Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 7 ... 85 86
Jori

Soort marktwerking. Als we massaal Campenaerts nu nemen, wordt hij volgend spel 3 miljoen ;)

De Coltrui

Tsja, ik zie liever de pc versie terug dan het grote aantal spellen in het volgende seizoen. Spanje, Engeland, Frankrijk en Duitsland. Geen idee wat ik van al die spelers moet denken, maar de spellen tellen dan weer niet mee voor de index. Als je serieus speelt kost het een werkweek.

nasibal

Hofstetter en Capiot er ingeklikt, daarna op prijs gesorteerd en van bovenaf beginnen te klikken. Hirschi overegslagen.

Beste manier denk ik om met deze nieuwe website om te gaan en ook prima werkbaar voor voorjaarsroulette 2021 me dunkt :)

P. Krul

Even het forum checken of er al pareltjes genoemd worden: niet echt.
wat wel genoemd wordt is een hoop gezeik over de interface, had mijn team via de app gemaakt, dus was me nog niet opgevallen. Ik gebruikte eigenlijk altijd de app (al). Wel zonde dat er zoveel weerstand tegen de makers is, terwijl ik de extra spanning tijdens de wedstrijden echt wel blijf voelen.

Primavoormij

MvdP, WvA, Alaphilippe en Hirschi lijken me no-brainers. Paar mannen van QS erin. Verder nog wat gasten die kunnen sprinten. Ten slotte nog wat interessante namen in de 500K-750K categorie en ik ben klaar.

Gladiool

Ach Pidcock is al 1,5 miljoen zonder dat ie een meter heeft gereden voor INEOS.

nasibal

Ach Pidcock is al 1,5 miljoen zonder dat ie een meter heeft gereden voor INEOS.

De vraag is daarnaast hoeveel meters hij daadwerkelijk gaat maken bij INEOS dit voorjaar. Die selecties lijken altijd door een random number generator gegaan te zijn.

Hirschi no-brainer

Hirschi is zo'n typische renner die OF vorig jaar definitief doorgebroken is OF vorig jaar een enorm succesjaar had, een transfer verdiend heeft daarmee, enorme verwachtingen vanuit de nieuwe ploeg en/of hemzelf heeft en vervolgens dit jaar een stuk minder laat zien. Beide kan. Voor mij mag hij het dus eerst weer even laten zien voordat ik hem structureel deze beprijzing waard ga vinden. Vergeet daarbij ook Formolo, Ulissi en Pogacar niet. Wat gaan die doen?

Voldoende alternatieven voor het handjevol hirschi-koersen die je er anders waarschijnlijk buiten moet laten terwijl je ook in overige koersen concessies moet maken.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Hirschi komt natuurlijk niet helemaal uit het niets. Zet gewoon zijn enorme potentie die hij bij de beloften toonde voort. Is wel een ander verhaal dan pakweg een Valgren, die inderdaad één topjaar rijdt en verder niks.

JANTHEMAN

Twijfel over WvA, Ala en MvdP. Beiden rijden groot gedeelte hetzelfde, uiteindelijk maar 6-7 koersen.

Het blijft apart dat nr 1 in Scheldeprijs en Roubaix hetzelfde opleveren qua punten

Mr10B

Tussenstand van de enquête (136 unieke respondenten)

Ik vind de overgang naar gamecenter:
1 - 73.9%
2 - 17.9%
3 - 3%
4 - 2.2%
5 - 0.7%
6 - 1.5%
7 - 0.7%

Om mijn team samen te stellen gebruik ik:
Altijd desktop - 62.5%
Meestal desktop - 27.2%
Meestal mobiel - 5.9%
Altijd mobiel - 4.4%

Om captains te selecteren gebruik ik:
Altijd desktop - 9.6%
Meestal desktop - 29.4%
Meestal mobiel - 41.9%
Altijd mobiel - 19.1%

Om mijn score te bekijken gebruik ik:
Altijd desktop - 6.6%
Meestal desktop - 19.9%
Meestal mobiel - 53.7%
Altijd mobiel - 19.9%

