WIELERMASTER CQ-SPEL 2022 – DIVISIE 2

1 2 ... 7 ... 20 21
Chasse_patate

Netjes. Honore binnen met 45 te veel. Gebroeders van Dijke en terpstra binnen met alle drie 0 te veel. Daardoor leuk budget over voor de laatste twee renners.

Flowtosti

Blij met Garcia Cortina, Buchman en Stannard. SKA net misgelopen..... Toch al leuk ploegje staan met Pogacar, Hamilton en Champoussin uit ronde 1

bod 3 maar direct verstuurd

Maillot à Pois

Ayuso is inderdaad zowel aan mij als aan Hapsnurkers toegekend
Maar ik zie dat er ook staat dat Hapsnurkers ook nog 1 vrije plek heeft, terwijl er wel 12 namen vermeld staan in zijn team.
Ik denk (hoop) dat dat betekent dat Ayuso voor mij is :-)

Verder staan ook Burgaudeau en Walls dubbel toegekend. Maar daar zie ik bij BlingSagan 12 namen en nog 2 vrije plekken. Dus ik denk dat BlingSagan deze renners voor zijn neus weggekaapt ziet worden.

Rawolf

bod 3 weer verstuurd

Sjonge Jonge

Volgens mij heeft Jefgodfather zelf zijn bod nog niet uitgebracht, dus moeten we dan niet even wachten met onze boden naar hem opsturen?

Ik heb mijn bod ook al klaar staan, maar wacht even op bevestiging dat we kunnen opsturen.

Flowtosti

Ik heb het bod van Jef binnen

Chasse_patate

Hij heeft zijn bod verstuurd.

Sjonge Jonge

Dan heb ik bij deze ook mijn bod verzonden.

Chasse_patate

De mijne ook verstuurd.

Duimen voor mijn laatste twee plekken.

aardappeljager

Ai. Ik had 24u in mijn hoofd ipv 20u

BlingSagan

Ik moet nog 2 renners. Ik had 227 geboden op Burgaudeau en 280 op Walls. En dat was beide te weinig.
Burgaudeau gaat denk ik naar Hapsnurkers en Walls naar BrackenRidgeCycling. Ik had niet verwacht dat er nog iemand op Burgaudeau zou bieden… !

kartje

Voila 3de bod uitgebracht!

kartje

'@jegodfather Ik zie dat ik Lucas Plapp gekocht heb, moet natuurlijk Luke Plapp zijn. :)

jefgodfather

mijn excuses voor de foutjes
inderdaad Ayuso gaat naar Maillot à Pois
Burgaudeau naar Hapsnurkers
Walls naar BrackenRidgeCycling

@Kartje; CQ ranking kent maar één Plapp en dat is Lucas Plapp die dit jaar als trainee voor Ineos reed en er volgend jaar een contract heeft. die bedoel je toch ?

@Aardappeljager, jammer dat je de deadline hebt gemist, maar heb overal duidelijk 20 uur vermeld zodat ik 's avonds alles nog kan verwerken.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Geen zorgen @Kartje, de officiële naam van Luke Plapp is Lucas.

in team Maillot nog twee contractverlengingen, voor Einhorn en Piccolo.
Beiden zijn vorig seizoen een hele tijd inactief geweest, maar hebben op het eind van het seizoen veelbelovende dingen laten zien.
Verder nog een hoop aanstormend jong talent met naast Covi uit ronde 1 nu ook nog Bayer, Kooij, Rutsch en kers op de taart Ayuso. Enorm veel potentie, maar af te wachten of het er bij allen volgend jaar al uit komt.
De gemiddelde leeftijd van mijn team wordt wat omhoog gekrikt door Nizzolo en Pinot.

Al bij al tevreden, al baal ik enorm dat ik Hayter niet opgeraapt heb in de 1ste biedronde. Dit keer was mijn bod ruim te laag.

Noordbiker

Aert, Merlier en Johannessen binnen, precies waar ik hoopte. Moest er helaas flink voor in de buidel tasten. Nu nog kleine 1100 punten voor 7 renners. Lijkt lastig, maar zie nog genoeg potentie.

Lance Beenstrong

'@Maillot, jammer voor mij dat je Rutsch en Bayer ook op de radar had, probeerde ze goedkoop binnen te tikken maar helaas. Baal ook van Narvaez op 7 pnt en Valter + Bernal helaas ruim. Wel tevreden met het binnenhalen van 6 andere renners, en nog prima budget om paar mooie renners toe te voegen

Noordbiker

3e bod ook verstuurd.

Vergelijken kan weer via:

[email protected]

aardappeljager

Is ook mijn eigen fout Jef

kokkie1975

Helaas wederom mijn beoogde kopman(nen) niet kunnen binnenhalen.
Verder natuurlijk zeer tevreden dat alle andere boden wel mijn kant opgekomen zijn.
Hopelijk lukt het om in de 3e ronde de laatste vier plekken te vullen.
Bod is verstuurd

Sies

Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben met hoe mn team er tot nu toe uit ziet! Flinke klasbak die mij gaat verslaan, maar goed, dat dacht ik vorig seizoen ook en volgens mij was ik gedegradeerd als er een divisie 3 was geweest.

1 YATES Simon 1 145
1 ULISSI Diego 995
1 HOELGAARD Markus 501
2 SAGAN Peter 1 145
2 HIRSCHI Marc 735
2 KRON Andreas Lorentz 302
2 FIORELLI Filippo 215
2 GEOGHEGAN HART Tao 402

ivo001

Tevreden met ronde 2!
O'Connor en Mcnulty beiden redelijk nipt binnen gehaald. Helaas geen contractverlenging voor Walls.
Nog maar 1 plekje over nu in mijn team, maar er zijn toch wel zeker 5 renners die ik zou willen hebben dus als ik nu een paar rondes mis loop is dat geen ramp. Bod is inmiddels verstuurd.

Noordbiker

'@ivo001
Je hebt echt een strak team, zeker wel jaloers en je zou zo maar de te kloppen man kunnen zijn aankomend seizoen.

@Sies,
M'n eigen team vind ik helaas en absoluut niet zo sterk, maar dan nog zou ik niet met je willen ruilen. Vind er teveel vraagtekens in je selectie, oftewel niet altijd heel erg stabiel. Echter wel heel veel succes gewenst en hoop dat ik in ieder geval boven je kan eindigen ;)
Ik moet helaas daar nog wel 7 redelijke goede renners bij zien te krijgen, wat al een hele opgave zal zijn haha

Teeke_de_Kapper

Bod 3 is onderweg...had zo mijn twijfels bij Rudi de Kapper:-)

Sies

'@noordbiker

Ik snapbwat je zegt, er zit ook heel veel onzekerheid in mn team. Maar ik heb vertrouwen in mijn kwaliteiten als manager, en ik ga er vanuit dat ik mijn renners op hun oude en normale niveau kan krijgen!

1 2 ... 7 ... 20 21

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.