WIELERMASTER CQ-SPEL 2022 – DIVISIE 2

1 2 ... 5 ... 20 21
jefgodfather

Op deze renners is meer dan één keer geboden in ronde 2
LOPEZ MORENO Miguel Angel 9
EWAN Caleb 8
BAGIOLI Andrea 7
JAKOBSEN Fabio 7
CICCONE Giulio 7
GROENEWEGEN Dylan 5
GIRMAY HAILU Biniam 5
VERMEERSCH Florian 5
Pittige Kok Thomas 5
VAN DER POEL Mathieu 4
BENNETT Sam 4
HIGUITA GARCIA Sergio Andres 4
ALAPHILIPPE Julian 4
CARTHY Hugh 4
SIVAKOV Pavel 4
HALVORSEN Kristoffer 4
ROGLIC Primoz 3
ALMEIDA Joao Pedro Gonçalves 3
EVENEPOEL Remco 3
MEEUS Jordi 3
FUGLSANG Jakob 3
SIMMONS Quinn 3
HAIG Jack 3
COSNEFROY Benoît 2
LANDA MEANA Mikel 2
BOUHANNI Nacer 2
MARTINEZ POVEDA Daniel Felipe 2
MÄDER Gino 2
VLASOV Aleksandr 2
COVI Alessandro 2
DUMOULIN Tom 2
TEUNISSEN Mike 2
DENNIS Rohan 2
NAESEN Oliver 2
CAPIOT Amaury 2
POGACAR Tadej 2
MATTHEWS Michael 2
MOSCON Gianni 2
MASNADA Fausto 2
RODRIGUEZ CANO Carlos 2
GROSSSCHARTNER Felix 2
MARIT Arne 2
DAINESE Alberto 2
MAS NICOLAU Enric 2

jefgodfather

Op deze renners is maar één keer geboden en had je in principe dus aan kostprijs kunnen binnenhalen
VANSEVENANT Mauri 1
YATES Adam 1
VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas 1
VANMARCKE Sep 1
DEGENKOLB John 1
FORMOLO Davide 1
YATES Simon 1
SKJELMOSE JENSEN Mattias 1
ROTA Lorenzo 1
CAMPENAERTS Victor 1
VELASCO Simone 1
KRISTOFF Alexander 1
ALEOTTI Giovanni 1
HAMILTON Lucas 1
ULISSI Diego 1
STYBAR Zdenek 1
GAVIRIA RENDON Fernando 1
ALLEGAERT Piet 1
VIVIANI Elia 1
GESBERT Elie 1
BENNETT George 1
BARGUIL Warren 1
DEMARE Arnaud 1
PEDERSEN Mads 1
CHAMPOUSSIN Clément 1
HOELGAARD Markus 1
HODEG CHAGUI Alvaro Jose 1
FOSS Tobias Svendsen 1
LUTSENKO Alexey 1
PORTE Richie 1
TURGIS Anthony 1
BALLERINI Davide 1
PARET-PEINTRE Aurélien 1
CARAPAZ MONTENEGRO Richard Antonio 1
DEWULF Stan 1
MOZZATO Luca 1
TRENTIN Matteo 1
MAJKA Rafal 1
SENECHAL Florian 1
BARDET Romain 1
BAUHAUS Phil 1
SCHULTZ Nicholas 1
WALSCHEID Maximilian 1
DUPONT Timothy 1
BATTISTELLA Samuele 1

jefgodfather

Ik ben redelijk tevreden met mijn eerste biedronde want heb mijn absolute kopman Julian Alaphilippe weten te strikken.
Daarnaast heb ik met Matthews een tweede kopman binnengehaald die snel is en een zwaardere sprint aankan.
Vind het wel jammer dat ik mijn andere biedingen allemaal heb verloren, maar kan het wel plaatsen want heb ze zwaar verloren.

