Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 60 ... 85 86
ditisdavid

Ackermann, Philipsen, Bouhanni. Verder nog Dupont en Stewart (jammer dat Démare er ook is, nu zijn teampunten wrs het hoogst haalbare) aan het vertrek vandaag.

Wellens Nietens

1. Viviani (om de één of andere reden een goed gevoel over), 2. Philipsen (hopelijk komt ie weer een beetje in vorm), 3. Dekker (slechts 3e vanwege enige angst dat Kooij de sprint zou kunnen doen). Verder nog Hofstetter en Theuns.

Laatst gewijzigd
Risje89

1. Bennett
2. Philipsen
3. Viviani

Verder nog Hofstetter en Bouhanni die punten kunnen rijden.
Stijgen in de ranking zou moeten lukken, zou je zeggen.

JoostEmpty

1: Bennett
2: Dekker
3: Colbrelli

Ook nog in koers: Viviani, Philipsen & Stewart. Tja, plek twee was lastig tussen Dekker, Viv, Philipsen, schat de kansen op een ereplek voor alledrie even hoog in. Colbrelli genomen op plek drie voor het geval er flink gekoerst wordt en de echte sprinters reeds zijn afgevallen, dan heeft Sonny wel kans in mijn ogen.

De Kamikaas

https://www.leparisien.fr/sports/cyclisme/paris-roubaix-reporte-lepreuve-ne-se-disputera-pas-le-11-avril-24-03-2021-VHL7XS5TONCU7FKA53PASARYIE.php

Le Parisien meldt dat er later vandaag gemeld gaat worden dat Parijs - Roubaix uitgesteld wordt....

Sloddies

Sloddies vandaag met
1)Ackermann
2)Theuns
3)Hofstetter

En nog L. Naesen (welke teampunten??) en van Hooijdonk

Wij vrezen met grote vreze voor een verdere duikeling.......

ditisdavid

Bouhanni afgestapt, wat begint vandaag weer fantastisch...

rkmmr

'@ditisdavid: Nou idd.. Had zowaar wel wat vertrouwen in hem en daarom 2e kopman gemaakt.. Wat sowieso een gok was natuurlijk, maar dit is wel heel teleurstellend

Ragnar Lolbroek

Hier is het geworden:
1 Ackerman
2 Viviani
3 Dekker
Verder nog aan de start
Philipsen
Hofstetter
Senechal

Voila. Nu gaan we verder huilen over de berichten omtrent Roubaix.

Jori

'@Rkmmr: Had hem bijna als eerste kopman, gezien zijn vorm en resultaten toch wel stukje beter zijn dan Ackermann en Viviani. Uiteindelijk toch naar plek 3 verwezen vanwege zijn dubieuze geschiedenis met specifiek dit spel. Klassiekerspel met Bouhanni is nog erger dan Porte in je grote-rondeteam. Zonde ook nog gezien Colbrelli en Dupont makkelijk zijn kopman plekje hadden kunnen vervangen.

Sloddies

Er zijn nog zekerheidjes in de wielersport. Nooit Bouhanni kiezen. Is afgestapt. Gelukkig niet meer aan gebrand

John Berger

1. Philipsen
2. M. Pedersen (wat een sukkel ben ik, die is niet gestart)
3. Hofstetter
Daarnaast starten Jacobs + F. Vermeersch + Senechal nog van mijn ploeg, dus ik had een van hun nog kopman kunnen maken.
Zal een moeilijke dag worden op deze wijze

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

What the f**** maakt bouhanni mij nou vandaag ? Daar gaan captain punten

arjenzvob

Hier gegaan voor:
1: Ackermann
2: Viviani
3: Philipsen

Mensen die toch voor Laporte en Merlier gaan als kopman. Dan ben je er wel mee bezig....

Punchen of verzuipen

Hier (helaas) 1. Bouhanni; 2. Dekker; 3. Viviani. Met op de bank nog Philipsen, Hofstetter, Sénéchal en Stewart.

Hele zure beffer, nu al. Op basis van huidige vorm heb ik bewust Philipsen en Hofstetter geen kopmannen gemaakt, Bouhanni juist wel. Zie dat heel Scorito en masse Philipsen en Hofstetter kopman heeft gemaakt , want.... Philipsen in voorbeschouwingen voorbij zien komen en in de app zien mensen 2 keer een top 20 voor Hofstetter staan. Jammer dat het Klassiekerspel soms zo hard is met die bizarre kopmanfactors.

Risje89

Bouhanni geen kopman durven maken gelukkig, maar had wel op wat extra puntjes gehoopt.
Rare renner toch altijd weer.

Zonder Roubaix (en EF) is het spel wel weer onthoofd, jammer.

Pietje Precies

Poeh, het uitstappen van Bouhanni is wel een zure inderdaad. Hopelijk staat daar Colbrelli mazzel tegenover (i.p.v. Bauhaus).

Verder is het vrij bizar hoe slecht de kopmannen zijn van de gemiddelde deelnemer. Vandaag is een ruime stijging mogelijk! En tevens noodzakelijk, want ik moet nog maar zien hoeveel koersen er hierna nog verreden worden...

Keshi

'@unchen of verzuipen. Of gewoon veel mensen die philipsen als enige sprinter hebben vandaag.

Punchen of verzuipen

Ja dat natuurlijk ook, wat dus kan uitdraaien op een onbedoelde beloning voor het hebben van een slechte selectie :-P

Gladiool

1 Acke
2 Viviani
3 Philipsen

Dekker, Hofstetter en Sénechal nog mee. Koninklijke spurt aub.

rkmmr

'@Jori: Ik had wel dezelfde twijfel, vooral vanwege die dubieuze geschiedenis, maar hoopte ergens de slechte start een beetje goed te maken door hem toch te kiezen. Wel lang getwijfeld of ik hem nog zou wisselen met Philipsen op plek 3, maar gezien de resultaten dit seizoen toch maar niet gedaan, helaas. En met Dekker en in mindere mate Hofstetter en Theuns had ik ook nog wel wat te kiezen..

@Punchen of verzuipen: Dat is altijd het irritante van dit kopmannenspel..

Treenert

Ben ik dan de enige met Demare (1) aan boord?
2. Ackerman
3. Philipsen
Theuns (die verwacht ik stiekem ook) en Hofstetter

KV

Blijkbaar maagproblemen voor Bouhanni, grrr. Gelukkig "maar" als 3de kopman, maar hoopte juist met hem een verschil te maken vandaag door zijn lage pickrate.

nasibal

Ik vind het sowieso al een kutspel, maar als je een veel te dure Demare juist voor dit soort wedstrijdjes meeneemt dan mag hij ook wel z'n poten in de pedalen houden. Viviani ook huilen als kopman.

Wat dat betreft wel een voordeel dat ik mn abbonement niet verleng,. Kan ik me volgend jaar niet meer laten verleiden tot deze loterij :D

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Dupont ipv Bouhanni kopman en ik had drie kopmannen bij de eerste vijf, desondanks een mooie dag gebleken.

1 2 ... 60 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.