De Duracelli's zijn op safe gegaan met vandaag Bernal als cap, hiermee hebben we 294 punten gehaald en zijn de batterijen aandelen gestegen met 0,3% naar 99,8%.
Morgen gaan we weer voor de vaste punten, alleen neem ik Sagan als cap.
We doen er alles aan om mijn 1ste gouden bekertje met wielrennen te winnen.
Evenepoel trouwens nog geraakt door Nieve nadat hij gevallen was:
https://twitter.com/klausdebuysser/status/1397582538353385475?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1397582538353385475%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.nieuwsblad.be%2Fcnt%2Fdmf20210526_95137508
Elleboog wordt een foto van gemaakt om te kijken of er schade is en of Evenepoel dus doorkan
Morgen ook weer zo’n achterlijk lange etappe. Het begin kan wellicht leuk worden met vorming van de kopgroep en de sprinters die gaan pokeren. Zou best weer zo’n etappe kunnen worden waarbij een groep of 15 wegrijden en Bora het wel best vind. Als Sagan met achterstand in het puntenklassement was gestart morgen, had het een mooie koers kunnen worden. Maar we weten het natuurlijk niet, misschien moet Bernal wel weer lossen op de laatste col ;)
Trek-Segafredo
@TrekSegafredo
#Giro S17 injury update:
Ghebreigzabhier: several contusions & abrasions. Ciccone: suffered a heavy contusion to the lumbar area of his back and left hand.
Nibali: X-rays for a contusion on his right humerus revealed no fracture. He also suffered other minor contusions.
#Giro
Given the extent of the contusions and consequences of the crash, the three riders will be monitored in the coming hours and, tomorrow morning, there will be further assessments by the team doctor.
Ik heb een voorgevoel dat Felline morgen het heel goed gaat doen. Was vandaag echt heel sterk, en kan dit afmaken. Hij of LLS zullen in de vlucht zitten, of beide. Durf ik hem te cappen.... Sagan is de veilige keuze, maar Felline heeft een lage pickrate, en daarmee kan ik dus weer klimmen. Vandaag 7% gestegen!
Edit: te vroeg gejuicht haha. De teampunten van INEOS etc. waren nog niet geteld. Slechts 3,1% gestegen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.