Arry's 'CQ-Vuelta spel 2021'

1 2 3 4 ... 10 11
Arry1337

De volgende renners zijn NIET meer te koop!
Alberto Dainese, Alejandro Valverde, Aleksandr Vlasov, Ben Zwiehoff, Caleb Ewan, Carl Frederik Hagen, Carlos Verona, Daniel Felipe Martinez, Domenico Pozzovivo, Egan Arley Bernal, Enric Mas, Esteban Chaves, Fabio Jakobsen, Felix Grossschartner, Geoffrey Bouchard, Gerben Thijssen, Gino Mäder, Giulio Ciccone, Gonzalo Serrano, Hermann Pernsteiner, Hugh Carty, Jan Hirt, Jan Tratnik, Jasper Philipsen, Jay Vine, Jon Aberasturi, Jonathan Lastra, Jordi Meeus, Lucas Hamilton, Mark Padun, Matteo Trentin, Mauri Vansevenant, Miguel Angel Lopez, Mikel Landa, Oscar Rodriguez, Piet Allegaert, Primoz Roglic, Rafal Majka, Reinardt Janse van Rensburg, Rigoberto Uran,
Romain Bardet, Sepp Kuss & Thomas Pidcock

BrackenRidgeCycling

Zojuist 2e bod verstuurd

Ab Normaal

Pfff. Wat een slechte last minute wijziging.
Matthews gewoon geen enkel bod op gedaan.

Bode80

Opvallend weinig aandacht voor de sprinters. Jasper was binnen te halen voor 650... Demare en Matthews niet geboden.
Ik heb helaas dat verkeerd ingeschat en teveel geboden voor Piet en Felix. Part of the game. Wel 5/6 renners binnen. Molano is een gokje.

ivo001

700 te veel voor Jakobsen en 600 te veel voor Vlasov betaald, maar opzich wel tevreden over de 1e ronde!

Sjonge Jonge

Tevreden met de uitkomst van biedronde 1.
Primoz Roglic binnengehaald, als die fit is een waar puntenkanon bij afwezigheid van Pogacar.
Ben benieuwd hoe vaak op hem geboden is de 1e ronde (Arry?).
Verder met Padun en Lucas Hamilton 2 prima subtoppers voor het hooggebergte.
Voor de sprints Thijssen (bij afwezigheid van Ewan mag hij het gaan doen) en Cimolai (gokje, hoop dat hij daadwerkelijk gaat rijden).
Meeus en Koning Rein van Rensburg helaas misgelopen.
Nu nog klein budget voor 2 renners, dat zal qua punten sprokkelwerk worden, maar we gaan zien wie ik nog binnen kan hengelen.

Arry1337

[U]Populaire renners Ronde 1[/u]
10x Giulio Ciccone
7x Primoz Roglic
7x Jordi Meeus
6x Gonzalo Serrano
5x Matteo Trentin
5x Enric Mas
5x Domenico Pozzovivo
5x Egan Arley Bernal
4x Romain Bardet
4x Daniel Felipe Martinez
4x Miguel Angel Lopez
3x Mikel Landa
3x Mauri Vansevenant
3x Jon Aberasturi
3x Alberto Dainese
3x Piet Allegaert
3x Esteban Chaves
3x Hugh Carthy
3x Reinard Janse van Rensburg
3x Alejandro Valverde

Ab Normaal

Jammer. Piet Allegaert net gemist dus.
Gelukkig wel Roglic binnen gehengeld. Pozzovivo ook gemist, had al geboden voor zijn tweede plaats in Burgos.
Die prestatie zal me wel genekt hebben denk ik.

Onbekende gebruiker

Ik heb Ad hoc mijn verblijf in Libanon verlengd en daardoor helemaal de eerste biedingsronde over het hoofd gezien. Bod voor de 2e ronde verstuurd.

aardappeljager

Ciccone en Bernal gemist, verder wel content met mijn mensen, maar mis een echte topper

Gerrit Glomser

Ewan doet niet mee... Dus heb maximaal 6 renners en een budget van minder dan 4000... heeft geen zin zo.

pirazzi

Caleb Ewan staat nog wel op de startlijst.