BrackenRidgeCycling

Met jakobsen Bagioli en meeus wel tevreden, jammer dat ik marit net niet heb. Voor haig had ik ook eerst het zelfde wat ik voor jakobsen heb geboden, maar omdat niemand die had in 1e dacht ik die wel iets goedkoper kunnen te krijgen. Niet dus.
Vandaag maar eens gaan kijken voor het 2e bod

SvenVDB

Balen om Mas met 1 puntje en Dainese met 7 puntjes te verliezen, daarbovenop mijn 2 toptargets (Pidcock en Jakobsen) niet binnengehaald.

Wel tevreden met het aantrekken van Vlasov en Demare aan best wel mooie bedragen.

Verrassend ook dat niemand op Hayter gestemd heeft en slechts 1 bod op Vingegaard.

jefgodfather

ik heb mijn bod verzonden. en vanaf nu kan je op elke renner bieden die je maar wil
deadline is maandagavond 15 november 20 uur

Laatst gewijzigd
Noordbiker

'@jef

Door het afhaken van Noordbiker............

Denk dat je in de war bent, ik doe braaf mee, bied op tijd en vind het 1 en al fun :D

aardappeljager

Wie heeft Dupont binnengehaald? Zie hem niet bij de teams en niet bij de overgebleven renners.
Aviko als sponsor van de aardappelen is best tevreden met Turgis, maar had graag ook Dupont gezien in de gelederen

Noordbiker

Ik had gehoopt Poel of Flip binnen te halen, beide niet gelukt.
Alleen Sivakov, dus nog heul veul werk aan de winkel.

Na 2,5 uur puzzelen en een fles wijn achter de kiezen, mijn bod net verstuurd.
Ben nu al bang voor het resultaat hahaha.

Arry1338

Hij bedoelt uiteraard Koekebakker.
Ik vind het grappig te zien dat ik Lopez zo makkelijk op kon pikken in divisie 1 en dat hij hier het meest gewild was. De les lijkt me dat je de 1e divisie kan gebruiken als reminder welke renners misschien budget technisch interessant zijn, maar meer dan dat ook niet. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Maillot à Pois

'@aardappeljager
In 1 van de posts hierboven staat dat er maar één keer geboden is op Dupont dus volgens mij is ie van jou

Ik misloop mijn grote kleppers, maar wel blij met toptalent Covi en een contractverlenging voor Sénéchal tegen een mooi prijsje.
Maar nog veel werk dus!

Noordbiker

Sommigen wilden elkaars renners zien na je bod is uitgebracht. Heb er op willen reageren, maar pm's bij mij werken niet.
Mailen kan wel,

[email protected]

Dus mocht iemand nadat het bekend is dat je bod is uitgebracht elkaar inzicht geven in de biedingen, sta ik daar zeker voor open. Kan zelf de spanningen niet aan tm maandag in ieder geval haha.

BrackenRidgeCycling

2e bod verstuurd

jefgodfather

'@aardappeljager, foutje van de firma; je hebt inderdaad Dupont ook binnengehaald voor 350 punten
je moet dus nog 10 renners binnenhalen met een budget van 6070 CQ punten

@Noordbiker, natuurlijk bedoelde ik niet jou maar wel Koekebakker

Sjonge Jonge

Bod verzonden voor ronde 2!

Boden vergelijken via PM staat open.

Rawolf

vrij content met mijn team tot dusver, Pidcock en Cosnefroy de kopstukken met daarachter een ijzersterke tweede divisie manschappen.

Edit: bod voor ronde 2 nu ook ingestuurd!

Laatst gewijzigd
Chasse_patate

Biedingen ronde 2 verstuurd, super blij met ronde 1.

VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas
PORTE Richie
BALLERINI Davide
FOSS Tobias Svendsen
DUMOULIN Tom
EENKHOORN Pascal

Pier Tol

Redelijk tevreden met 1e ronde, 7 van de 9 renners binnengehaald. Had graag MAL er ook nog bij gehad, maar dan had ik maar meer moeten bieden. Verder ook nog Higuita misgelopen, maar daar kan ik mee leven. Heb maandag pas tijd voor mijn 2e bieding, dus wordt een late bieding deze keer…

kokkie1975

Een zeer teleurstellende 1e biedronde. Had ook maar op 3 renners geboden en hier vrij stevig op in gezet dacht ik. maar dat viel dus tegen.
Hopelijk kan ik in de tweede ronde wel een paar van mijn targets binnen tikken.
Bod voor 2e ronde is verstuurd.

