Verdeelde gevoelens over de eerste ronde, Ik ben heel blij met Ciccone en Hirschi, maar ik had graag REV daarbij binnen willen halen. 4 van de 8 binnen gehaald is geen slechte ronde in ieder geval dus daar mag ik niet over klagen. De 2e ronde heb ik ook al verzonden, gisteren had ik problemen met het versturen van PB's maar ik geloof dat dat is opgelost dus als je ze wil weten en ik kan reageren dan sta ik daar voor open.
Ik had een heel ander bod samengesteld om te sturen voor divisie 2 en was dus verrast te zien dat ik hier mee speel met mijn oude bod. Met enkel Lopez en Soler heb ik niet veel renners weten te kopen, maar wel beide renners voor een mooie prijs (Lopez voor 755 en Soler voor 305) - daar verwacht ik wel een mooi ratio op te behalen.
Ook ik heb mijn bod voor ronde 2 verstuurd - Ik zal enkelen van jullie benaderen met mijn bod zodat ik dat van jullie ook kan zien en vergelijken!
'@Noordbiker
Zeker interessant, maar de vraag is of het ons helpt of misleidt voor Divisie 2...
Je zou bijvoorbeeld kunnen concluderen dat je een grote kans hebt om pakweg Mollema binnen te halen met een relatief laag bod, want in D1 is ie niet gekozen. Maar wellicht trekken er nog wel deelnemers die conclusie en zit je ineens met 10 man op Mollema te bieden...
'@kartje het spijt me echt verschrikkelijk... ik heb nog geprobeerd je te mailen op een e-mailadres dat je ooit gebruikte, ook had ik op de eerste pagina een waarschuwing geplaatst over het niet gebruiken van PBs. Ik kan het helaas niet meer terugdraaien...
Ik denk dat @jefgodfather misschien wel een plekje voor je heeft in divisie 2
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.