Gerrit Glomser

Bij vrijwel alle andere spelen is Ewan er al uit gehaald als deelnemer.

pirazzi

Maar dan krijg je zijn bedrag terug en kun je dat besteden aan een andere renner.

ivo001

Jappe heeft bbijvoorbeeld ook Tim Merlier, maar die zit niet in de definitieve selectie van Alpecin-Fenix.

Sjonge Jonge

Mithrandir gaat voor de punten van het ploegenklassement met al zijn Movistar renners

Arry1337

'@ Gerrit
Je hoeft slechts aan te geven dat de renner uit je team niet start en dat je zijn punten graag opnieuw uit geeft. Als de renner inderdaad niet op de startlijsten staat is er niets aan de hand. Zoals eerder aangegeven geldt dit ook voor Merlier. Zelf heb ik momenteel Champoussin en Narvaez die ik voor een prikje heb gepakt met de kans dat ze niet starten. Ook Molano is gekozen die nog niet is bevestigd. Het is onderdeel van de charme van het vroege bieden en geeft spelers de mogelijkheid om pareltjes te kopen met het risico dat ze niet zullen starten en verplaatst moeten worden door minder glanzende exemplaren :p

Laatst gewijzigd
Gerrit Glomser

Ik heb al een bod voor ronde 2 ingediend waar ik geen rekening heb gehouden met het terugkrijgen van de punten... Zal eens zien of ik die nog kan aanpassen dan.

Arry1337

Dat kan zolang je het voor 2200 stuurt

Sjonge Jonge

Oei Sammy, zal lastig worden. Hoewel je nu wel het hoogste budget hebt en dat biedt weer voordelen!

Mithrandir

'@Sjonge Jonge idd ik ben helaas overboden bij MAL (ongelooflijk hoog op geboden) en Serrano maar dat zal te maken hebben met zijn recente goede prestaties.
Soler heb ik links laten liggen omdat die wss toch de 1e week ergens op de grond ligt en ik kwam ook in de problemen met het budget.

Vunky

Ja gezien bod 2 heb ik inderdaad iets te enthousiast geboden op Mal. Ik dacht alleen aan de tour waarbij ik na ronde 1 maar 1 renner had die eigenlijk als opvul renner diende. Dat risico wou ik voorkomen, geen idee hoe ze het daadwerkelijk gaan doen, maar met Mal, Pernsteiner & trentin wel tevreden. Twee vrijbuiters en goedkope opvulling + hopen op een goed team klassement van Jumbo

Arry1337

Even voor de volledigheid, ik kan het morgen in de middag hopelijk bijwerken. De volgende deadline is niet morgen, maar overmorgen 22:00! Dus ik heb even iets langer om de tweede ronde te verwerken morgen, jullie krijgen een extra dag om het bod voor de derde ronde te bepalen.

BlingSagan

Wellicht wat te hoog geboden op MAL en Ciccone. Maar ik heb nu in ieder geval 2 kopmannen in mijn ploeg.
Ik heb bewust niet geboden op Roglic. Had hem er uiteraard heel graag bij gehad. Maar bieden op Roglic betekende dat ik geen serieus bod op andere toppers kon doen. Plus het risico van budget overhouden omdat mijn bod te laag zou zijn.
Benieuwd hoeveel biedrondes er nodig zijn..!

Arry1337

De uitslagen van biedronde 2 zijn bekend, zie hiervoor de eerste pagina.
Rahimns heeft teveel budget gebruikt waardoor zijn bod niet geldig was, van Kokkie1975 heb ik niets ontvangen.
Voor morgen 22:00 is de volgende deadline (dus nu hebben jullie zo'n 29 uur de tijd).

Wat betreft statistieken en nog overgebleven renners zullen jullie zelf even research moeten doen, ik heb hier morgenochtend/middag pas tijd voor.

Fijn weekend!

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.