Zo zit ik ook al een paar dagen Ivo. Gisteren D. Martin er nog uitgehaald net voor de start. Fortunato had ik ook op de verkeerde dag, en ga zo maar door. Merk dat als het niet loopt ik ga twijfelen en niet meer vasthoud aan eerste ingevingen.
Maar ik lijk dit jaar wel voor het eerst de 21 opstellingen te gaan halen hahaha. Met als resultaat wellicht wel de slechtste editie dat ik meedoe. It's all in the game, toch blijf ik dit een leuk spel vinden.
Netjes toch, ik zie een paar WFers elk jaar meedoen en ben onder de indruk. Waaronder jij. Zelf doe ik het bij Tourchampion eigenlijk altijd wel aardig. Top 100 minimaal wel, op slechte uitschieters na.
Vandaag 6man mee voorin, maar denk dat het veel dezelfde namen zijn als anderen.
Ik zat helaas wat mis vandaag met het eruit laten van Bardet en het falen van Dan Martin.
Hirt en Pedrero wel netjes gedaan, en dat vanuit de groep favorieten en niet eens een aanval!
241e vandaag, maar nog wel 1 plekje gestegen naar 19.
De top 10 is helaas wat verder weg geraakt, 683k achter nu. Maar goed, dat Italiaanse vlagje heb ik al 2x gehaald en ze laten er toch maar 1 zien. Vooral een mooi begin om het favorietensterretje weer terug te verdienen, want die is inmiddels verlopen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.