Cyclingmaster Girospel 2021 (fantastische prijzen dit keer!)!

1 2 3 4
BossaJr

Vandaag vind ik de lastigste dag tot nu toe.. Vlucht of klassementsrenners?

Het is vanaf begin bergop, dus waarschijnlijk geen prutsers in de vlucht vd dag. Daardoor meer kans op moeilijk te controleren vlucht, maar het is ook wel weer een korte etappe, waardoor de vlucht wellicht toch wel binnen schotsafstand te houden is.

Van de ene kant denk ik niet dat er veel ploegen vandaag per se de vlucht willen terug halen, van de andere kant is de kans reëel (juist vanwege vele hoogtemeters) dat een sterk iemand die kort in het klassement staat in de vlucht zit zoals Gino Mäder, waardoor de vlucht toch niet veel ruimte krijgt..

Moeilijk kiezen vandaag dus!

pirazzi

Oei vergeten om het team te wijzigen, speel dus met dezelfde renners als gisteren ...

Vazilii

Ik had er uiteindelijk 4 mee in de vlucht, maar het mocht niet zijn. Flink gekelderd dus.

pirazzi

Geen daler van de dag gelukkig.

ivo001

Ik had Caruso, Ciccone en Bardet vanmorgen ingewisseld voor Mäder, Bettiol en Rubio...

Laatst gewijzigd
aardappeljager

Balen ivo.

Ik had 3 man mee in de vlucht, maar dat mocht niet baten vandaag. Verder gelukkig ook wat ak mannen (en de goede) geselecteerd

SvenVDB

Hier een fatale offday. Volledig gegokt op de vluchters, meer dan 400 plaatsen gezakt. Van plek 5 naar 28 in de wielerflits subleague.

Jammer, maar helaas!

Vazilii

Je bent niet de enige, dat scheelt ;)
Maar ben uit diepere dalen teruggekeerd, dus wie weet.

aardappeljager

En mooie is dat je nog altijd voor dagzeges kunt gaan. Voor nu sta ik er nog te goed voor om te gaan gokken voor dagzeges, maar dat duurt meestal niet lang.

Al moet ik ook toegeven dat mijn enige dagzege behaald is in een proloog, dus toen was er nog geen sprake van een achterstand in het ak

Laatst gewijzigd
BossaJr

Vandaag ga ik overtuigend voor een harde koers op de laatste klim, waarna er zonder beste sprinters naar de finish wordt gegaan. Best wel grote gok, maar ik heb er drie zwarte paarden voor gekregen (Mosca, Consonni en Vermeersch). Ben benieuwd!

aardappeljager

Zeker een plausibel scenario. Zelf ook overwogen om Consonni mee te nemen, maar toch voor het reguliere scenario gegaan

aardappeljager

Vermeersch 5e. Goede keuze dus

Vazilii

Verstandig Bossa. Dit was best te verwachten. Ging zelfs denk nog harder dan dat. Nog meer sprinters eraf. Ik had veel te makkelijk de standaard sprinters er maar in gezet. Ben toe aan een rust dag ;)

aardappeljager

Ik zelf gedacht dat Gaviria teveel last zou hebben van zijn schuiver, dat blijkt nu een pijnlijke misser

Vazilii

Dagwinnaar degene die 9 van de goedkoopste renners had opgesteld. Rijden er zo 2 van in de prijzen. Lekkere meevaller

Luke

Idd onvoorstelbaar wat een geluk. Anyway, het zit me dit jaar nog niet echt mee.

Klootje Kriekeljon

Ook Team Kriekeljon is dit jaar tot achtervolgen gedwongen. Er zit geen enkele jus in de benen, week 3 moet het worden.

Klootje Kriekeljon

Vandaag vooral dankzij Brambilla een goede dagscore. Alleen maar omdat ik die nog erin kon kachelen omdat er al beelden waren van de koers in neutralisatie. Zou toch niet moeten kunnen?

ivo001

Ik ook 12 plaatsen gestegen weer. Langzaamaan toch weer op een redelijke positie gekomen. Vooral te danken aan de Lafay etappe.

pirazzi

Feli Silent Hill met de dagwinst!
Zelf had ik kort voor de deadline Oldani nog vervangen voor Fiorelli, beter niet kunnen doen.

ivo001

Top gedaan Silent Hill!

Silent Hill

Dat was wel even kicken - hehe.
M'n klassement was al even om zeep, dan is dagwinst een leuk doel.

Klootje Kriekeljon

Mooi man, gefeliciteerd!

aardappeljager

Mooi ja die dagzege.

Fortunato vaak gespeeld deze giro, maar vandaag natuurlijk niet. Kan weleens het keerpunt worden van ak naar dagzeges

Luke

Tja, als ik mijn ploeg van eergisteren met Fortunato, Oliveira, Bennett en Mollema weer had gekozen, dan was ik zo ongelooflijk dagwinnaar geworden... Helaas weer de plank misgeslagen.

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.