De Waalse Pijl vind ik samen met de sprint-klassiekers de doordachtere koersen, die je goed kunt voorspellen. Zelf ga ik voor 1. Pidcock, 2. Flip en 3. Woods. Daarnaast nog Matthews en Schachmann.
Verwacht zelf een winst van Roglic of Pogacar, die kunnen een vrij vroeg aan gaan en rijden dan denk iedereen er af. Als het echt op de laatste meters aankomt zie ik Pidcock als veldrijder zeker winnen, die moet dit als geen ander kunnen. Flip kon goed reageren op de Cauberg dus zie ik sowieso resultaat rijden. Woods een klein gokje want na zijn val is het gissen maar dit ligt hem als gegoten.
Matthews heb ik niet echt over getwijfeld, ik denk dat er renners zijn die meedoen met een 'nog' betere punch dan Matthews. En hooguit best of the rest wordt
Chapeau hoe Schachmann zich in de AGR heeft terug geknokt, zij het niet dat de bidons wel erg plakkerig waren. Met hem twijfel ik nog wel om 3e kopman te maken. Gezien zijn resultaten in het verleden en huidige vorm zou dit een logischere keus zijn dan Woods. We hebben nog even!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.