Wielermaster CQ-spel 2022

1 2 ... 5 ... 19 20
elrio

elrio

1 VAN DER POEL Mathieu 1891

budget over: 5109 voor 11 renners
gemiddelde leeftijd team (zonder talenten): 26.81

Ab Normaal
budget over: 7000 voor 12 renners

vernis

1 ALAPHILIPPE Julian 2176
1 ABERASTURI IZAGA Jon 310

budget over: 4514 voor 10 renners
gemiddelde leeftijd team (zonder talenten): 30.81

hartstikkebedankt

1 Golden Boy Thomas 1158
1 COVI Alessandro 678
1 GIRMAY HAILU Biniam 658
1 KRISTOFF Alexander 608

budget over: 3898 voor 8 renners
gemiddelde leeftijd team (zonder talenten): 25.42

rahimns

1 VAN AERT Wout 3000
1 VINGEGAARD RASMUSSEN Jonas 1600

budget over: 2400 voor 10 renners
gemiddelde leeftijd team (zonder talenten): 26.11

el canibal

1 TEUNISSEN Mike 585
1 CORT NIELSEN Magnus 585

budget over: 5830 voor 10 renners
gemiddelde leeftijd team (zonder talenten): 29.01

Leukefans

1 HAYTER Ethan 1453
1 MERLIER Tim 1250
1 VLASOV Aleksandr 998
1 TURGIS Anthony 580
1 SKJELMOSE JENSEN Mattias 562
1 VENDRAME Andrea 362

budget over: 1795 voor 6 renners
gemiddelde leeftijd team (zonder talenten): 25.60

Sammysosa

1 MASNADA Fausto 837
1 POLITT Nils 725
1 WELLENS Tim 720
1 PARET-PEINTRE Aurélien 635
1 VANMARCKE Sep 401
1 BENNETT George 370

budget over: 3312 voor 6 renners
gemiddelde leeftijd team (zonder talenten): 29.38

Homme

1 KELDERMAN Wilco 900
1 MÄDER Gino 750

budget over: 5350 voor 10 renners
gemiddelde leeftijd team (zonder talenten): 27.62

Joachim

1 SCHACHMANN Maximilian 1010
1 HOELGAARD Markus 472

budget over: 5518 voor 10 renners
gemiddelde leeftijd team (zonder talenten): 27.39

Peter Post Forever

1 BAGIOLI Andrea 953
1 LAMPAERT Yves 873
1 HAMILTON Lucas 799
1 NIBALI Vincenzo 599
1 VELASCO Simone 531
1 SIMMONS Quinn 493

budget over: 2752 voor 6 renners
gemiddelde leeftijd team (zonder talenten): 26.94

ZwartebroekengeIetrui

1 HIRSCHI Marc 1112
1 CICCONE Giulio 712
1 DAINESE Alberto 407
1 MOZZATO Luca 391

budget over: 4378 voor 8 renners
gemiddelde leeftijd team (zonder talenten): 24.36

elrio

Ondertussen ben ik wel 2 van mijn gereserveerde posts op pagina 1 van het forum kwijt geraakt :( . Hopelijk kunnen ze die terugzetten en kunnen ze me duidelijkheid geven over waarom die posts verdwenen zijn en kan ik mijn scripts aanpassen zodat ze het spam filter omzeilen.

Ab Normaal

Dit spel haat mij. Had ik er vorig jaar precies 1 in ronde 1 (Viviani, die ook nog eens tegen viel), nu heb ik er precies 0.
Sommige mis ik echt op weinig.

Leukefans

Zo, maar liefst zes renners binnengehaald, dat is mooi!
Met Merlier - Hayter - Vlasov een sterke drietand, Turgis en Skjelmose die nog mooie dingen gaan laten zien en Vendrame die altijd wel hier en daar sprokkelt betrekkelijk goedkoop.
Een van de betere eerste biedrondes van al mijn deelnames denk ik zo.

elrio

Ik heb zojuist mijn bod voor ronde 2 naar @rahimns gestuurd en dat betekent dat ronde 2 geopend is. We hebben 3 dagen voor deze ronde en dat betekent dat donderdag om 23:00 de ronde sluit. (ik maak er geen 22:00 omdat ik donderdagavond een volleybal wedstrijd heb en dan nog niet thuis ben). Ik hoop dat het @joske47 lukt een bod uit te brengen met bijvoorbeeld zijn telefoon.

elrio

Het heeft ook wel wat moois: 11 uur om de 11de van de 11de maand...
Ik hoop dat iedereen zijn team kan vinden. Deels staat het op pagina 1, deels staat het op pagina 4 van het forum. Ik hoop dat dit binnenkort wordt opgelost door wielerflits...

hofsje

8 renners gehaald voor team hofsje
Landa
Sam Bennett
Meeus
Vansevenant
Fortunato
Grossschartner
Adria ( moest ik sws van mezelf halen vanwege me eigen naam )
Eenkhoorn

Skjelmose Jensen en Kuss net niet
Bagioli veel te weinig geboden maar goed zeer blij met de 8 renners die ik al heb

elrio

Bagioli, Dumoulin en Ewan waren de 3 renners met de meeste boden (8x), gevolgd door Ciccone en Higuita (7x) en Golden Boy, Simmons, Fuglsang, Evenepoel en Martinez (6x).

