WIELERMASTER CQ-SPEL 2022 – DIVISIE 2

1 2 ... 11 ... 20 21
Chasse_patate

Talenten zijn verstuurd.

BlingSagan

Bod van Jefgodfather ontvangen

BlingSagan

En zelf ook mijn bod verstuurd !

Noordbiker

Kan geen PB's verzenden.

Gaarne uitwisseling via mail mocht je interesse hebben.

[email protected]

Laatst gewijzigd
ivo001

Na het missen van Guerreiro en Cepeda ben ik in ronde 5 voor Eddie Dunbar gegaan, hoop dat hij minder pech heeft dit jaar, want er zit zeker potentie in. Laatste afvallers die ik ook overwoog waren Gogl en Mareczko. Talenten komen er zo aan!

Pier Tol

Talenten verstuurd. PB’s welkom

kokkie1975

Talentjes stipt om 20.00 uur verzonden

Chasse_patate

Kak 50 punten op Staune Mitet ingezet. Blijkt die al bezet te zijn. Wilde eerst Per Stand. Die was ook al weg. Naja. Dan maar hopen op de andere twee en morgen een ander talent zoeken voor mijn 50 punten.

SvenVDB

Talentjes verstuurd.

ivo001

Ik heb mijn bieding ook verstuurd net!

@Geel Zwarte Bril,

Mag je niet tot de deadline je bod nog wijzigen?

jefgodfather

Ik heb al veel biedingen voor de 1ste talent ronde ontvangen
Enkel nog wachten op Michiel Schut, Mapei, Sies, Lance Beenstrong en Kartje.
SvenVDB moet zijn bod nog eens herbekijken

Chasse_patate

'@ivo heb een nieuwe ingestuurd.

Sies

Ik heb mijn bod ook verstuurd!

Noordbiker

'@GZB

Hoop niet een nieuw bod met alle info die je al hebt ;)

kartje

Voila ook mijn bod ingediend! Moest gisterenavond nog werken!

SvenVDB

Bod aangepast!

Chasse_patate

'@noordbiker. Nee heb een renner gekozen die niemand tot dan toe had. Heb ik aan @jefgodfather nagevraagd. Wil niet vals spelen. Win toch wel ;)

Pier Tol

Niet om flauw te doen hoor, maar volgens mij zijn veranderingen binnen dezelfde bied ronde toch niet toegestaan? Maakt het versturen van pb’s natuurlijk vrij nutteloos als daarna biedingen aangepast kunnen worden. Maar goed, uiteindelijk bepaalt Koen dat natuurlijk

Maillot à Pois

Je biedingen aanpassen mag in principe niet, maar een fout corrigeren wel.
Als je erachter komt dat je op een renner bood die al gekozen is, kan je dat wel als een foutje beschouwen.
En ik vertrouw erop dat Geel Zwarte Bril inderdaad geen info uit PB's heeft meegenomen.

Pier Tol

Daar vertrouw ik ook wel op, maar zie nu al meerderen die hun bod hebben aangepast. Nu zijn we aan het einde van het biedings proces, dus is het allemaal niet meer zo heel relevant, maar lijkt me voor komende edities wel wijselijk om daar duidelijkheid over te hebben.

Arry1338

Ik zit dan wel niet meer in deze divisie, maar ik zou voor beide divisies suggereren om de pb's ook achterwege te laten. Geduldig wachten tot de organisator alles op een rij heeft lijkt me voor een stel volwassenen (aanname) toch niet te veel gevraagd?

jefgodfather

Voor alle duidelijkheid. dit staat in het reglement
Boden onder de CQ-waarde van 2021 en op renners die reeds opgenomen zijn in een ander team worden genegeerd en het budget dat hiermee geboeid is kan pas in de daaropvolgende ronde gebruikt worden. Echter geeft de spelleider soms de mogelijkheid om dit snel te verbeteren, mocht hij er op tijd achterkomen, maar ga hier niet van uit
Geel zwarte Bril had het zelf opgemerkt alvorens ik de bedieningen begon te verwerken. En hij heeft dat rechtgezet door te bieden op een renner waar nog niemand anders op had geboden. Dus voor mij was dat in orde dan

Momenteel is het nog wachten op het eerste bod voor de talentcup van Michiel Schut, Mapei en Lance Beenstrong

Sjonge Jonge

Ik snap Pier Tol op zich ook wel.

Geel Zwarte Bril heeft een bod gedaan op een nieuwe renner, maar natuurlijk wel met enige voorkennis door het uitwisselen van PM's (dus op basis van informatie van andere boden).

Nu vind ik het prima dat het bod geaccepteerd wordt, zeker omdat Koen hier zelf al akkoord op heeft gegeven, maar het is niet helemaal zuiver.

jefgodfather

nieuwe pagina

Chasse_patate

Thx @jef.

Ik had idd een andere renner doorgestuurd. Met de vraag of nog niemand daarop had gestemd. Anders had ik nog een andere gekozen.

1 2 ... 11 ... 20 21

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.