Cyclingmaster Girospel 2021 (fantastische prijzen dit keer!)!

1 2 3 4
BossaJr

De etappe is vandaag iets aangepast.. nog 22 minuten om je team te finetunen!

ivo001

Iets aangepast? Hij is gewon geamputeerd :(

jappe666

Had te laat gezien dat de etappe aangepast was, maar 8 van mijn 9 renners zijn wel mee in de vlucht.
Enkel Knox is afwezig.

pirazzi

Dan Martin 16de.

ivo001

Door de etappe aanpassing martinez en bardet eruit gezet voor bilbao en grosschartner :(

aardappeljager

Ik zag het met nog 20 sec op de klok. Toch nog 2 ak renners er in gezet ipv Rubio en Hirt. Pakt redelijk uit, maar had met zo'n korte rit toch graag nog meer ak gehad. Gelukkig wel almeida en pedrero in de ploeg, dus de schade is redelijk beperkt gebleven

ivo001

BossaJR met een mooie opstelling vandaag. De dood of de gladiolen.

Klootje Kriekeljon

Zo zit ik ook al een paar dagen Ivo. Gisteren D. Martin er nog uitgehaald net voor de start. Fortunato had ik ook op de verkeerde dag, en ga zo maar door. Merk dat als het niet loopt ik ga twijfelen en niet meer vasthoud aan eerste ingevingen.

Maar ik lijk dit jaar wel voor het eerst de 21 opstellingen te gaan halen hahaha. Met als resultaat wellicht wel de slechtste editie dat ik meedoe. It's all in the game, toch blijf ik dit een leuk spel vinden.

ivo001

Ik begon zelf zeer matig, maar sinds ik in etappe 8 Lafay heb gekozen draai ik mee tussen plek 50-100.
Op zich wel belangrijk om uitzicht te houden op een goed jaarklassement.

Klootje Kriekeljon

Netjes toch, ik zie een paar WFers elk jaar meedoen en ben onder de indruk. Waaronder jij. Zelf doe ik het bij Tourchampion eigenlijk altijd wel aardig. Top 100 minimaal wel, op slechte uitschieters na.

Vandaag 6man mee voorin, maar denk dat het veel dezelfde namen zijn als anderen.

Laatst gewijzigd
aardappeljager

Gister heel matig gescoord en vanuit de top 50 naar buiten de top 100 gelazerd. Zit vrijwel elke ronde zo'n etappe tussen voor mij dat ik verkeerd kies tussen ak en vlucht.
Blijft een heerlijk spel. Top 100 nog niet uit zicht en in etappes als vandaag kans op een dagzege.

ivo001

Ik heb er 7 in de vlucht nu inclusief zwart paard Tesfatsion.
Alleen Narvaez en Felline niet mee.

Blij dat ik niet de dure mannen als Sagan, Cimolai en Gaviria heb gekozen.

jsprunk

Na een matige 2e week nu een paar dagen heel lekker bezig en 4e overall :)

Laatst gewijzigd
aardappeljager

ik had er ook 7 mee, wat geresulteerd heeft in een 2e plek in de daguitslag (helaas blijft die tweede dagzege voorlopig ver weg). De dag ervoor helaas erg slecht gescoord door volledig op de vlucht te gokken. Wel weer terug in de top 100

4e overall is heel erg netjes

jsprunk

Dagoverwinningen ben ik niet in de buurt geweest. Beste resultaat was een 18e plek in etappe 15 en gisteren met plek 23 pas de tweede keer top 50.
Vooral gepiekt op de dagen waar grote verschillen gemaakt konden worden, denk ik.

ivo001

Goed bezig Sprunk! Niet in de Wielerflits subleague dus?

ivo001

Carthy eruit gelaten voor Bilbao lijkt een slechte beslissing.

pirazzi

Bouwman en Foss in de top 10. Carthy elfde.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Nee, was te laat voor de subleague. Denk dat ik vandaag ietsje zak. De gok genomen dat Bernal er doorheen zou zakken en de verkeerde mannen voor onderin de top 10 gegokt met Bilbao en Formolo.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Toch niet, 397e vandaag, maar toch nog 4e. Nog 2 dagen te gaan :)

Klootje Kriekeljon

Maniakken zijn jullie. :D

ivo001

Ik zat helaas wat mis vandaag met het eruit laten van Bardet en het falen van Dan Martin.
Hirt en Pedrero wel netjes gedaan, en dat vanuit de groep favorieten en niet eens een aanval!

241e vandaag, maar nog wel 1 plekje gestegen naar 19.
De top 10 is helaas wat verder weg geraakt, 683k achter nu. Maar goed, dat Italiaanse vlagje heb ik al 2x gehaald en ze laten er toch maar 1 zien. Vooral een mooi begin om het favorietensterretje weer terug te verdienen, want die is inmiddels verlopen.

jsprunk

Hier nog op plek 4. 13k achter het podium, maar achter me is het ook krap.

Laatst gewijzigd
aardappeljager

Rawolf met een mooie ploeg vandaag! Benieuwd hoe hoog hij in de daguitslag staat zo.

Niet in de subleague zie ik

pirazzi

Rawolf is dagwinnaar geworden.👍

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.