Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 63 ... 85 86
Ab Normaal

Ik twijfel tussen Politt en Trentin als 3e kopman.
Heb ook nog Gilbert, Coilbrelli, Matthews en Kristoff maar daar verwacht ik minder van. Neig naar Politt, die heef een prima vorm te pakken. Zal niet winnen, maar er wel bijzitten.
Trentin kan wel winnen maar ook net zo goed 30e worden.

MarvinG

Zelfde twijfels hier voor kopman 3; Politt, Matthews of GvA... Neig nu naar Politt.

ivo001

Ik heb GvA als 3e kopman staan. Al komen Matthews, Ballerini, Benoot en Trentin ook in aanmerking.

DKrikk

3e kopman is een lastige keuze bij iedereen zo te zien. Ik zit met SKA, Pollit, Benoot, Ballerini, Senechal, Naesen (en Kung).

Voor iedereen is wel iets te zeggen. SKA lijkt de benen te hebben na MSR, Pollit had een goed openingsweekend en lijkt steeds beter te presteren in kasseienkoersen, Benoot eigenlijk altijd top 20 (behalve dit openingsweekend), Ballerini sterk in OHN en minder in MSR, Senechal overall goed en uit sterk blok en Naesen lijkt iets minder, maar presteert eigenlijk altijd wel.

Tja.....

Ajvenema

Derde kopmannen: Politt, Senechal, Ballerini, Turgis, Matthews...
Neig een beetje naar Politt, al zie ik die niet snel winnen. Senechal en Ballerini schat ik nog wat hoger in, maar die kunnen allebei ook prima buiten de top 20 eindigen.

Pom titcock

12 kleppers aan de start in de shirts van team superheldkuijer. Yves lampie mag de titel tweede kopman dragen achter woutje vandaag. Alee rijden he Yves

Pom titcock

Jasper meldt net dat die nakkie op heeft, Snuyven fietst hem vandaag toch nog naar de 3e kopman...

Hoekje

Zoals bij iedereen hier ook een brede groep die je derde kopman kan maken. Ik twijfel tussen Polit, Greg, Turgis , Ballerini , SKA, Matthews. Gezien de goede vorm ga ik vandaag voor Turgis .

JANTHEMAN

Bora start niet ivm Coronageval

https://www.bora-hansgrohe.com/en/news/argonnews202103covide3/argonnews202103covide3/518523563

Kaassoufflé

Hoef ik niet meer te twijfelen over Politt.. ik ga voor GvA als 3e kopman

MarvinG

Ik ga voor Matthews als 3e kopman

JoostEmpty

Ik twijfel dit keer niet over m'n kopmankeuze. Heb 11 klasbakken aan de start, maar keuze is gevallen op:

1 Van Aert
2 Van der Poel
3 Pidcock

Over het algemeen: tevreden tot nu toe over m'n team en vooral in de breedte tot nu toe goed gelukt. Heb elke wedstrijd de winnaar en tenminste 2 renners in de top 3, behalve bij Kuurne, daar alleen Pidcock.

Kopmankeuzes zijn echter nog niet even goed, bij De Panne bv Philipsen geen kopman, maar toch op 97% in het klassement. Verder vooral de baal in dat ik Turgis na lang twijfelen niet heb genomen, en Kristoff en Degenkolb wel, nu EF is afgelast. Maar die oude rotten zouden deze weken alsnog veel punten kunnen pakken natuurlijk (als alles doorgaat).

Ab Normaal

Voor mij ook geen twijfel meer Trentin.

TrEb

De kopmannen in willekeurige volgorde: vd Poel, Avermaet en Küng

jort101

Ik ga ook voor Turgis als derde kopman.

ditisdavid

Van Avermaet als derde kopman pakt prima uit, ondanks maar vier man in de topvijftien en de grote twee verkeerd om daardoor iets gewonnen in een koers waar mijn team niet voor gebouwd is.

