Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 195 ... 263 264
nasibal

Damn wat was Ewan vandaag lekker geweest zeg.

edit: Als hij er aan had kunnen blijven hangen natuurlijk

Laatst gewijzigd
embargo

Vandaag de eerste sprintrit dat ik Honoré en Bevin niet opstel, dus dat wordt beiden top10

Milanjacks

Ik schrijf Nico Denz vanuit de break vandaag op.

La Primavera

'@Jori Als je puur kijkt naar scenario waaier wel ja.

Westland95

Ewan had dus wel de intentie om tot vrijdag mee te doen, zegt hij in statement. Zuur.

nasibal

Zet de TV maar uit. Taco wint vandaag.

Milanjacks

'@Westland95

Je slikt dit soort statements als zoete koek. Ik geloof niets van de PR machine van Lotto Soudal.

hartstikkebedankt

'@nasibal Dan moeten we juist kijken toch?

Ajvenema

'@primavera: het is idd een kwestie van wat de alternatieven zijn. ik heb nog 6 sprinters+bevin. Evenepoel en vlasov er nog bij. Daarna zou cavagna/ciccone/bettiol komen, dus in jouw geval kan ik het wel begrijpen ja. In een ander quickstep scenario zou ik hem sowieso opstellen, maar helaas koersen ze deze giro niet echt des quicksteps. Hoop wat dat betreft maar dat evenepoel de boel wint, óf er relatief snel doorheen zakt zodat ze voor ritwinst kunnen gaan:)

nasibal

'@hartstikkebedankt

Zeker, mara pas over 130 km ;)

@Milanjacks
Ik snap waarom je het zegt, ik denk dat het knie verhaal ook gelul is en dat hij na die super heftige beginfase van gister hij het wel best vond. Toch geloof ik wel dat vóóraf aan de etappe het z'n intentie was om in ieder geval 13 nog even mee te pakken en er dan de brui aan te geven. Geen gekke gedachte met vandaag en ook nog een volledig biljartlaken. Hadden toch 2 overwinningen kunnen zijn zonder echt veel extra inspanningen te hoeven leveren.

Maarja, toen ging het gisteren zoals het gisteren ging en kan ik me goed voorstellen dat hij dacht: "Fuck it, ik ga niet een hele dag achter het peloton aanrijden en misschien wel moeten vechten tegen een tijdslimiet'.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Ik geloof ons Caleb wel. Stootte zelf net mijn kleine teen tegen de keukentafel en moet nu de komende weken herstellen voor de Tour.

Ajvenema

Ik vind ewans hattrick overigens wel een stukkie minder indrukwekkend als ie 3x 1/3e ronde rijdt, maar daar zal hij zelf wel niet mee zitten.

Milanjacks

'@Nasibal

Dan denken wij min of meer hetzelfde. Als het op een slakkengang was gegaan dan was hij er misschien nog bij geweest.

Pietje Precies

Inderdaad @Ajvenema. Op zo'n manier kunnen er wel meer renners een hattrick behalen. Het blijft natuurlijk knap, maar de glans is er dan wel vanaf.

hartstikkebedankt

Ja het is ook echt omdat Lotto Soudal verder geen keuze heeft dat hij dan 3 keer als kopman wordt uitgespeeld. Blijft voor mij een wat treurige ploeg met een klein handjevol heel goede renners.

Ajvenema

Lotto Soudal heeft inderdaad echt bijna niets, naast Ewan.
Wel lullig ook voor zo'n Gerben Thijssen, die deed het vorig jaar echt lekker in de Vuelta, maar krijgt dit jaar misschien helemaal geen kans...

nasibal

Wat Ewan doet (als hij het haalt) is inderdaad vergelijkbaar met een KOM zetten in een een fietsrondje van 15km

La Primavera

'@nasibal Wil je nu zeggen dat ik even goed ben als Ewan?

nasibal

'@La Primavera

of even nep ;)

hartstikkebedankt

Overigens een excuses aan de spelers die na het begin van de Giro zich aan hebben gemeld bij de Forumpoule. Ik kan jullie alleen maar per stuk accepteren met ons fantastische Gamecenter. Ik zie dat er 47 verzoeken zijn, maar dan moet ik dus er op klikken, dan laadt het Gamecenter 1 speler in, dan accepteer ik en dan moet ik weer terug naar het startscherm voor de volgende, etcetera x 47. Dit ga ik niet doen, hopelijk jullie begrip hiervoor. In het verleden kon je gewoon 'allen accepteren'.

Ik heb contact gehad met Scorito, maar 'we kunnen er nu niet veel aan doen, maar nemen het mee in onze evaluatie.' Zal dus wellicht bij toekomstige verbeteringen meegenomen worden. Even vóór het EK / de Tour de France / etc. aanmelden bij een subpoule dus en niet tijdens de ronde.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Jammer, ik heb me inderdaad na de start pas aangemeld voor de Forumpoule. Maar ik snap het wel, dit maakt het accepteren van die aanmeldingen niet praktisch haha.

Capra

'@hartstikkebedankt
Geen probleem, had me ook te laat aangemeld.
Gezien de prestaties van mijn team in deze Giro niet zo rouwig meer om haha

Swapfiets

'@hartstikkebedankt Zat al even te wachten op de acceptatie inderdaad... Kwam er pas in een later stadium achter dat dit forum een eigen sub league had, zal voortaan vooraf aanmelden. Maar begrijpelijk! Schandalig dat Scorito dit soort gebreken in hun 'Gamecenter' niet meteen oplost. Daarbij zijn er nog heel wat meer functies tijdens de overgang per abuis verloren gegaan, zoals inderdaad de 'Allen accepteren' functie.

Overigens had ik ze laatst ook op een soortgelijke afwijking in de app geattendeerd. Kreeg een identieke reactie. Nog steeds niet opgelost of iets mee gedaan natuurlijk!

Laatst gewijzigd
daanbrkh

Sagan C lijkt voorlopig wel de juiste keuze. Groenewegen al gelost en hij zal niet de laatste zijn gok ik zo

Ajvenema

Nou, dan heb je geen Ewan, maar wel Groenewegen, en dan heb je er dus deze rit ook alvast niks aan.
Iig zit ik vrij safe met kopman Sagan, vermoedelijk, al dacht ik dat vorige sprintrit ook:)

1 2 ... 195 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.