Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 3 4 ... 263 264
Aardappel

'@milanjacks

Ja, als ik zelf aan het fietsen ben en ik kom een verkeersdrempel niet over.😋

Haha nee zonder dollen. Zie hem nog niet bij de selectie van Scorito staan? Stond hij erbij, heb ik altijd een 'net niet' gevoel bij hem.

Zadelpen

De lol is er wel vanaf. Wat een gekut met die app. Totaal geen overzicht.

Platje

Kunnen we nog wat van Ringel S verwachten nu hij een kopman voor zich heeft?

madeinstars

'@platje als je dan toch iemand van die ploeg wil, heb je voor de helft van de prijs Fabbro.

vevie

Kunnen we nog wat van Ringel S verwachten nu hij een kopman voor zich heeft?

Ik twijfel. Je zou zeggen van wel, aangezien Bora normaalgesproken de koers niet hoeft te dragen. Je zou zeggen dat Felix dus zich niet zou hoeven wegcijferen voor Buchmann. Maar goed, datzelfde geldt voor Landa en Bilbao. Bahrein zou ook niet alle ballen op Landa moeten gooien. Ze kunnen eigenlijk allemaal kijken naar Bernal, Yates en Evenepoel en verwachten dat met name Ineos de koers zal dragen.

hartstikkebedankt

En zien we nog kansen dat Ballerini de Giro gaat rijden bij DQS?

rosencrantz

Ballerini in de plaats van Hodeg zou de selectie al wat moeilijker maken.

Rawolf

Het zou me ook niks verbazen als Cav de giro meepakt ipv Hodeg

Jotto-Lumbo

Om verder te speculeren.. zou je Cav voor 2 mil in je team opnemen?

Ab Normaal

Zou ik een hele vervelende vinden...

madeinstars

Liever Cav voor 2 mln dan Hodeg...

De Condor van Echt

Zou ik dan niet over twijfelen, dan kun je Vivi/Gavi en wellicht Ewan ook thuis laten!

vevie

Ik denk zelf ook aan Esteban in m’n selectie. De tijdritten zullen hem nekken, maar BikeExchange zou er goed aan doen om Chaves in de aanval te sturen. Yates kan dan toeslaan wanneer ze Chaves terughalen. Chaves rijdt weer beter en moet goed genoeg zijn om 1 of twee ineos mannetjes bergop op te roken.

Pim96

Esteban gaat hier voorlopig ook mee. Liet prima vorm zien in Waalse pijl, Bakellende en Catalonie. Goede Punch en mocht hij wegzakken in klassement dan pakt hij altijd wel een vlucht mee. Voor die prijs ook prima opvulling voor eventuele teampunten.

Ajvenema

Ik ben er nog steeds niet uit of Cavendish nou goed was, of Philipsen gewoon slecht... Uiteindelijk zou ik 'm haast wel mee moeten nemen voor 2 miljoen helaas...

Chaves laat ik wat afhangen van de plannen van BikeExchange, maar de vorm is wel in orde, zeker voor een miljoentje... ook wel lekker voor als Yates het ineens toch weer blijkt te kunnen.

La Primavera

Ik kan mij eigenlijk bijna niet voorstellen dat Bahrein met Landa voor een klassement gaat en dus Bilbao voor hem laat rijden. Bilbao heeft toch wel laten zien veel beter constant te rijden en heeft een veel betere tijdrit. Zou Bilbao lekker voor een klassement laten rijden en Landa een vrije rol geven voor etappes. Ze hoeven de koers toch niet te dragen zou zonde zijn om die twee mannen dan in elkaars weg te laten rijden.

Platje

Landa was de Tour vorig jaar best goed, dus die gaat denk ik gewoon voor een goed klassement

Jasperdewaal11

Tja toch niks mis om zowel met Landa als Bilbao voor het AK laten gaan. Mohoric vrije rol en de rest knechten en dan kijk je vanzelf hoever je komt.

Landa gaat meestal wel ergens op zijn plaat of zit in een verkeerde waaier ofzo.

Punct

Benieuwd wie kopman wordt bij FDJ, durven ze het al aan met Valter? Of zeg ik nu iets raars

kevinraar

ik nu voorloping al vast 17 renners gekozen kan nog veranderen

Ajvenema

'@punct: Ik zie Valter als optie voor vluchtscenario's/evt punchetappes, maar lijkt ook nog net iets tekort te komen om nu al definitief door te breken... Zeker niet als AK man.

danusz1986

Momenteel geen Bernal, Ewan in mijn team. Twijfel echt over Evenepoel denk dat iedereen wel heeft. Momenteel heb ik veel te veel klimmers. Ook Guerreiro staat er weer aan en zelfs Vanhoucke maar eerlijk gezegd zouden die alleen voor tussenetappes in aanmerking komen. Chaves ook hier geen Felix. Sprinters ben ik nog lang niet uit. Weinig waar ik echt enthousiast van wordt behalve Sagan die pak ik wel. Gaviria ga ik mij niet aan branden. Viviani twijfel. Gaat Nizzolo een keer uitrijden en meedoen voor de bovenste plaatsen. Had liever Philipsen gezien hier als Merlier. Toch staat Merlier er nu wel in. Sowieso lastig inschatten hoeveel sprinters nodig zijn. Denk zelf aan max 5. Wat denken jullie?

Platje

Ik hoop in ieder geval dat 1 naam van 500k niet in de tips naar voren gaat komen maar kans is groot natuurlijk.. die zullen de serieuze spelers wel op hun lijstje hebben als opvulling maar veel ook niet

Pom titcock

Momenteel geen Bernal, Ewan in mijn team. Twijfel echt over Evenepoel denk dat iedereen wel heeft. Momenteel heb ik veel te veel klimmers. Ook Guerreiro staat er weer aan en zelfs Vanhoucke maar eerlijk gezegd zouden die alleen voor tussenetappes in aanmerking komen. Chaves ook hier geen Felix. Sprinters ben ik nog lang niet uit. Weinig waar ik echt enthousiast van wordt behalve Sagan die pak ik wel. Gaviria ga ik mij niet aan branden. Viviani twijfel. Gaat Nizzolo een keer uitrijden en meedoen voor de bovenste plaatsen. Had liever Philipsen gezien hier als Merlier. Toch staat Merlier er nu wel in. Sowieso lastig inschatten hoeveel sprinters nodig zijn. Denk zelf aan max 5. Wat denken jullie?

Dit stukje had ik kunnen typen, heb exact hetzelfde momenteel...

Pim96

Bij FDJ zal Valter denk ik wel een beetje vrije rol krijgen. Zie ik nog wel te kort komen voor het klassement. Verder Reichenbach en Molard nog in de selectie momenteel. Molard reed al goed dit voorseizoen, maar zal in het hooggebergte tekort komen denk ik. Reichenbach is te wisselvallig. Denk dus dat ze zonder echte kopman naar de Giro gaan.

Bij Bahrein zullen ze dit jaar denk ik met 2 kopmannen rijden. Vermoed niet dat Bilbao zich compleet zal moeten wegcijferen. Al is er wel gecommuniceerd dat Landa in principe de kopman is.

Qua sprinters zit ik een beetje in het zelfde rijtje te vissen als danusz1986. Ewan gaat voorlopig niet mee, want hoop ik op te vangen met Merlier, Sagan en Nizzolo. Daarnaast nog 2 en wellicht 3 sprinters van de tweede rij.

1 2 3 4 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.