Hi allemaal,
Wij zijn weer terug! De Giro d'Italia editie staat weer online op www.tourzomer.nl en ik zou het leuk vinden als jullie weer meedoen :-)
Het concept blijft hetzelfde, je stelt weer 3 ploegen voor de eerste, tweede en derde “week” (onderscheiden door de rustdagen). Elk team bestaat uit 8 renners incl. 1 kopman die voor jou punten gaan scoren. Let wel op, je mag een renner maar één keer mag selecteren. Je hebt wel steeds tot de rustdagen de tijd om je teams voor de tweede en derde week aan te passen.
Hoe doe ik mee?
Je kunt je registreren op https://www.tourzomer.nl. Na registratie maak je makkelijk een pool aan en kun je jouw vrienden, collega’s of kennissen uitnodigen. Wanneer de startlijst bekend is, krijg je een e-mail en kun je jouw team voor de eerste week samenstellen.
Feedback?
Graag hoor ik alle dingen die goed zijn, maar ook minder goed zijn en die ik kan verbeteren, op deze manier wil ik graag het spel leuker maker voor iedereen! Dus, schroom niet om mij een berichtje te sturen naar [email protected].
Hopelijk tot snel!
Groetjes, Dirk
Ploeg voor week één lijkt me in orde, maar Remco als Captain is al een eerste misser. Ganna is uiteraard de grote puntenpakker deze week. Hopen dat hij morgen de trui kwijtspeelt ;-)
@Dirk: op de statistieken pagina kan je ook al de statistieken van week 2 en week 3 zien. Die zou ik nog onzichtbaar maken tot die betreffende week gestart is. Dit verklapt toch al wat over andermans speelwijze.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.