Het heeft geholpen mannen!!!
Lekker dan, maar gaan jullie daar nog iets aan doen?
Naast een aantal kleine verbeteringen bij Teamselectie op basis van jullie feedback (zichtbaar vanaf de Giro), hebben we besloten dat we voor de wielerspellen en TopCoach, volgend jaar alsnog een Teamselectie gaan ontwikkelen specifiek voor desktop (op breedbeeld dus!). Jullie kunnen dan gaan puzzelen als nooit tevoren! Hoe/wat/wanneer? We houden jullie op de hoogte…
Scorito heeft naar ons geluisterd:
Naast een aantal kleine verbeteringen bij Teamselectie op basis van jullie feedback (zichtbaar vanaf de Giro), hebben we besloten dat we voor de wielerspellen en TopCoach, volgend jaar alsnog een Teamselectie gaan ontwikkelen specifiek voor desktop (op breedbeeld dus!). Jullie kunnen dan gaan puzzelen als nooit tevoren! Hoe/wat/wanneer? We houden jullie op de hoogte…
Oef idd. En ook geen Matthews. Wordt zo wel een zure startlijst.
Bouhanni kwestie ook al overgedragen. Enige hoop is dat ze daar net zo lang als bij Groenewegen doen over een straf te bepalen. Bij Groenewegen duurde het 2 maand, hier zou 2 weken genoeg zijn om hem nog net de Scheldeprijs te laten rijden en dan de rest van het seizoen te schorsen :p
'@YungNikopolidis: Vertrouw je nou meer op zo'n gedateerd bericht of gewoon op mij? :p Mezgec neemt zijn plek in
@David @KV: Scorito policy is dat een uitslag na 24 uur volgens mij vast staat en niet meer wordt gewijzigd. 2 weken wachten met de schorsing zou dus voldoende moeten zijn :p
Dit is uitstekend nieuws! Nu hopen dat hun plannen rondom het EK allemaal goed uitvallen, anders is er misschien helemaal geen 'volgend jaar'.
The part of the team that has been quarantined will be quarantined until 1 April. This also means that we cannot start at Dwars Door Vlaanderen." - Ralph Denk, Team Manager
Dit staat op de website van Bora zelf. Dit zou wel heel erg zuur zijn. Dit zou betekenen dat ik Polit ( en Ackermann) al drie wedstrijden mis.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.