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Maar 2 binnen maar wel de 2 die ik ook echt wilde hebben.... Van Aert en Vingegaard, daar kan je toch mee vooruit. Heb er al helemaal zin in

elrio

'@rahimns kijk even in je mail

hofsje

Ronde nr2 ook weer verstuurd

KJP

Met Ciccone, Higuita, Evenepoel, Fuglsang en Martinez schijnbaar in de hoek gaan zitten waar echt veel op geboden is.

Gelukkig met Higuita, Evenepoel en Martinez toch drie van die namen binnen weten te halen en daarnaast ook nog Kuss en Battistella. Toch een mooi fundament voor mijn team al voor mijn gevoel!

hartstikkebedankt

Super tevreden met de jonkies Pittige Kok, Covi en Girmay. Denk dat er bij alle drie veel potentie is om hoog te scoren. Kristoff net boven de vraagprijs als extraatje is ook lekker. Toch wel dik overboden op een aantal andere jongens moet ik zeggen. Al met al een behoorlijk goede eerste ronde. Balen voor je Ab, maar laat je niet uit het veld slaan, nog kans genoeg op revanche in ronde 2!

Laatst gewijzigd
elrio

De posts zijn weer teruggezet op pagina 1 dus de volledige stand van zaken kan daar gevonden worden. Mijn eerdere post die zijn dat een deel van de stand op pagina 4 gevonden kan worden klopt niet meer omdat door de ingevoegde posts deze post op pagina 5 terecht is gekomen. Waarschijnlijk is onze Britse veldrijder/mountainbiker met allemaal hoofdletters de boosdoener, maar we weten het niet zeker. Ik zal mijn scripts herschijven zodat zijn naam wordt aangepast bij het uitprinten.

Ab Normaal

Er zal wel een alarm zitten op bepaalde woorden.
En dat zal niet op Pid zitten denk ik…

Pidcuck of Pidkok zal wel lukken denk ik.

Laatst gewijzigd
vernis

Vanaf nu kunnen we dan op elke renner bieden?

Wielervolger

Prima eerste ronde voor mij. Met Demare, S.Yates, Ackermann, Moscon, Kwiatkowski en Naesen al meteen heel wat kwaliteit kunnen binnenhalen door best ruim te gaan bieden. Nu wel nog maar 1605 over voor 6 renners dus dat zal even puzzelen worden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@vernis klopt

el canibal

twee mooie renners binnen, maar net te vaak krap overboden op de echte knallers.... wordt een interessante tweede ronde zo!

KJP

'@ab

Je kan altijd nog Roglic en Pogacar binnen halen en dan gewoon 10 mindere goden. Kun je het spelletje zomaar eens mee winnen. ;)

Ab Normaal

'@KJP
Denk ik niet.
Volgens mij won Hartstikkebedankt vorig jaar met meer dan 7000 pt.
Ik geloof nooit dat Pog en Rog meer punten gaan halen samen dan vorig jaar. Dus da’s 6000.
En dan hou ik echt helemaal niks over aan budget.

Maar om eerlijk te zijn heb ik er ook heel kort over nagedacht.

Mijn tactiek was trouwens om de echte toppers links te laten liggen en bieden op renners waarvan ik dacht dat anderen er niet op zouden bieden.
Zeer goede inschatting gemaakt dus met dit resultaat…

Laatst gewijzigd
Wielervolger

-

Laatst gewijzigd
vernis

Bieding 2 verzonden!

KJP

Vorig jaar was sowieso een apart jaar doordat de budgetten heel anders lagen in verband met het Covid seizoen van het jaar ervoor.

Ik weet eigenlijk niet of er in normale jaren ook overgescoord werd ten opzichte van de 7000 elrio?

KJP

Overigens, wellicht kunnen we kijken naar een alternatief forum voor dit spel? Deze site is me toch een partij verschrikkelijk geworden met dat niet werkende forum en 1700 reclamebanners per refresh (Ja ik weet het Adblocker)

1 2 ... 5 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.