Sjonge Jonge

Best tevreden met 1e ronde.

Op 10 renners geboden, waarvan 8 binnen gehaald.
Ciccone en Mader naast gegrepen, maar niet met een klein verschil, dus was sowieso een kansloze zaak.

Tactiek om in 1e ronde op de subtoppers van de top 200 te bieden heeft behoorlijk goed gewerkt, met daarbij Almeida als kopman voor komend seizoen.

ivo001

9 uit 12 binnen, dat is onverwacht! Vorig jaar had ik echt veel te grof overboden op Schacmann en Vlasov, en was het daarna sprokkelen. Nu wat meer ingezet op een grote verzameling subtoppers.

MAL gemist, maar dat was op 260 punten dus dan is niet zo erg. Fuglsang op 176 gemist is ook wel een redelijk gat. Het 2e bod geplaats op Sivakov, 51 te laag. Dat was dan wel jammer. Enige bieding die wel wat jammer is, is 263 te veel betaald voor Martinez, daar had ik wel iets zuiniger kunnen zijn achteraf. Misschien iets te veel laten leiden door het winnende bod in divisie 1 daarop.

Bod 2 is inmiddels verstuurd!

King Kelly

Complimenten aan de organisator voor de snelle update en het duidelijke Excel sheet. Mooi om door te nemen.

Met 9 uit 11 zou ik heel tevreden moeten zijn. Maar het missen van Hugh Carthy vind ik wel bijzonder jammer. Op "maar" 85 punten. Blijkbaar heb ik de les "wie je echt wilt hebben, daar moet je fors op bieden" nog niet helemaal begrepen. En het rare is nu dat ik voor de groep goedkopere renners, nog maar 3 plekken heb. Dat maakt wel dat ik vandaag relatief snel mijn bod heb kunnen indienen.

Excuses naar SvenVDB, ik blijk je twee keer dwars gezeten te hebben. Dat ik bij Enric Mas net één puntje meer geboden heb, dat vond ik wel heel grappig. Masnada won ik ook (met 22 punten) en omdat zij beiden in mijn top 5 must have renners zaten, ben ik er op dit moment wel blij mee. Zeker als Masnada zijn vorm van het naseizoen 2021 doortrekt.

Wat ik opmerkelijk vond waren de biedingen op Covi (679, Maillot à Pois) en Hailu (783, Rawolf). Deze talenten maakten vorig seizoen deel uit van Team King Pepermunt en deden het uitzonderlijk goed. Ik zal ze met speciale aandacht volgen. Op zich had ik ze graag weer in mijn team gehad, maar ze waren al prijzig. Aan de andere kant, bij beiden zit nog veel potentie om komend seizoen meer punten te scoren. Van afgelopen seizoen is mij bijgebleven dat veel renners (aanzienlijk) minder scoorden dan de vooraf betaalde prijs. Zo vrees ik nu al voor Trentin (927) te veel betaald te hebben.

Tenslotte veel succes voor hen die nog niet zo veel renners hebben opgepikt. Ik zat vorig seizoen in dat schuitje, met een vracht nog te besteden punten in ronde 3. Uiteindelijk heb ik daardoor toen renners gekozen waar ik of veel te veel geld voor betaald heb (Pernsteiner en Venturini), of die (voor mij onverwacht) heel goed presteerden, zoals Powless en Turgis.

Maillot à Pois

Bod voor Ronde 2 verstuurd

jefgodfather

pfff

Maillot à Pois

Ha, topic was weg door mijn reactie maar de zucht van Jef bracht hem terug!

1 2 ... 5 ... 20 21

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.