Adopteer een Giro renner 2015

1 2 3 4 5 6
wesley1983

Ik ga voor het broertje van nairo, dayer quintana, zijn eerste grote ronde, daarom verdient hij steun :-)

rosencrantz

Petr Vakoc voor mij, aub

wilco kelderman

Atapuma heeft een aardige Ronde van Romandie gereden in aanloop op de Giro.

Pingdo

CARRETERO Ramon

Daan°

Ik ga voor een Nederlander: Kruijswijk, ik heb zo'n mijn vragen bij zijn vorm en ga hem steunen :).

Laatst gewijzigd
Coma Cat

Simon Geschke neem ik.

Don Hamstre

Een potje dammen sla ik nooit af, maar Don Damstre is wel een beetje overdreven ;)

Wieleramateur

Ik ga voor Stig Broeckx (Lotto-Soudal)

paapke

Francesco Manuel Bongiorno.

Na het debakel met de idioot die hem deed stilstaan op Zoncolan kan deze jongen wel een extra duwtje in de rug (of juist niet dus) gebruiken.

shiraz

Ik ga voor Maxim Belkov.

Wheely

Ik zie dat er al flink wat krenten uit de pap gevist zijn.

Twijfelde nog of ik Zakarin zou kiezen maar ik ga toch voor Nicola Boem!

Laatst gewijzigd
Javier

Lobato voor mij alsjeblieft :)

billi

nog wel wat talenten beschikbaar zo te zien ;)

achtpuntzes

traditiegetrouw Cheng Ji.

niemand om voor te werken (ik verwacht althans niet dat ze de koers gaan dragen in de platte ritten voor Mezgec en Arndt), misschien wordt ie dan een keer niet laatste, en zien we hem nog eens in een ontsnapping.

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

'@poetertjes
ik heb je renner veranderd in Grosu

Friso

Eugert Zhupa is mijn man!

123poetertjes

'@Wilco
Top! Al zal ik ook de vorderingen van Stacchiotti blijven volgen. Gewoon twee kiddo's dus. :)

Grosu is op zijn Facebookpagina in ieder geval heel dankbaar voor zijn deelname. Vrij vertaald uit het Italiaans via Translate:

Wat kan ik zeggen ??? Een droom! Ik dank oprecht degenen die altijd dicht bij mij zijn geweest, in goede en in moeilijke tijden, en vooral Stefano Giuliani (zijn ploegleider, red.), die altijd in mij heeft geloofd. Dit zal slechts het begin zijn!

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Hugo heeft deze Giro rugnummer 7 :)

Casperge

Ik ga voor een oude rot, die vorig jaar de Giro heeft gekleurd met zijn vele aanvallen namelijk Ryder Hesjedal.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ga toch voor een al bekende renner, gewoon omdat ik echt denk dat hij nog dat ene stapje moet gaan maken maar dan hebben we weer een echte nederlandse topsprinter erbij: Moreno Hofland

moker

Tobias Ludvigsson, winnaar van de Ster van Besseges 2014 en vorig jaar zwaar ten val gekomen in de Giro

billi

Adoptie renner: Gang Xu
geadopteerd door: billi

deel 1:
Gang Xu of te wel Xu Gang
geboren in China dd 28-01-1984
lengte ca 1.87 / gewicht ca 69 kg

overwinningen:
2007-2009-2012 Chinees kampioen op de weg
2008 eindklassement Ronde van de Zuid-Chinese Zee
2011 3e etappe Ronde van Korea

ploegen:
2005 Marco Polo Cycling Team
2006 stagiair Lampre
2007 Hong Kong Pro Cycling
2009-2011 Max Success Sports
2012-2013 Champion System
2014-2015 Lampre

Sagan=hulk

Ik ga voor een renner die hopelijk eens kan laten zien wat hij allemaal in zijn mars heeft, nu hij eens niet voor een zogezegde kopman hoeft te werken.
: Silvan Dillier

123poetertjes

Om half vier is het zo ver: dan beginnen Edi Grosu en Riccardo Stacchiotti aan hun allereerste Giro. Een plekje bij de beste vijftien ploegen zou mooi zijn.

stoemper

Clement Chevrier

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.