Na enigszins teleurstellende afgelopen koersen (qua scorito) dacht ik vandaag een leuke inhaalslag te slaan vanaf 55% met;
1. Demare
2. Bouhanni (klein gokje)
3. Philipsen
Viviani, Hofstetter en Dekker. Helaas weer gezakt.
Bij deze wil ik jullie allemaal wel bedanken voor alle adviezen en discussies. Niet alleen in het klassiekerspel, maar vooral in de grote rondes. Ik lees graag mee, maar mijn wielerkennis is helaas nog niet goed om mij te mengen in de discussies!
Dan moet Banaantje zijn naam even veranderen in Pisang Goreng😆
Na een slecht openingsweekend ben ik inmiddels opgeklommen tot boven de 80%. Mede door Bennett en Philipsen te hebben. Dat geeft een hele berg punten ineens. Zondag mogen ze het nog een keer doen....
Nu EF verzet is, ben ik toch wel bang dat er nog wat afgelastingen komen met de verhogingen van besmettingen en strengere regels. PR en AGR zouden wel eens de dupe kunnen worden waardoor het klassiekerspel ook dit jaar een sof gaat worden. Morgen in ieder geval WvA en MvdP op 1 en 2, MM als 3e kopman.
[Quote]Er werd voor Dekker gereden, is gewoon gecommuniceerd. In die (levensgevaarlijke) finale ontstond bij het draaien en keren tussen de fietsenrekken een klein breukje rond plek 12 in het peloton. Daar zat Dekker achter. Hij is dus überhaupt niet aan sprinten toegekomen.[/quote] Op een paar kilometer van de meet zat Kooij als laatste in het treintje, vandaar. Ik denk overigens dat je ook precies uit legt waarom het met Dekker net niet wordt. Wat ik al zei, ik hoop ongelijk te krijgen.
Ondanks de fiasco met 1e kopman Démare toch gestegen van 24% naar 48% met Ackermann en Philipsen als andere kopmannen.
Voor de E3 reken ik op deze kerels:
Van Aert
VD Poel
Pidcock
---------------
Kragh
Van Avermaet
Theuns
Kristoff
Livyns - de joker volgens Scorito, iemand die deze kopman durft maken?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.