Afvalkoers Tour 2021

1 2 3 4 ... 10 11
Ab Normaal

'@nathancouw
Volkomen onnodig deze opmerking.
Park steekt heel veel tijd er in om een leuk spel te organiseren voor anderen. Dat je het nooit goed kan doen voor iedereen is nu eenmaal een feit.
Wij hebben Park gevraagd een beslissing genomen. Die is genomen na overleg.
Nog ff vermelden dat je het er niet mee eens bent zorgt er alleen maar voor dat mensen die iets organiseren op een bepaald moment er mee stoppen.

Park had ook gewoon vast kunnen houden aan 22 deelnemers zoals oorspronkelijk. Dan behoudt het spel zijn dynamiek en het was niet voor niets iets magisch waardoor iedereen deel wilde nemen. Nu doet hij een geste en daar mag iedereen van vinden wat ie wil, maar is niet echt nodig toch om dan hier alsnog je mening over te geven als de noodgedwongen, moeilijke beslissing genomen is en Park vraagt om er verder niet meer over te discussiëren.

Ceramiche Ariostea

Eerste team is inmiddels ontvangen en goedgekeurd. Nog 42 teams te gaan. De ervaring is inmiddels dat veel teams pas de laatste dag ingestuurd worden dat zal dit jaar niet anders zijn maar ben vooral benieuwd welke keuzes er gemaakt worden dat maakt deze Tour interessant. Daarnaast zal van de 3 GT het budget 6000 cq punten in deze Tour de grootste tegenstander zijn. Natuurlijk is het goed mogelijk om een team te maken maar of dat jullie zo ver onder de grens blijft als Rawolf zijn Giro team van 4333 punten dat lijkt mij sterk. Ik hoop ieder geval dat de eerste puzzelstukjes gelegd worden nu er een aantal teams definitief zijn. Succes met de laatste stukjes. Deadline is vrijdag 25 juni 23.59.59.

pirazzi

Het voorbeeld van Roglic 3235 is van de ranglijst 2019, denk niet dat iemand zich daarin zal vergissen maar in 2020 was hij eerste met 3022 CQ.

Ceramiche Ariostea

Dank Pirazzi, is nu aangepast

BrackenRidgeCycling

Team verzonden

Teeke_de_Kapper

Team is onderweg

nathancouw

Team verzonden!

@Ab, ik ken Mark wat beter dus dit was niet geheel serieus. ;)

Ceramiche Ariostea

Inmiddels druppelen de eerste teams binnen. 7 stuks ingestuurd en goedgekeurd. De overige 36 aanmeldingen hebben nog goede 76 uur voor het indienen van de teams.

Onbekende gebruiker

Team verstuurd! Ik kan niet wachten om de rest te zien.

@Reserveteams; indienen jongens, er valt er vast een tussenuit.

arjenzvob

Team verstuurd

Rawolf

Mijn team ook opgestuurd

Ceramiche Ariostea

Update 23-06 - 15 teams ontvangen en goedgekeurd. Tevens 2 reserveteams ontvangen.

Nog 28 teams te gaan, uiterlijk 25 juni 23.59.59

Ceramiche Ariostea

Update 24-06 19.00 - 22 teams ontvangen en goedgekeurd. Inmiddels ook 3 reserveteams ontvangen

Nog 21 teams te gaan, uiterlijk 25 juni 23.59.59. Het gaat weer spitsuur worden op de laatste inleverdag in mijn mailbox.

ivo001

Team ingestuurd.

Ceramiche Ariostea

Heel erg storm loopt het op de laatste inleverdag nog niet. Nog steeds nog 15 teams te ontvangen.

Ab Normaal

Je krijgt de mijne zeker. Keuzestress...

Platje

Ik vind het ook nog erg lastig en zal wel weer last minute mijn team inleveren..

Maillot à Pois

ik had me nog niet eerder aangemeld wegens véél te laat gezien, maar aangezien er blijkbaar nog heel wat teams ontbreken heb ik toch maar even snel een team gemaakt, op basis van eentje die ik voor een ander spel maakte. Ik ga ervan uit dat ik niet mee kan doen, maar you never know.

in elk geval veel succes aan allen!

nasibal

Verzonden!

Ceramiche Ariostea

Update 25-6 - 19.30

Met nog 4,5 uur te gaan heb ik inmiddels 34 teams ontvangen en goedgekeurd. Tevens heb ik 4 reserveteams.

De overige 9 spelers hebben dus nog 4,5 uur om in te leveren. Zorg dat je team is samengesteld aan de juiste cq ranking. De resterende teams zal ik morgen pas verwerken en het zou zonde zijn als ik het team niet kan laten mee doen omdat de juiste ranking niet gebruikt is.

BlingSagan

Team gemaild !

Bode80

Ik heb mijn team ook gemaild. De reserveteams staan er klaar voor... :-)

coolietje

Heb mijn team ook zonet nog ingestuurd !

user26778

Team ingestuurd via PM

vito020

Team ingestuurd via Mail.

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.