Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 110 ... 263 264
ditisdavid

Wat een drama van een start is dit zeg.

En allemaal dankzij Jumbo want voor de rest is het niet zó gek wat er allemaal gebeurt.

Laatst gewijzigd
Platje

Het lijstje op pagina 44 wordt goed gevuld :) maar mijn wissel Bevin voor Foss doet wel pijn..

Laurenesi

De eerste klap van Team Laurenesineos is een daalder waard. Ik had het alleen beter kunnen doen als ik Vlasov had opgesteld in plaats van bijv. Bilbao, maar de komende dagen heb ik sprinters die ik kan aanvullen met Ineos. Na de eerste punch wordt het Almeida en dan kan ik alles aanvullen met DQS. Fingers crossed dat de rest van mijn plan ook zo uitwerkt ^^

nasibal

In grote lijnen verkloten Foss en Affini voor heel veel spelers hier een iTT die verder geheel volgens plan verloopt. Winst voor Cavagna was een kans op, maar geen zekerheidje. In hoeverre Foss dit voor 30% het nog compenseert hangt volledig van de rest van hun team af denk ik.

QS de trui na etappe 4 is nog heel goed mogelijk, daar is niets aan veranderd, maar de opvullers voor morgen en overmorgen zijn nu wel even een ander verhaal. Mijn 'sivakovje' lijkt al direct waarheid te worden en ik ben blij met m'n extra sprinter. Zeker ook omdat Bevin niet voor me liljkt te doen waar ik op gehoopt had. Maargoed, daarmee maakt hij gewoon z'n twijfels waar, ook dat gebeurt wel eens.

Ben al lang blij met de tijd van Bilbao ;)

Laatst gewijzigd
rev

Lekker weer Bevin vergeten op te stellen.

Westland95

66e dus mis je niks aan.

Valvuillerdemoz

Geen Foss voor Bevin doet ook pijn... Wordt uiteindelijk 65e!? Zou die dan toch voor de sprints gaan. Gelukkig nog wel Ganna in mijn team gehouden. En hoezo heb ik hier eigenlijk Bilbao opgesteld?

Laatst gewijzigd
MarvinG

Bevin onderweg een broodje kroket gehaald?

vevie

Bilbao doet het toch al 11 seconden beter dan Landa. Heeft Landa weer een probleem? Ook Caruso doet het flink beter. De beste van de klimmers van Bahrein, vandaag.

Laatst gewijzigd
KV

Wtf Bevin

Hurricane

Bevinraar

Platje

😂

La Primavera

'@Hurricane Hahahaha +1

ditisdavid

Bevin nieuwkomer op team Zwarte Lijst.

La Primavera

Mijn team. De verhalen laat ik aan jullie dit keer.

Teampie zonder Evenepoel en Bernal. We gaan 't zien.

Almeida: Puntenkanon
Yates: Veni, Vidi, Vici
Carthy: Bevestigingenaar 1
Vlasov: Bevestigingenaar 2
Landa: The One
Martin: Herrijzenis
Soler: Multiscenarioïst
Sivakov: Hedge
Bilbao: WD40
Guerreiro: Berggeit
Fabbro: Revelatie
Cavagna: REMI
Foss: Sluw
Ewan: Kopman
Sagan: Nobrainer
Merlier: Idunno
Nizzolo: Nobrainer2
Pasqualon: Insta <3
Bevin: Knalluh (ofnie)
Fiorelli: Filler

Proloog:
Cavagna (C) - Minder dan gehoopt maar gelukkig nog wel 5e
Almeida - Heel goed
Yates - Heeft betere tijdritten gereden
Soler - Kut
Sivakov - Prima tijdrit en zit nog op de fiets
Bilbao - Geen tijdrit voor hem dus op zich geen ramp ;)
Foss - Fantastisch
Sagan - Helaas Vlasov gewisseld
Bevin - Kut

Laatst gewijzigd
nasibal

Bevinraar

haha, spot on!

arviidd

Ik had mijzelf beloofd nooit meer Bevin in mijn team te nemen en toch trap ik er weer in. Hopen dat hij dan toch in de lastige etappes gast sprinten.

rev

Bahhh 134 punten

nasibal

.

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Mijn pick Tratnik doet het beter dan Bevin, maar daar is alles mee gezegd. 160 punten, 46,9%. En wat ben ik vandaag blij met Ineos hedge Sivakov!

Laurenesi

'@Arviidd

Ik baalde echt van mezelf dat ik Bevin niet in mijn team had opgenomen. Met veel moeite heb ik hem mezelf aan mijn persoonlijke zwarte lijst gehouden. Nu met een enorme lach op mijn gezicht, hopelijk na een paar sprints nog steeds ^^

Nu maar meteen de blik naar voren richten. Ik heb 6 sprinters, Ewan kopman, en dan moeten er drie bij. Dat worden Ganna en Bernal, maar wie gaat de nummer drie worden? Sivakov krijgt zeker 11 punten. Foss haalt er zeker 9, maar dat kunnen er ook 19 worden indien Groenewegen verrast. Het volgende hoofdpijndossier is een feit haha.

vevie

Bevin was niet best, maar wie weet komt hij er nog doorheen.

Atapumafanclub

Oeh, de #3 algemeen heeft er maar 8 opgesteld. Had, met nog twee Ineosmannen in zijn ploeg, zo eerste kunnen zijn

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Ze zijn nog aan het tellen bij Scorito, maar met vooralsnog 197 denk dat ik tevreden moet zijn. Enige kleine smetje qua opstellen was het captain maken van Cav2 (ik help wel Vevie 😉) ipv Almeida. Maar dat scheelt niet veel verder.

Met Almeida, Cavagna, Moscon, Vlasov en Bettiol in de punten een redelijk begin, maar ook niet meer dan dat.

Morgen zes sprinters plus Sivakov en Moscon. En dan Almeida erbij maar denk ik 👍🏻

Edit: het is 205 totaal geworden uiteindelijk 👌🏼

Laatst gewijzigd
vevie

Ze zijn nog aan het tellen bij Scorito, maar met vooralsnog 197 denk dat ik tevreden moet zijn. Enige kleine smetje qua opstellen was het captain maken van Cav2 (ik help wel Vevie 😉) ipv Almeida. Maar dat scheelt niet veel verder.

My man!

Ik had er zelf 193. Matig, maar we kijken verder.

1 2 ... 110 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.