Hopelijk staat daar Colbrelli mazzel tegenover (i.p.v. Bauhaus).
Verder is het vrij bizar hoe slecht de kopmannen zijn van de gemiddelde deelnemer. Vandaag is een ruime stijging mogelijk! En tevens noodzakelijk, want ik moet nog maar zien hoeveel koersen er hierna nog verreden worden...
'@Jori: Ik had wel dezelfde twijfel, vooral vanwege die dubieuze geschiedenis, maar hoopte ergens de slechte start een beetje goed te maken door hem toch te kiezen. Wel lang getwijfeld of ik hem nog zou wisselen met Philipsen op plek 3, maar gezien de resultaten dit seizoen toch maar niet gedaan, helaas. En met Dekker en in mindere mate Hofstetter en Theuns had ik ook nog wel wat te kiezen..
@Punchen of verzuipen: Dat is altijd het irritante van dit kopmannenspel..
Ik vind het sowieso al een kutspel, maar als je een veel te dure Demare juist voor dit soort wedstrijdjes meeneemt dan mag hij ook wel z'n poten in de pedalen houden. Viviani ook huilen als kopman.
Wat dat betreft wel een voordeel dat ik mn abbonement niet verleng,. Kan ik me volgend jaar niet meer laten verleiden tot deze loterij :D
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.