Ik heb naar scorito het volgende gestuurd:
------------------------
Geachte,

Naar aanleiding van de wijziging aan uw Gamecenter (desktopversie) heb ik een kleine enquête gehouden onder de scorito spelende leden van wielerflits. De enquête is binnen een dag ingevuld door 136 unieke scorito spelers. Ik besef me terdege dat dit geen representatieve selectie van uw klanten is. Dit zijn echter vaak wel de actieve klanten die vrienden, collega’s en kennissen aanmoedigen deel te nemen aan een spel via scorito. Mijn persoonlijke mening is dat u er goed aan doet om de klachten over de wijziging serieus te nemen en niet af te wimpelen met een gestandaardiseerde e-mail. U schrijft in uw gestandaardiseerde respons dat 95% van uw verkeer verloopt via uw mobiele/app versie. Mijn vrees is dat u niet (voldoende) beseft hoe vaak de desktopversie gebruikt wordt bij het samenstellen van een team. Dit blijkt ook uit de enquête. Hieronder leest u de resultaten van de enquête:
(loopt door op pagina 2)
------------------------

In de begeleidende e-mail heb ik om een (inhoudelijke) reactie gevraagd, waarbij ik heb aangegeven dat ik de reactie op dit forum met jullie zal delen :)

Jofferde

Net voor het eerst op dit forum. Ik dacht na het lezen van de eerste pagina’s: men moet gewoon even wennen aan het GameCenter

Maar wat een absolute verschrikking. Het ziet er uit als 15 jaar geleden toen ik Pokemon aan het spelen was op mijn Gameboy color. Ik kan niet eens naar het klassiekerspel scrollen. Functionaliteit een 0

De Coltrui

Ben erg benieuwd naar de reactie. Kan ik bij Scorito ook gokken dat ze hier helemaal niets mee gaan doen?

Threeohthree

'@Mr10B

Top! Al 136 reacties, das iig erg fijn. Hopelijk komen ze met een mooie reactie.

nasibal

Hirschi komt natuurlijk niet helemaal uit het niets. Zet gewoon zijn enorme potentie die hij bij de beloften toonde voort. Is wel een ander verhaal dan pakweg een Valgren, die inderdaad één topjaar rijdt en verder niks.

Nee uit het niets kwam hij zeker niet, maar hij ging wel naar 'eigenlijk nog heel weinig gewonnen bij de profs' naar 'bijna alle heuvelklassiekers in de pocket. Dat is nogal een stap. ITT tot een inderdaad een Valgren zie ik hem nog steeds wel vooraan meedoen, maar het hoeft zeker niet opnieuw zo'n dominant jaar te worden wat heuveklassiekers betreft. Doet hij dat dit jaar wél, dan verwacht ik hem er volgend jaar ook. Eerst maar eens een tussenjaartje.

Ab Normaal

'@nasibal
Dat is vaak zo bij jong talent. Breken door, dan een jaartje minder en dan staan ze er weer.
Hirschi is voor mij ook een no brainer. Gaat NIET mee. Hooguit als Alaphilippe op zeker de WP niet rijdt.
Dan wil ik Hirschi overwegen. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik 'm dan wel neem.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Ab

Exact. Ik geloof direct dat Hirschi nog veel mooie dingen kan gaan laten zien de komende jaren. Maar om hem nou na afgelopen jaar direct als kopman te prijzen vind ik wat opportunistisch van Scorito. Nu ga je er óf dik mee de boot in, óf je mist hem alleen maar echt als je voor maximaal zijn prijs niet een andere plausibele kopman hebt in de WP en LBL. Neem je voor de helft van zijn prijs iemand die in beide koersen redelijk steady top 10 (en mis top 5) rijdt en stop je de andere helft in een andere topper met een groter programma dan heb je het potentiele verlies al goed opgevangen.

