Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 187 ... 263 264
ditisdavid

Iets zegt me dat deze vlucht het niet gaat halen...

vevie

Heerlijk wat Caruso doet. Dit wil ik zien, Damiano.

Laatst gewijzigd
Westland95

Wat een chaos weer.

nasibal

Dit is leuk voor de koers. Laten we het daar bij houden.

Jeffrey81

Kan iemand die Hermans leren om eens niet al zijn energie in de eerste vijf vluchtpogingen te steken? Die knuppel zit er uiteindelijk !%! nooit bij!

Fabbro natuurlijk op de bank....die krijgt een paardenhoofd in zijn bed vannacht!

En waar is die fekking Champoussin? Doet ie uberhaupt mee deze Giro?

Zo, dat moest er even uit.... :)

La Primavera

Ja ik neem vanaf nu echt nooit meer aanvallers mee, deed ik al praktisch nooit. Is ook veel leuker naar zo'n etappe kijken als je geen aanvallers hebt. Want dit is natuurlijk schitterende koers waarbij iedereen getest wordt en uit zijn hok moet komen.

Ted de la course

Heel herkenbaar dat je hoopt dat de groep weg is als je n paar renners mee hebt en dan de frustratie als ze terug worden gehaald en er een groep gaat rijden met alleen een paar van je bankzitters erbij..

Wel mooie koers tot nu toe!

Daan Brakenhoff

Die eerste pakweg 30km zijn toch stiekem altijd de leukste. Masnada, Martinez en Caruso in de kopgroep. Had Yates een Schultz of Nieve voorin gehad dan had ik echt niet geweten wie er op kop zou gaan rijden in het peloton.

madeinstars

Heerlijke koers zo! Dan kan m'n poultje me gestolen worden.

Stijn Lemmens

Valpartij

vevie

Wooow wat gebeurt met Mohoric. Afschuwelijk

arjenzvob

Heerlijk om dit allemaal te mogen zien vanaf de start! Je kijkt echt met spanning, of jouw mannen mee zitten. Scorito-technisch zeer interessant.

Gelukkig heeft Mohoric een helm op! Ik ben hem wel kwijt denk ik....

nasibal

Hopen dat mama mohoric niet zit te kijken, manmanman

Maestro Mello

Wat een openingsfase, wie zei ook alweer dat het vandaag een saaie rit ging worden?

Ik hoop voor Mohoric dat-ie oké is, maar laat ‘m alsjeblieft goed nagekeken worden voordat hij weer op de pedalen stapt. Head-first is nooit een goede val.

vevie

Damn, Mohoric. Dat is me toch wel een flinke blessure. Wooow.

nasibal

Hopen dat het allemaal goed komt :)

Terug naar de orde van de dag: KOMAAN BIG BOUCHIE

Laatst gewijzigd
La Primavera

Laten ze onze mannen nou eindelijk rijden?

EDIT: Nee tuurlijk niet, UAE.....................

Laatst gewijzigd
kevinraar

wat een val van mohoric 2de renner die ik nu kwijt ben

ditisdavid

Met Caruso en Martinez van voren haalt deze vlucht het natuurlijk sowieso niet, dit wordt een dag voor de klassementsrenners nu.

Westland95

Je zaal maar Guerreiro zijn en er springen de hele tijd AK mannen mee. Om knettergek van te worden.

nasibal

'@Westland95

of Bouchard :D

ditisdavid

Met deze koers konden we ook wel eens sprinters aan een OTL kwijt raken vandaag.

Threeohthree

'@Nasibal: Heb 5 euro op die man gezet vanmorgen dus ik juich met je mee!

nasibal

'@Threeohthree

Enige juiste keuze!

Maestro Mello

'@nasibal Ik heb een sterk vermoeden dat jouw juichrenner Bouchard is 😜

1 2 ... 187 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.