Wielermaster CQ-spel 2022

1 2 3 4 ... 19 20
Wielervolger

Check

joske47

Ik doe graag terug mee

Arry1338

'@elrio
Je kunt de mailtjes toch ongeopend laten? Zo doe ik het tijdens de CQ grote ronde spellen in ieder geval.

Gerrit Glomser

Doe graag weer mee

elrio

'@Arry1338 ik heb zo'n "vervelende" preview als ik een nieuw bericht binnen krijg... maar het is me gelukt om weg te kijken voordat ik iets nuttigs zag, maar evengoed kan ik niet garanderen dat ik niet iets meekrijg van je bod als je te vroeg instuurt.

kartje

Ahaa ik kijk er opnieuw naar uit!

Arry1338

Ah ja dat is shit. Sorry dat ik het zo vroeg heb gestuurd, maar wie weet is het voor niets in deze divisie ;)

KJP

Ik doe graag weer mee!

Noordbiker

'@Jefgodfather Graag, hoe doe ik dat, of ben ik bij deze aangemeld?

Ab Normaal

'@Noordbiker
Aanmelden in dit topic
https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/wielermaster-cq-spel-2022-divisie-2/page/2

jefgodfather

Dat topic was 2 dagen verdwenen in de donkere krochten van de servers van Wielerflits en is maar net weer teruggezet door Martin.
Maar ik heb al aangenomen dat Noordbiker bij ons in 2de Divisie zal meespelen

elrio

Met de inschrijving van shiraz is Pier Tol nu officieel gedegradeerd. We hopen natuurlijk dat hij niet bij de pakken neer gaat zitten en direct weer de promotie pakt.

jappe666

Check!

Laatste man

Doe graag weer mee

vernis

Moeten we in de eerste biedronde ook al bieden voor de talenten? Of is dit pas na alle biedrondes?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Vernis dat is pas na de biedrondes op het hoofdspel

elrio

Klopt als een zwerende vinger

elrio

Het is even wachten op een reactie van Hofsje. Gelukkig heb ik al een bod van Arry, dus mocht hij niet reageren voor vrijdagnacht 12 uur kunnen we toch gewoon beginnen. Ik heb mijn bod zo’n beetje rond en geef aan wanneer ik dat naar rahimns gestuurd heb. Iedereen die niet kan wachten mag daarna zijn bod insturen. Succes allemaal!

hartstikkebedankt

Insturen van het eerste bod is dus uiterlijk zondagavond voor middernacht?

elrio

Normaal die ik 3 dagen voor de eerste rondes. Dus dat zou maandag zijn

hartstikkebedankt

Oke maandagavond dan!

elrio

Ik heb zojuist al mijn bod naar @rahimns gestuurd, dus voor wie niet kan wachten: Stuur nu gerust je bod maar op. Deadline voor ronde 1 is op maandagavond om 23:00. Ik zal pas actief bijhouden wie er geboden hebben (op pagina 1 van het forum) vanaf zaterdag omdat de deelnemerslijst nog niet definitief is (we weten nog niet of Arry1338 of hofsje de laatste deelnemer is).

hofsje

Sorry voor het wachten ik doe weer graag mee

hofsje

En nu ook mijn bod maar gelijk opgestuurd

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ook ik heb mijn bod verstuurd

1 2 3 4 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.