Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 66 ... 85 86
Ragnar Lolbroek

Nota aan mezelf: check je team voor de deadline. Dan zet je geen Bora renners als kopman.
Nu dus:
1 Wout
2Philipsen
3 Ackermann -> Loemp Varken

roburger

Pijnlijk... Senechal is mijn tweede kopman vandaag.

ditisdavid

Koersverloop correct voorspeld maar dan missen Lampaert en GvA de slag. Waaiers zijn te onberekenbaar voor dit soort spellen...

Edit: hm, gat loopt terug.

Laatst gewijzigd
nasibal

Demare gaat op mijn no-go lijst.

Zeer sterk lijken in de achtervolgende groep (waarom dan in hemelsnaam die waaier missen in de eerste plaats), vervolgens je zelf volledig naar de tering rijden en dan niet mee kunnen over de laatste keer Kemmel waardoor sprinten om een 10e plek er waarschijnlijk niet meer in zit.

Natuurlijk weet je niet hoe het gelopen was als hij zich rustig had gehouden, maar manmanman.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Bahh waarom nou Kristoff gekozen voor x2 iov Matthews. Zat er nog zo over na te denken. Matthews niet in te schatten.

nasibal

'@Danusz

Ik weet hoe je je voelt. Ik heb naast Matthews ook Trentin nog zonder factor voorin rijden ;)

Punchen of verzuipen

Matthews was vrijdag indrukwekkend in E3 tot zijn val, Kristoff is ziek geweest en rijdt al weken achteruit. Heb Kristoff gelukkig niet overwogen :-)

danusz1986

'@Nasibal

Ik mag ook niet klagen hoor met WVA en Trentin in de kopgroep. Elke klassieker heb ik een x2 die amper scoort haha. Is een trend.

nasibal

'@Danusz

Ik heb geloof ik inmiddels 3x uberhaupt een kopman in de top 3 van de daguitslag gehad :P

arjenzvob

Ik heb van Aert als kopman en Matthews zonder factor ennnn... van Hooydonck... Die gaat mijn dag nog enigzins redden

Platje

Kristoff er nog vlak achter als ze het goed hebben bij Scorito, dat zou mooi zijn voor de punten

Ab Normaal

Ik heb WvA, Trentin en Matthews. Alledrie in de kopgroep. Verder nog Colbrelli en Van Hooijdonk. Dat wordt een topscore slechts Kung en Nizzolo niet.

Ab Normaal

Hoppa. 1e kopman 1e, 2e kopman 3e en 3e kopman 5e denk ik. Plus bonuspunten voor Nathan.

nasibal

kakspel

Ab Normaal

Schitterend spel ;)

nasibal

Dramatisch kutspel ;)

danusz1986

Geen RVV voor Fuglsang. Dan wordt ie wel heel erg duur voor mijn team.

Ajvenema

Team niet-bennett wint vandaag 😬

Jori

Hofstetter als kopman 3 wel flinke fout, maar Matthews (kopman 2) en Colbrelli (helaas geen factor) maskeren de fout wel enorm. Wel sneu dat Stybar op het einde nog wegvalt voor de strijd rond plek 11, het zit nog niet echt mee voor hem met ook al die neerhaal van Ballerini in Omloop. Ondanks dat wel echt verschrikkelijk sterk. Verder wel mazzel gehad met de uitslag: Geen Démare, Bennett, Kristoff, Merlier door het koersverloop. Als die 1e waaier niet zo vertrekt, rijden die normaliter natuurlijk flinke punten.

Wel heerlijke, maar onvoorspelbare koers gezien. DQS die de waaierslag volledig mist, behalve juist de sprinter die mee is. TJV die direct Van Aert en een weergaloze Van Hooydonck mee heeft, veel sterke topsprinters mee zoals Trentin, Nizzolo, Colbrelli Matthews, Van Poppel, Bennett. Bike-Exchange die zelfs 4 man vooraan had. Voor DQS ook direct duidelijk dat ze niet zo sterk zijn zonder Asgreen en Sénéchal, gezien de vorm wel lijkt te ontbreken bij Ballerini, ook een mindere Lampaert en Morkov, Lerberghe en Steels zijn natuurlijk ook zeker geen toppers voor een koers als deze. Wel ongelukkig dat Bennett teveel had gegeten.

Laatst gewijzigd
Punct

40 minuten verder en nog steeds niks anders dan de eerste 10 op Scorito en PCS bekend. Traag :)

Jeroen Vanroose

Als Bora 7 dagen niet mag koersen, dan Trek wss ook niet?

De Condor van Echt

Net als E3: mooie koers, slechte scorito (ook door ontbreken Pedersen en Politt :( ). Gelukkig redt Lampaert (x2,5) de meubelen, maar wel weer 4,5% gezakt naar 88,5%. Terug op square one dus.

Jori

Zou Bouhanni nog de Scheldeprijs mogen doen? Schorsing lijkt toch wel gepast als je dat ziet, wonder dat Stewart niet een Jakobsen-achtige crash beleeft.

Dingetje

Dacht vanmiddag ff NEEE KUT met Pedersen als 2e kopman. Maaarr Matthews red de dag, ben zelfs wat gestegen :)

ditisdavid

Stewart en Bouhanni in de ploeg, halve hartverzakking gehad zojuist :p. Qua Scorito te hopen dat Bouhanni door de crash geen schorsing krijgt, enige verschil met Groenewegen-Jakobsen is idd dat de sprint vals plat omhoog is ipv omlaag dus zou wel terecht zijn. Anyone's guess how de UCI daarnaar kijkt natuurlijk.

1 2 ... 66 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.