Het was spannender geweest als ze hem een miljoentje goedkoper hadden gemaakt. Dan had je voor zijn prijs niet echt een alternatief én een extra investering kunnen doen, maar slechts 1 van de twee. Nu is het een veel veiligere gok om hem er buiten te laten dan dat het anders zou zijn geweest.

Laatst gewijzigd
robbinende

Gezien de puntentelling van scorito zijn WVA, VDP en ala en eigenlijk aangevuld met Hirschi no-brainers. Ja het kost je, je halve budget maar je weet dat ze resultaat rijden waardoor je ze altijd kopman zal maken. En die kopman factor is in dit spel, ik denk teveel, allesbepalend. Met die vier pak je zowel in de kassei- als de heuvels je punten.
Het risico om daar je hele budget aan te spenderen is i.m.o. kleiner dan gokken in de breedte op de naesen’s, stuyven’s, Kristoff’s, etc.

Jori

Hangt natuurlijk ook af van je verwachtingen. Hirschi is natuurlijk stukje duurder gemaakt na vorig seizoen waar hij uitblonk. Gezien zijn beperkte kalender, moet hij wel echt scoren in de paar races dat hij meedoet. Echter met zijn capaciteiten zou je dus ook zeggen dat Strade en MSR hem ook wel moeten liggen (en krijgt hij nog Vlaamse klassiekers? dat kon hij ook nog zeer aardig, maar volgens mij gaan ze dat niet doen). Dan ligt het nog verder aan hoe hij aan de start komt vs vorig jaar en hoe het met het veld tov vorig jaar staat. Dat laatste betwijfel ik net als Ab en Nasi, ook door de nieuwe ploeg en feit dat de klassiekers nu ver voor de tour zijn ipv tussen de tour en het wk door. Maar het blijft wel altijd een uitdaging om renners te vinden die je met zekerheid een factor op kan plakken voor de heuvelklassiekers. Met name WP wisselen de top 10 namen altijd redelijk snel. Als je die niet denkt te kunnen vinden of denkt dat Hirschi net zo kan heersen als vorig jaar, dan is het natuurlijk wel een makkelijke gok.

Laatst gewijzigd
Joster

Top gedaan @Mr10B ! Ik betwijfel echter of je een reactie zal krijgen. Op de standaard mail die ik ontving heb ik gisteren ook gewoon een nette uitgebreide reactie gestuurd waarbij ik inhoudelijk een aantal van de punten uit de standaard mail heb weerlegd. Tezamen met een verzoek om een heroverweging + een reactie terug maar tot op heden heb ik niets meer vernomen.

Pietje Precies

Het bericht van @Joster zou ook door mij getypt kunnen zijn. Haast exact hetzelfde..

nasibal

Het bericht van @Joster zou ook door mij getypt kunnen zijn. Haast exact hetzelfde..

Ik heb vooralsnog uberhaupt geen antwoord op mijn initiele bericht ontvangen, zelfs geen standaard mail..

Starlynk

Ik heb ook geen reactie gehad op mijn bericht, maar ik had er ook in gezet dat ik geen behoefte had aan een copy-paste antwoord :p Volgens mij zijn er 2 opties dat ze niet meer reageren:

1. Ze beseffen dat ze er toch iets mee moeten, gezien de hoeveelheid berichtjes, dus ze willen eerst meer duidelijkheid wat ze kunnen bieden voor ze reageren..
2. Ze hopen dat het overwaait als ze niet meer reageren ;)

Ben benieuwd ;)

Ab Normaal

Ik heb ook geen antwoord gehad.

La Primavera

'@Starlynk Ik denk het tweede. Door het nu zo te plannen net nadat iedereen heeft verlengd hopen ze dat in het komende jaar iedereen het weer vergeet en daarna weer verlengd.

De Condor van Echt

Ik heb evenmin antwoord gehad, hoewel ik het bewust iets hoger heb getild dan “ik wil de gewone website terug”, en constructief heb proberen te zijn. Ik denk daarom ook het tweede, @starlynk.

1 2 ... 7 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.