Afvalkoers Vuelta 2021

1 2 ... 13 14 15 16 »
danusz1986

Nog steeds balen van het uitstappen van Philipsen en het niet sprinten van Jakobsen. Anders had ik de top 3 allemaal vandaag. Echt die ene etappe heeft me de kop gekost. Gister Champoussin.

Laatst gewijzigd
Platje

Dat is ook weer de charme van het spel, hoe zuur het nu ook is!

Teeke_de_Kapper

Proficiat aan Dekenner (nomen est omen) en Sammy bedankt voor een hele mooie afvalkoers!!

Onbekende gebruiker

Heren wielerliefhebbers, we hebben een winnaar. Wat een ongelofelijke achtbaan is deze Vuelta geweest, al liet de winnaar zich ruim van te voren voorspellen, zowel in het echie als in ons geliefde spel. Het mag geen verrassing heten: gefeliciteerd @Dekenner01 je mag je de trotse winnaar van de Afvalkoers Vuelta 2021 noemen! Probeer dat je moeder maar eens uit te leggen hoe eervol dat wel niet is. 42 wielerkenners buigen nederig het hoofd, niets gestolen, niets op af te dingen. Grote klasse.

5734 Dekenner01 1520
5891 erveedeeee 1302
5737 Teeke_de_Kapper 882

Dekenner01 Winnaar Vuelta Afvalkoers 2021
ROGLIC Primoz
CORT NIELSEN Magnus
MATTHEWS Michael
BOUCHARD Geoffrey
JAKOBSEN Fabio
OOMEN Sam
BERNAL GOMEZ Egan Arley
KRUIJSWIJK Steven
CICCONE Giulio
MOLANO BENAVIDES Juan Sebastian
DE LA CRUZ MELGAREJO David
PIDCOCK Thomas

Dit was het voor mijn kant. Het was me een waar genoegen dit spel voor jullie te mogen organiseren. In de Giro is Park weer terug (ten minste, dat neem ik maar even aan). Tabee!

Ab Normaal

Bedankt Sammy, je hebt het uitstekend ingevuld.

Gefeliciteerd, Dekenner01. Eigenlijk niet eerlijk dat je met zo'n naam mee mag doen, maar je doet 'm in ieder geval eer aan!

Ceramiche Ariostea

'@sammy hartelijk bedankt voor het overnemen van de organisatie tijdens deze Vuelta. Met de Giro ben ik zeker weer terug @dekenner01 van harte gefeliciteerd met deze grote zege in je carrière

Laatst gewijzigd
aardappeljager

Van harte proficiat aan alle finalisten en Dekenner01 in het bijzonder.
Vlekkeloze organisatie Sammy, bedankt

Aanklampen

Van harte De Kenner! Mooi dat het hebben van Cort echt het verschil maakt.

@Park111982, kan ik me al aanmelden voor de Giro? LOL Eerste x etappe 15 eruit smaakt naar meer..

Dekenner01

Dank allemaal! Het blijft een mooi spel.

Na de winst in de Tour 2019 op Scorito en de zesde plek in de Vuelta vorig jaar is dit er wederom eentje om trots op te zijn.

Ik wil in het bijzonder Bazing ook bedanken. Mijn leermeester met betrekking tot de afvalkoers. Daarnaast natuurlijk Sammy voor de organisatie.

Dank en tot in de volgende!

Bode80

Van harte gefeliciteerd DeKenner en bedankt Sammy voor de organisatie! Met veel plezier aan mee gedaan. Ik doe graag weer mee in 2022.

1 2 ... 13 14 15 16 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.