Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 67 ... 85 86
groppiestan

Zeker zou een schorsing voor Bouhanni terrecht zijn. Hij kan het toch weer niet laten

Benzardi

Mooie dag vandaag, ik ben 10,6% gestegen, naar 60,4%
Dwars door Vlaanderen kom er aan en daar kan ik een slag slaan........................hoop ik ;)

Treenert

https://twitter.com/JongeneelBas/status/1376202074338246657?s=19

Die ben je zeker ff kwijt, wat een ..........

Pom titcock

Het heeft geholpen mannen!!!

Lekker dan, maar gaan jullie daar nog iets aan doen?
Naast een aantal kleine verbeteringen bij Teamselectie op basis van jullie feedback (zichtbaar vanaf de Giro), hebben we besloten dat we voor de wielerspellen en TopCoach, volgend jaar alsnog een Teamselectie gaan ontwikkelen specifiek voor desktop (op breedbeeld dus!). Jullie kunnen dan gaan puzzelen als nooit tevoren! Hoe/wat/wanneer? We houden jullie op de hoogte…

Jofferde

Scorito heeft naar ons geluisterd:

Naast een aantal kleine verbeteringen bij Teamselectie op basis van jullie feedback (zichtbaar vanaf de Giro), hebben we besloten dat we voor de wielerspellen en TopCoach, volgend jaar alsnog een Teamselectie gaan ontwikkelen specifiek voor desktop (op breedbeeld dus!). Jullie kunnen dan gaan puzzelen als nooit tevoren! Hoe/wat/wanneer? We houden jullie op de hoogte…

Risje89

Oeh blij mee, laat die bekertjes maar komen ;)

Kopmannen voor woensdag tot nu toe:
Van der Poel, Alaphillipe, Matthews.
Nog 11 anderen aan de start, dus een beetje klimmen zou mogelijk moeten zijn.

jsprunk

Geen Stybar, wel Ballerini in DDV?

Jori

Oef idd. En ook geen Matthews. Wordt zo wel een zure startlijst.
Bouhanni kwestie ook al overgedragen. Enige hoop is dat ze daar net zo lang als bij Groenewegen doen over een straf te bepalen. Bij Groenewegen duurde het 2 maand, hier zou 2 weken genoeg zijn om hem nog net de Scheldeprijs te laten rijden en dan de rest van het seizoen te schorsen :p

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Gilbert geen RvV, Ardennen ook op de tocht. Fijne miskoop weer.

KV

'@Jori: zelfs maar 10 dagen :-p hoop toch ook wel nog stiekem dat Gekke Nacer meedoet, anders maar 1 kopman vermoedelijk, zou wel pijnlijk zijn...

ditisdavid

Ook even afwachten wat Scorito doet als Bouhanni punten pakt in de Scheldeprijs en vervolgens de UCI hem met terugwerkende kracht schorst voor Luik geweest is.

KV

Haha, staat dit ergens in een regel? :-D

YungNikopolidis

'@Jori

That pursuit will take him to Dwars door Vlaanderen on Wednesday ahead of the Tour of Flanders next Sunday. After that, Matthews heads to the hills with Brabantse Pijl, Amstel Gold Race – a favoured race for the 30-year-old – and Liège-Bastogne-Liège.

Jori

'@YungNikopolidis: Vertrouw je nou meer op zo'n gedateerd bericht of gewoon op mij? :p Mezgec neemt zijn plek in

@David @KV: Scorito policy is dat een uitslag na 24 uur volgens mij vast staat en niet meer wordt gewijzigd. 2 weken wachten met de schorsing zou dus voldoende moeten zijn :p

Laatst gewijzigd
KV

'@yung: geen Matthews hoor in DDV. Check twitter van bikeexchange.

Risje89

Ai, dat is jammer. dan schuift Turgis een plekje op naar derde kopman.

Ajvenema

Ik zie Matthews in hun preview idd niet in de lijst, maar er staan wel maar 6 man? Het maakt me opzich niet zo heel veel uit, wordt het Turgis, of misschien Politt als die weer eens mee mag doen:)

Correctie: 'he's sitting this one out'

Laatst gewijzigd
nasibal

Naast een aantal kleine verbeteringen bij Teamselectie op basis van jullie feedback (zichtbaar vanaf de Giro), hebben we besloten dat we voor de wielerspellen en TopCoach, volgend jaar alsnog een Teamselectie gaan ontwikkelen specifiek voor desktop (op breedbeeld dus!). Jullie kunnen dan gaan puzzelen als nooit tevoren! Hoe/wat/wanneer? We houden jullie op de hoogte…

Dit is uitstekend nieuws! Nu hopen dat hun plannen rondom het EK allemaal goed uitvallen, anders is er misschien helemaal geen 'volgend jaar'.

Laatst gewijzigd
YungNikopolidis

'@Jori

Haha wilde het vooral niet geloven, helaas helaas! Minuut later kwam WF ook met het nieuwsbericht ;-)

Jori

'@YungNikopolidis: Haha, ja, WF kijkt altijd dit forum stukje nog even na of er nog iets nieuws te melden is ;)

Afwezigheid WvA is nu ook verklaard voor DDV, hij moest nog even wat andere dingen doen: https://twitter.com/JumboVismaRoad/status/1376529725854789636

Hoekje

The part of the team that has been quarantined will be quarantined until 1 April. This also means that we cannot start at Dwars Door Vlaanderen." - Ralph Denk, Team Manager

Dit staat op de website van Bora zelf. Dit zou wel heel erg zuur zijn. Dit zou betekenen dat ik Polit ( en Ackermann) al drie wedstrijden mis.

arjenzvob

Definitief geen Trek en Bora dus woensdag.... Bah!

Edit: wellicht toch wat Trek... Vaag gedoe

Laatst gewijzigd
Jori

AG2R met Naesen en Van Avermaet (en Schär, Duval, L. Naesen,Dewulf, Jullien)

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Wat belachelijk dat stuyven dan blijkbaar toch mee mag doen joh... snap wel dat die Bora manager er de pest over inheeft. En ik zelf ook:p

MarvinG

Wat een onzin dat Politt nog steeds in quarantaine moet. Door al die coronaperikelen kun je dit Klassiekerspel net zo goed in de prullenbak donderen 😂

1 2 ... 67 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.