Scorito Klassiekerspel 2021

1 2 ... 8 ... 85 86
nasibal

'@Starlynk

Ik vrees een combinatie van 1 en 2. Ze beseffen dat ze er toch iets mee moeten, maar hopen dat het vanzelf over waait ;)

-Wielerfan

Wie verwachte jullie dat bij Agr2 πŸ‹ de meeste punten zal gaan halen?

1. Good old Greg
2. Olivier Naesen
3. Bob Jungels

GlennTour

'@Wielerfan:

Hetzelfde als bij Trentin/Kristoff, Pedersen/Stuyven, Degenkolb/Wellens ..kan goed gaan maar ook niks worden.

Vorige jaren pakte Greg veel punten omdat ie alleen kopman was. Die punten moet h'm dit keer delen met Naesen die toch vaak "net niet" is.

WVA, MVP en JA zijn de top. En daar onder heb je 15 renners die elkaar waard zijn.

Simcha

Ook maar eens een account aangemaakt na hier een jaar lang al dan niet geprofiteerd te hebben van alle Scorito-tips.

Ik viel idd ook van m'n stoel toen ik de nieuwe Gamecenter-omgeving zag. Het enige dat nog ontbrak was de dansende banaan. Ik denk dat de aanpak van Scorito niet heel handig is. Ze hadden beter kunnen zeggen: "We stoppen helemaal met de website, want verouderd en meeste gebruikers spelen toch via de app". Dan had ik even gemopperd, maar ja "helaas pindakaas" om vervolgens weer over gegaan tot de orde van de dag.

In plaats daarvan worden we nu de hele tijd geconfronteerd met dit wangedrocht en maakt Scorito zichzelf verder belachelijk met de verdediging dat dit een weloverwogen besluit was.

Jasperdewaal11

'@Glenn

Volgens mij had Greg vorig jaar Trentin in de ploeg dus de alleen kopman vlieger gaat niet helemaal op ;)

user27296

Heeft iemand een idee welke koersen Madouas dit jaar gaat rijden? Ik vind hier maar bitter weinig van terug

De Tourminator

Ik heb de Dark Horse misschien al gevonden. 1 miljoen en van Ineos. Verder verklap ik alleen dat hij genoteerd staat als Sprinter!!!

Treenert

Heb je het niet over een andere blauwe trui? ;)

Laatst gewijzigd
Jori

Alle Dylans zijn sprinters ;)

user27296

Wat denken we van Arjen Livyns? Rijdt veel wedstrijden, gaat die wat punten pakken? Is hij kopman van Bingoal?

Limal

Ik wilde ook nog eens meedoen met Scorito, maar die layout trekt werkelijk nergens op. Dan wacht ik wel op het gratis Sporza spel...

michelb6

Ze hebben nu in ieder geval een uitleg over Gamecenter op hun site gezet:
https://cdn.scorito.com/newsletter/FAQGameCenter.pdf

El Mel

Dat iets IT technisch beter werkt betekent niet dat je een beter eindproduct aflevert. De gebruikerservaring is zwaar achteruit gegaan, iets waar ze volgens mij totaal niet naar gekeken hebben. Een website responsive maken kost je echt geen jaar, dit is gewoon een dikke middelvinger naar je betalende klanten.

Limal

Helemaal eens El Mel. Ik speelde afgelopen jaar nog mee met het Giro-spel en de website deed het zoals altijd heel goed / zag er helemaal niet verouderd uit. 'Onder de motorkap' leek mij alles dus nog wel snor te zitten en de website een nieuw uitzicht geven via een nieuwe 'skin' (was die al niet responsive?) duurt echt niet zo lang. Ze moeten gewoon eerlijk zijn en toegeven dat ze puur mobiel gaan.

Mr10B

Update van scorito:
-------
Beste Erik​,

Bedankt voor de terugkoppeling, we hebben alle informatie doorgezet naar de juiste personen binnen Scorito en komen er volgende week bij je op terug.

Sportieve groet,
Team Scorito
------

Ben benieuwd wat er gaat volgen :)

Poeksel

Ongeveer die mail kreeg ik ook (over het probleem dat ik niet kan scrollen).

Starlynk

Ze hebben mij uiteindelijk gewoon het standaard copy paste antwoord gestuurd, ondanks dat ik in mijn bericht had aangegeven dat ik daar geen behoefte aan had........ zegt genoeg, denk ik!

nasibal

'@Starlynk Hier inmiddels ook het standaard template binnengekregen. Ik vermoed dat ze niet alleen geen tijd stoppen in het schrijven van een persoonlijk antwoord, maar dat ze ook het lezen overslaan inmiddels. Ben ook eens door alle twitter berichtjes die ik kan vinden aan het scrollen, nergens ook maar enige reactie.

Mijn hoop is gevestigd op het moment dat ook alle andere spellen op dit drama overgaan. Zou bijvoorbeeld een topcoach pas na de zomer overgaan? Ik weet dat eigenlijk niet. Maar dan moeten ze het toch sowieso druk gaan krijgen op de klantenservice.

Laatst gewijzigd
Jan Janssens

Kan iemand mij de keuzes van een sprinter als Gaviria uitleggen? Maakt perfect kans op winst in de panne en schelde prijs maar wat is zijn (voorlopig) programma? Alles er tussen (E3, ronde, DDV etc) waar hij dan 60ste, dnf en 53ste wordt.. zou veel handiger zijn voor mijn team als die eens kiest naar zijn kunnen πŸ˜… nieuw hier trouwens op het forum maar al even actief of Scorito..

Marsthinaikos

'@Nasibal Scorito zelf heeft ook nog geen reclame gemaakt via twitter dat het spel online staat. Bang voor de reacties blijkbaar want reageren ook niet op tweets.

JapieJapo

Via je het knopje mijn account kun je klikken op werken bij Scorito. Misschien dat een paar forumleden hier zich geroepen voelen om daar het een en ander te veranderen ;)

Treenert

Scorito weet zijn eigen spel flink te verneuken zeg. Het selecteren, puzzelen en 'ouwehoeren' erover maakt voor mij zeker wel 50% van de spelvreugde. Dat 'rust'moment op de bank van even je laptop op schoot of nog ff voor het slapengaan is er niet meer bij en dat heeft NIETS met gewenning te maken.

dvansteenis

Om het voor mezelf goed te praten met de val van Teunissen, heb ik voorlopig van Aert en Capiot eruit gehaald voor Asgreen en Bettiol. Nu ik de namen typ, zouden ze ook zomaar alle 4 de selectie kunnen halen uiteindelijk.

Hay

Wellicht is het beter dat iedereen die liever ook de desktopversie terug ziet ieder apart een bericht naar Scorito stuurt. Bovendien zeer merkwaardig, ze hebben (minimaal) een paar honderd duizend actieve spelers, dat zal wellicht een paar miljoen aan inkomsten opbrengen. En juist nu ze iedereen aan de haak hebben geslagen met een betaalde versie wordt de service aanmerkelijk minder. Zou Scorito dan ook beter passen als beide versies (desktop en mobiel) naast elkaar te gebruiken zijn, voor elk spel waarvoor betaald wordt.

user27296

Kevinraar al gespot?

1 2 ... 8 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.