Banaantje

Kom je uit je werk en blijkt Bora niet van start te zijn gegaan. Niks aan Politt gehad die ik 3e kopman had gemaakt. M’n 2e kopman Matthews presteert het om op deze vrij simpele koers te vallen en eigenlijk een wanprestatie te leveren. 1e kopman Wout is top, maar na het bericht dat EF niet doorgaat en Parijs-Roubaix ook niet door zal gaan, heb ik het al wel weer gehad met deze poule.

arjenzvob

Prachtige koers. Mooi werk van DQS. Minder voor mijn klassiekerspel... 8,4% gezakt. De mensen die vol geïnvesteerd hebben in DQS-mannen worden vandaag beloond.

Wat was AG2R in godsnaam aan het doen? Twee kopmannen, werkt niet blijkbaar. Of je gaat om de beurt elkaar helpen. Asgreen terugpakken. Maar nee, lekker toekijken. MvdP was niet meer bij machte. Sénéchal en Stybar lachten zich suf.
Overigens denk ik dat Lampaert had gewonnen als hij niet lek had gereden. Dan had hij gedaan wat Asgreen nu nog deed.

Op naar Gent-Wevelgem! Zal van Aert voldoende hersteld zijn om winst/podium te rijden? Pedersen wordt mijn eerste kopman.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Na de flinke stijging van woensdag zakken we weer even 19% naar beneden. 1e kopman van Aert enigszins 'teleurstellend'. 2e kopman vd Poel natuurlijk prima. Matthews als 3e kopman een flinke misser. Van Avermaet pakt dan gelukkig nog wat punten mee, maar het gemis van DQS mannen wordt vandaag pijnlijk duidelijk.

Ragnar Lolbroek

Lekker potje koers gezien vandaag. Als kopman vandaag
1 Wout: tikkeltje onstuimig gereden vandaag na al eens een lekke band te hebben. Blaast zichzelf ook op uiteindelijk. Maarja... wie had er anders gereden in dat groepje.
2 Mathieu: ook veel gegeven vandaag. Wordt dan ook gestroopt door de loriejassen van DQS. Wel nog mooi 3e.
3 Jappe: voelt de Vlaamse kasseien onder zijn bips en woppa .throwback naar de Omloop. Tikkeltje teleurstellend m.a.w.

Verder nog in de top 20. Senechal en Lampie.
578 punten gescoord. 0,2% gestegen. Status quo dus eigenlijk.

Gladiool

Ik mag niet klagen over de uitslag, maar ik baal wel. Vanochtend Greg op plekkie 3 gezet ipv Matthews. Koers begint en ja hoor, Matthews als 3e captain -_-.

Verder nog MvdP op 1 en WvA 2. Greg, Sénechal, Lampaert nog in de punten, en ook Ballerini pakt zn 50 mee. Wel zo'n 9% gestegen richting de 85. Nu zweten voor zondag. Kristoff ziet er dit voorjaar erg sterk uit, Dege is ook nog even afwachten... kon zomaar eens een kopmantekort hebben.

Dingetje

Kung weer eens met een prachtige 20e plek. Morgen alle ballen op Ballerini. Weet iemand of Matthews was gevallen oid vandaag? Keek met een schuin oog vandaag maar zag 'm toch grotendeels goed voorin zitten...

Sjonge Jonge

Matthews inderdaad gevallen.
Ballerini kopman met ook Bennett bij DQS?

Wellens Nietens

Hier ondanks veel DQS in m'n team (vandaag Asgreen, Lampaert, Ballerini) toch een tikkeltje gezakt. Pidcock als 3e kopman hielp niet mee, en een vallende Matthews en niet startende Politt ook niet.

Laatst gewijzigd
Dingetje

Sjonge jonge wat een goede opmerking, ik ga terug naar de tekentafel. Misschien maar voor de zekere 4 punten van Kung gaan.

1 2 ... 63 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.