Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 61 ... 85 86
raymankapeens

gelukkig hebben we het gamecenter die hangt vanwege de load hahahahaha

hartstikkebedankt

Verkeerd gegokt hier. Philipsen vanochtend ontcapt 'om het verschil te maken'. Vond hem niet lekker in vorm en interview was ook matig wat hier vanochtend op WF stond. Ben vol voor Dekker gegaan op de 2,5x want dit was zijn kans en had het al laten zien tussen de grote meneren ook in lastiger omstandigheden in UAE. Colbrelli op het laatste stoeltje half uit damage control. Niettemin toch 4 man bij de eerste 6, waarvan de x3 captain.

Wanderson89

Neehoor Treenert, hier ook Demare

Dingetje

Pff ik heb geluk vandaag. Philipsen eerst kopman, Hofstetter tweede kopman en ook nog Dupont die lekker eindigt. Op papier leek m'n selectie voor vandaag drama.

KV

Waar waren de Jumbo mannetjes eigenlijk ??

JapieJapo

45% gestegen naar 85% door Bennett, Philipsen, Viviani en Hofstetter.

Punchbox

Philipsen en Hofstetter als captains hier zorgen toch voor flink wat punten met mijn budget sprint team.

Phoenix0000

40% gestegen van 18 naar 58%. Alleen colbrelli als derde captain boven Viviani en hofspetter pakt minder goed uit.

jsprunk

Voorlopig van 48% naar 93%. Toch leuk die sprintkoersen ;)

arjenzvob

Hatsjee! Gestegen naar een bronzen bekertje! 18,9% naar beter dan 95,3%! Wow!

La Primavera

Ik heb Demare al jaren op mijn NIET NEMEN lijstje staan. Pakt alleen punten als je hem niet hebt. Toch maar weer eens geprobeerd omdat hij vorig jaar zo goed reed. En jahoor hij laat weer precies zien waarom ik die vent niet wil nemen. Die Fransen zijn sowieso wisselvallig als de pest op Flipje na.

Risje89

Hier ook 40% gestegen naar 90,1%, alleen Hofstetter derde cap moeten maken ipv Viviani..

Ab Normaal

2595 plaatsen gestegen naar 98%. Graag meer van deze koersen. Zo jammer dat EF er uit is.

Ragnar Lolbroek

Hier met Ackermann, Viviani en Dekker als kopmannen gegaan. Achteraf was Philipsen, Ackermann en Hofstetter beter geweest. Alsnog 22,7% gestegen naar 87,6%. Met de ideale opstelling was het zeker wel boven de 90%. Maarja...het is niet anders. We zijn gelukkig wel gestegen en stijgen is leuker dan dalen.

Jasperdewaal11

28% gestegen naar 56,6% the only way is up ;) en dat ondanks bouhanni de vlerk!

rev

Zijn er hier ook nog mensen die met 20-30% gezakt zijn?

Laatst gewijzigd
Hoekje

Hier ook een perfecte dag met de captains : 1. Bennet 2. Philipsen 3. Ackermann. Gestegen naar 94,4 %

De Condor van Echt

Met mijn ‘moneyball’-sprintteam niet alleen de schade beperkt, maar zelfs nog behoorlijk bovengemiddeld gescoord 😄. Een tegenvallende Dekker viel weg tegen Hofstetter die zonder Barbier naar p6 sprint. Verder gestegen naar 97,9%.

Nopper

'@rev, mij viel ook al op dat iedereen dik is gestegen. Wat zou daar de verklaring van zijn? Zelf ben ik ook met maar 2 scorende renners 7.5% gestegen naar 93% terwijl ik verwachtte dik te zakken

KissMyAce2.0

Omdat het voor veel.mensen heel stoer is dat ze zoveel gestegen zijn. Melden dat je het slecht gedaan heb is een stuk minder stoer

MarvinG

Vandaag 31% gestegen, naar 57%. Dit terwijl ik maar 4 man in deze koers had. Maar met Philipsen, Viviani en Hofstetter de juiste kopmannen gekozen. Sajnok op plek 130 voegde helaas niks toe.

Fietsbel

‘Maar’ 2% gestegen, naar 95,2. En dat met een falende Demare (1), Philipsen (2), Viviani (3), Hofstetter en Declercq. Ik zag eerder een daling aankomen zonder Bennett en Ackermann, best tevreden dus.

Flowtosti

Misschien scorito eens vragen hoeveel mensen vandaag niks hadden ingevuld. Dat verklaart natuurlijk al die stijgers. Hier ondertussen ook van 11 naar 83 gestegen via MSR en Panne.

arjenzvob

De lijst met gekozen renners die een rol spelen in dit spel weer aangevuld.
Ik ontdekte dat ik de grote drie niet eens had opgenomen in mijn lijst haha! Daarom toch maar even toegevoegd ;)

Nieuwe namen zijn:
Van der Poel 95%, van Aert 90%, Alaphilippe 84 %, Bennett 15%, Coquard 7%, Bol 6%, Dekker 27%, Stewart 3%, Dupont 3%

Totaal gekozen:
Van der Poel 95%
Van Aert 90 %
Alaphilippe 84%
Lampaert 50%
Stuyven 49%
Wellens 43%
van Avermaet 39%
Pedersen 36%
Kristoff 34%
Sénéchal 33%
Kragh Andersen 33%
Matthews 28%
Naesen 28%
Teuns: 28%
Hofstetter 28%
Benoot 27%
Pidcock 27%
Démare 27%
Ballerini 24%
Merlier 23%
Küng 22%
Turgis 20%
Politt 20%
Trentin 19%
Degenkolb 19%
Asgreen 18%
Bennett 15%
Pogacar 15%
Barguil 15%
Schachmann 13%
Kwiatkowski 13%
Ackermann 12%
Bettiol 12%
Viviani 12%
Ewan 11%
Terpstra 11%
Sagan 10%
Stybar 10%
Ivan Garcia 10%
Gilbert 10%
Vanmarcke 8%
Laporte 8%
Mohoric 8%
Coquard 7%
Bol 6%
Colbrelli 6%
Nizzolo 6%
Bouhanni 6%
Formolo 6%
Colbrelli 6%
Gaviria 5%
Valverde 4%
Higuita 4%
Grondahl Jansen 2%

Goedkoper segment:
Philipsen 60%
Theuns 28%
Dekker 27%
Capiot 26%
Bystrom 18%
Livyns 17%
Vermeersch 14%
Declerq 13%
Keuleire 13%
Van Baarle 12%
Eekhoff 12%
Pasqualon 11%
Moscon 9%
Bardet 8%
Simmons 8%
Jacobs 7%
Aranburu 6%
Madouas 6%
Molard 5%
Stannard 5%
Haussler 5%
Meeus 5%
Konrad 4%
C. Pedersen 4%
Stewart 3%
Dupont 3%
Bissegger 3%
Smith 3%
Bernal 2%
Gogl 1%

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Nou, dit zijn ook de typische koersen waar de Wielerflitser het verschil kan maken. In alle grote koersen heeft de 'casual' deelnemer ook 'gewoon' vd Poel, van Aert, Alaphilippe, etc, kopman.

1 2 ... 61 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.