Wielermaster CQ-spel 2022

1 2 3 4 ... 19 20
hartstikkebedankt

'@elrio ezra is ook traditie toch tot het laatste moment? Van mij mag de deadline overigens wel op 22.00 uur. Dan pak ik mogelijk de uitslag nog in de avond mee, weet niet of andere spelers dat zien zitten?

Ab Normaal

Vind het prima. 23.00 uur pak ik ook mee. Ik lig er nooit vroeg in.

Onbekende gebruiker

Ik vind het ook niet erg om een uurtje langer te wachten. First come first serve bij gelijke biedingen ben ik overigens ook voor.

Dank Ab, net mijn postvak uit verwijderd en pb's vrijwel allemaal, maar het is de wifi smh

Ab Normaal

Alleen Kartje nog. Kom maar door Kartje.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vorig jaar was hij nog zo mooi op tijd met zijn 1e bod 😂

shiraz

First come first serve. Deadline naar voren halen tijdens biedronde. Ik begrijp dat niet zo goed.
Ten eerste weten we de spelregels van tevoren. Tijdens de biedrondes de regels veranderen lijkt me geen optie. Misschien neemt iemand wel 2 uur vrij van zijn werk om aan de deadline te voldoen. Zolang we niet in de agenda van een ander kunnen kijken zijn regels veranderen of kritiek hebben niet op zijn plaats.
Ik begrijp ook echt wel dat we de uitslag zsm willen weten, ik wil dat ook. Maar maandagavond of dinsdagochtend maakt mij niet zoveel uit.
En volgens mij hebben we ook nog eens tijd zat.

shiraz

En eerlijk gezegd dacht ik ook dat het bieden pas gisteren zou beginnen. Ik dacht dus dat ik ook dinsdag nog zou hebben om te bieden

elrio

'@shiraz er was al voordat de deadline op pagina 1 stond gezegd dat de deadline op maandag zou komen te liggen. Voor de eerste ronde is dat tijd zat, omdat je er het hele jaar over hebt kunnen nadenken. Tevens wil ik de eerste ronde achter de rug hebben zodat, mocht kartje niet op tijd bieden, Arry1338's bod meegenomen kan worden, voordat divisie 2 is begonnen. In dat geval zou kartje misschien mee kunnen doen in divisie 2. Ik hoop natuurlijk dat ik zoals altijd om 22:55 nog zijn bod binnen krijg.

hartstikkebedankt

Juist het tijd zat gedeelte deed mij 22 uur opperen, een wat normaler tijdstip (in mijn ogen) om de uitslag nog mee te pakken, maar inderdaad prima het kan morgenochtend ook gewoon. Ik slaap er niet minder om.

shiraz

'@Elrio Dat klopt. Ik heb zelf ook niet goed op de deadline gelet. Ik heb alleen naar de begindatum gekeken en op basis van voorgaande jaren gedacht dat er 3 dagen waren. Dat was ook niet bedoelt als kritiek op jou, maar ik zat wat redenen te verzinnen waarom iemand niet aan het begin van de biedronde zijn bod uitbrengt.
De kritiek was op de mensen die tijdens de biedronde voorstellen de regels te veranderen.

shiraz

ik sluit ook niet uit dat Kartje het gewoon vergeten is en dat we voor niks zitten te wachten

Ab Normaal

'@shiraz
Ik denk niet dat die mensen de regels tijdens de biedronde willen veranderen maar voor de toekomst.
Niemand wilde de deadline naar vanavond 22.00 uur verschuiven maar ik denk meer de volgende keer niet de deadline om 23.00 uur maar 22.00 uur.
De mensen die nu om 22.55 inleveren doen dat dan om 21.55.
Zou je de deadline naar 24.00 uur leveren die mensen om 23.55 in.
Dus ik denk niet dat een uur langer of korter iets uitmaakt. Zolang je het van te voren maar weet.

ezra

'@hartstikkebedankt Ik heb mijn biedingen dit jaar, geheel tegen de verwachtingen in, al aan het einde van middag ingestuurd. In ronde 2 zal ik het traditiegetrouw weer als laatste insturen!

