Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 225 ... 263 264
Pim96

Alleen dan zonder types als Zabel, Lonardi en Barbier gok ik

Ludi

Dus zonder moschetti?
Waarschijnlijk.

Fiepke

Moschetti vandaag bij mij op de bank ten faveure van Honore, verwacht hem eerder dan Cavagna. Verder Pasqualon, Vendrame, Sagan, Nizzolo, Vlasov, Yates, Carthy en Ringel S. Voornamelijk gokken op sprint en teampunten (Ringel S). Alle ballen dus op strijd puntentrui.

Met verder Evenepoel, Almeida, Foss, Bilbao, Cepeda, Martin en Formolo ook nog op de bank lijkt me dit het maximaal haalbare.

JesperRenrad

Ik neig toch erg naar een laf team met 80+ vaste punten (bernal, moscon, Ganna, sagan, gross, cimolai, yates, nizzolo en vlasov).
Mannen als Bilbao, fiorelli, martin en cavagna zou best kunnen maar zoals eerder genoemd pakt zo’n tombola altijd beroerd uit. Misschien dan maar gewoon vastigheid....

Hangtieniedanstaatie

Fiorelli niet mee vandaag = niet willen winnen.

arjenzvob

Nizzolo besluit af te stappen! Nou.... Lekker dan!

rev

Tuurlijkkkk, dat is nr7 voor mij die uitvalt.

De Condor van Echt

Vooral irritant omdat hij een vrij lage pickrate heeft. En het verandert ook de kansen voor de scenario’s voor vandaag.

Fiepke

Lekker dan... Nizzolo eruit voor Dan Martin voor teampunten Cimolai. Daar verwacht ik meer van dan van Moschetti of Cavagna vandaag.

Ric

Kanter een optie/kanshebber vandaag?

stijnv10

14 man over nog na exit Nizzolo, ben benieuwd of ik met voldoende op te stellen mannen de tijdrit haal

zeewolde

Straks moet ik nog Cepeda opstellen. Daar heb ik hem niet voor meegenomen.

nasibal

Op deze manier gaat Bernal straks ook via het puntenklassement nog punten pakken. Wanneer begint de Tour jongens?

Kanter een optie/kanshebber vandaag?

Dit vind ik ook lastig. Als hij er nog aanhangt zal de groep nog vrij groot zijn en zal wel weer ergens rond plek 10 eindigen. Ook is de vraag of er dan niet dusdanig rustig is gereden dat er een kopgroep vooruit is gebleven. Hij is bij mij met veel twijfels renner 10 vandaag. Zelfs na het uitvallen van Nizzolo.

Jongens om er uit te halen voor hem zijn Cavagna, Almeida (ik heb in mn hoofd dat die al z'n frustratie er uit gaat fietsen op dat laatste hupje en met een klein groepje naar de finish rijd) of Vlasov (vaste punten en kan in een uitgedunde groep opeens per ongeluk ook 10e worden. Is natuurlijk een prima klimmende massasprinter). Ik denk er nog eventjes een half uurtje over na.

Laatst gewijzigd
Pim96

Kanter leek in de rit die Sagan won toch in het peloton te zitten. Hij eindigt wel als laatste, maar toch knap dat hij erbij zat. Ik had in mijn hoofd dat hij er met de andere sprinters was afgereden.

nasibal

'@Pim96
Was dat niet de rit dat hij op z'n plaat ging?

Pim96

'@Nasibal Ah ja je hebt gelijk! Dan zat hij er al helemaal mooi bij. De klimmetjes van vandaag zijn alleen wel iets venijniger dus blijft lastig

Guido Maltempi

Zonder Nizzolo wordt de kans op een sprint wel een heel stuk kleiner. Enige manier waarop Cimolai of Gaviria het paars nog kunnen pakken is pech/slechte dag Sagan (vandaag of etappe 18) dus ik zie geen enkele reden waarom Bora nu nog zou gaan rijden.

joris dor

Gaviria zal nog een etappe winnen, waarom niet vandaag

wesley1983

'@guido maltempi: omdat er voor rit 18, 50 punten zijn voor de winnaar. Zijn voorsprong op Cimolai, Gaviria en Viviani is daardoor nog niet groot genoeg. Zou hem ook aanvallen kunnen besparen in de laatste week in de bergen voor de tussensprintpunten.

nasibal

'@wesley

Maar vandaag zou hij er ook gewoon opgelegd kunnen worden door Cimolai en Gaviria, en anders eindigen ze wel in z'n wiel. Veel heeft hij dus niet te winnen. Als er vandaag 10 man voorop blijven is er een dag voorbij zonder dat zijn voorsprong geslonken is.

wesley1983

'@nasibal: hmm idd, doet me wel weer twijfelen om Cavagna op te stellen in zo’n situatie. Heb al Honoré en Almeida ook voor een situatie zonder vluchters. Maakt het er niet gemakkelijker op.

joris dor

Gaat pasqualon hem hierin mengen? Ik twijfel voor hem of vlasov

Guido Maltempi

'@wesley1983 dan moet hij ze er wel vanaf rijden op die klimmetjes. Lukt dat niet en verliest hij de sprint dan geeft hij ze punten cadeau. Denk dat de vluchters vandaag mogen rijden van Bora en dat het aan UAE en ISN is om te gaan controleren.

Daan Brakenhoff

Ik heb vandaag Fiorelli en Viviani puur meegenomen omdat ik ze wellicht nog zie sprinten voor plek 9-20 als er een grote vlucht vooruit blijft en er in het peloton niet hard gekoerst wordt. Verder Sagan C voor de zekerheid. Ook een gokje op Cavagna en Almeida omdat ik gisteren in interviews las dat ze niet meer op Remco hoeven te wachten, en dus meer vrijheid krijgen. Aangevuld met kansmakers Bevin en Moscon (als hij mag natuurlijk) en vaste punten van Vlasov en Bernal.

nasibal

Bouchard, vandaag is jouw daggie nog niet, dat komt morgen. Hou je nou rustig jongen.

1 2 ... 225 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.