Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 189 ... 263 264
nasibal

'@AJvenema

De voorsprong loopt niet erg hard op, dus je zou mogelijk goed weg kunnen komen :)

Ajvenema

'@nasi: ik ‘gun’ het Ruben opzich wel, als de rest dan maar zo’n beetje allemaal worden ingelopen:)

Als ik zelf een ‘juichrenner’ had gekozen was het denk ik Storer geweest. Benieuwd hoe ie het gaat doen.

Edit: toch 3 minuutjes nu al

Laatst gewijzigd
vevie

Het begin was wel boeiend, maar hopelijk gaat het nog los tussen de AK-mannen voor het spektakel in deze Giro. Het valt wat hen betreft nog niet mee.

nasibal

'@Ajvenema

Storer ook een leuke renner ja. Kwam geloof ik samen met Hindley (en hirschi)? een beetje in dezelfde periode bij DSM als zeer beloftevolle renner. Maakt een iets minder snelle ontwikkeling door, maar gaat er wel komen :)

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Als ze er in het peloton ook maar een klein beetje zin in hebben wordt dit alsnog een AK - dag. Voorsprong blijft maar zuinigjes rond de drie minuten hangen.

vevie

'@jeffrey81

Laten we het hopen. Deze giro heeft wel even wat vermaak nodig.

Jeffrey81

Ik snap al die kritiek niet. Ik vermaak me prima. Of in ieder geval niet minder dan anders. Wielrennen is nu eenmaal geen sport die constant spectaculair is. En zeker niet in grote rondes.

Soms vraag ik me af of mensen normaal alleen de samenvattingen kijken ofzo....

Pietje Precies

Ik had graag iets meer etappes gezien die in het begin / halverwege lastig zijn en naar het einde wat makkelijker. Zodat je het steekspel krijgt dat de ploegen van de beter klimmende sprinters, de slechter klimmende willen lossen.

Of zodat je in de kopgroep meer een tactisch steekspel krijgt tussen klimmers en rouleurs om de dagzege. Nu zijn er wel een hoop etappes die door de snelste/sterkste gewonnen worden. Bijvoorbeeld gisteren waren er realistisch maar een paar kanshebbers op de zege (nadat de kopgroep bekend was) en dat geldt vandaag eigenlijk ook weer (als deze kopgroep het haalt).

Maar goed, dat is dan kritiek op de parcoursbouwers en niet op de renners. Die zorgen tot dusver voor voldoende vermaak!

Ik durfde Ruben vandaag niet te cappen. Hopelijk blijft hij als één van de weinige voorop!

vevie

Mooi Ineos gaat rijden, dus hopelijk gaat er eindelijk wat gebeuren.

AKA34

Ineos gaat de kopgroep terughalen, wat een godsgeschenk 😛

La Primavera

Kut Ineos gaat rijden, dus hopelijk gaat er in de kopgroep ook wat gebeuren. ;)

roburger

Hier ook geen Fabbro geselecteerd, maar toch fijn om te zien dat BORA eindelijk actief mee gaat in de kopgroep.

Deze etappe kan wel bepalend zijn voor het verloop van het spel. Scoritowijs lijkt het echt tussen deze twee ploegen te gaan. Heb je Bernal, Ganna en/of Moscon dan kan je een enorme slag slaan en lijkt het mij onmisbaar om één of meer van de Ineos mannen te hebben. Heb je Evenepoel, Almeida en/of Cavagna dan kan na vandaag een inhaalslag worden gemaakt, nadat velen waaronder ik hadden verwacht dat het roze bij DQS zou zijn na de eerste bergetappe.

Als Bernal vandaag roze pakt, dan lijkt het voor mij een misser om hem niet mee te nemen.
Als Evenepoel vandaag het roze pakt, dan kan ik nog de schade beperken met 3 DQS en dus 0 Ineos.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Apart dat het peloton wederom nipt te laat komt, doordat niemand voor de dagzege wil rijden...

nasibal

'@Pietje Precies

Het is natuurlijk niet zomaar iemand die op kop rijdt he...

Pietje Precies

Haha ja blijkbaar gunnen ze het hem allemaal ;)

nasibal

Zou volledig terecht zijn. Alleen Bouwman snapt het nog niet helemaal :D

Ajvenema

Jezus nasi, het is een dunne grens tussen juichrenner en jankrenner... ik gun het die vent wel, moet ik zeggen!

Jori

Pfft, eindelijk goede groep vluchters weg, besluit Groupama (voor de dagzege te rijden? en) de groep nodeloos kort te houden, en komt dat gekke movistar en rijdt de rest nog dicht, nu ook nog onder leidign van Ineos. Waar kijken we naar :p

nasibal

'@AJvenema

Ik ben sowieso trots op Big Bouchie, wat er ook gebeurt.

De Condor van Echt

'@nasibal: we hebben voor vandaag dus een mooie forum-juichrenner! Mooi man 😄

vevie

Heerlijk, Bernal kookt Remco. Nee, kookt hem dus niet. Let’s go dan Remco!

Laatst gewijzigd
nasibal

GOFFERDAMME BERNAL

edit: D Martin ook verkeerde kopman.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Boem. Pats. Klaar. Mooie rit zeg. De Bernal kiezers wrijven in hun handjes

Jori

Sivakov 21 punten heerlijk!

Westland95

Jammer dat Evenepoel nog net ff te kort zat, maar kopman Bernal is uitstekend bezig.

1 2 ... 189 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.