shiraz

'@Ab Normaal Misschien heb ik dat dan verkeerd gelezen/begrepen. Maar vind het dan wel opmerkelijk dat die discussie niet vooraf maar tijdens de biedronde wordt gevoerd, Daardoor kreeg ik het idee dat het als kritiek op late bieders was bedoelt. En dat leek me onterecht

shiraz

overigens heb ik ruim op tijd geboden, dus is het geen kritiek omdat het mij raakt

shiraz

Maar als we dan toch verbeterpuntjes aan het opperen zijn: ik vond het vorig jaar heel leuk dat er mensen voorspellingen deden over de teams. Een top drie gaven. Wat mij betreft doen we dat allemaal en krijg je 100 punten voor de nr1 goed, 50 voor nr2 en 25 voor nr3.
En eventueel 50, 30, 20 voor de jongerencup.

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Van mij uit geenszins kritiek op late bieders in ieder geval! Deadline is deadline, ik stel zelfs voor om daar soepel mee om te gaan. Elke suggestie die ik doe is voor volgend jaar, spelregels moet je niet tijdens het spelen aanpassen. + Ik ben al blij dat ik mee mag doen.

elrio

Ik hoor zojuist de klok van de Oude Kerk in Delft 11 keer horen luiden, dus ik ga over tot het draaien van ronde 1. @kartje heeft helaas geen bod ingestuurd en daarom besluit ik om Arry1338 toe te voegen aan divisie 1. Arry1338 heeft reeds een bod naar mij gestuurd. Ik laat het aan @jefgodfather over of hij kartje in divisie 2 opneemt (als die dat wil). Ik heb mijn best gedaan, ik heb vanavond @kartje nog een mail gestuurd om hem eraan te herinneren zijn bod niet te vergeten, maar uiteindelijk zijn de regels de regels en daarin staat duidelijk dat als je ronde 1 de deadline mist je wordt uitgesloten van het spel.

Laatst gewijzigd
shiraz

'@Sammysosa en @Anderen
Misschien heb ik het dan toch verkeerd gelezen/begrepen/ geïnterpreteerd.
In dat geval excuses

Laatst gewijzigd
elrio

ARRGGGG!!!! ik haat het Wielerflits forum... ik probeerde zojuist de uitslag van ronde 1 te posten. De post stond er heel even en toen werd hij opgegeten door het spam filter en ik had slechts de helft van de teams in de post staan...
Ik ga nog een keer proberen, maar het is niet echt leuk om mijn gereserveerde posts op pagina 1 kwijt te raken op deze manier...

Joachim

Ja ik merkte precies al dat de post biedpagina 1 weg was. Vervelend wel zo dat de site tegenstribbelt. Die post verdwijnt gewoon als je daar lange tekst in plakt?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Even via het contact formulier een bericht sturen, dat werkt het snelst @Elrio om hem weer teruggeplaatst te krijgen.

Andere optie is het volledige forum over te hevelen naar het forum van TJVSupporters totdat Wielerflits zijn zaakjes eindelijk eens op orde heeft ;)

Laatst gewijzigd
elrio

tja maar om nou elke keer dat ik een uitslag van een biedronde of een update van de score probeer te posten een bericht te moeten sturen naar [email protected]... ik ga het nog een keer proberen en als het dan niet lukt moeten we wachten met de uitslag tot ze er iets aan doen...

Ab Normaal

Kan je de uitslag dan niet tijdelijk op deze pagina plaatsen en daarna weer kopiëren naar pagina 1?

elrio

Het is me wel gelukt om de tweede 12 teams te posten, maar niet de eerste 12. Iemand op het verbeterpunten forum suggereerde dat het met de naam van de gouden medaille winnaar mountainbiken te maken had en die zit inderdaad in de eerste 12 teams. Hieronder post ik de eerste 12 teams met een aangepaste naam voor die renner...

1 2 3 4 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.