Wielermaster CQ-spel 2022

1 2 ... 6 ... 19 20
ZwartebroekengeIetrui

Verdeelde gevoelens over de eerste ronde, Ik ben heel blij met Ciccone en Hirschi, maar ik had graag REV daarbij binnen willen halen. 4 van de 8 binnen gehaald is geen slechte ronde in ieder geval dus daar mag ik niet over klagen. De 2e ronde heb ik ook al verzonden, gisteren had ik problemen met het versturen van PB's maar ik geloof dat dat is opgelost dus als je ze wil weten en ik kan reageren dan sta ik daar voor open.

erveedeeee

Ik ben ook niet onverdeeld positief over de 1e ronde. Wel blij met Groenewegen, maar had er graag nog een bij gehad.

Bod voor de tweede ronde is verstuurd, PB's zoals altijd welkom!

Arry1338

Ik had een heel ander bod samengesteld om te sturen voor divisie 2 en was dus verrast te zien dat ik hier mee speel met mijn oude bod. Met enkel Lopez en Soler heb ik niet veel renners weten te kopen, maar wel beide renners voor een mooie prijs (Lopez voor 755 en Soler voor 305) - daar verwacht ik wel een mooi ratio op te behalen.

Ook ik heb mijn bod voor ronde 2 verstuurd - Ik zal enkelen van jullie benaderen met mijn bod zodat ik dat van jullie ook kan zien en vergelijken!

hofsje

Pb sturen lukt me nog steeds niet helaas

elrio

'@KimJungPoels, als ik de resultaten vergelijk met vorige jaren dan is het gemiddelde ongeveer gelijk al lijkt de spreiding iets groter te zijn.

Noordbiker

'@elrio

Hoop dat die 1e 12 teams nog gepost kan worden, helpt ons waarschijnlijk goed bij het bieden in Divisie 2 ;)

Rahim Vlasblom
admin

Zie dat het bericht met de eerste 12 teams teruggezet is

Maillot à Pois

'@Noordbiker
Zeker interessant, maar de vraag is of het ons helpt of misleidt voor Divisie 2...
Je zou bijvoorbeeld kunnen concluderen dat je een grote kans hebt om pakweg Mollema binnen te halen met een relatief laag bod, want in D1 is ie niet gekozen. Maar wellicht trekken er nog wel deelnemers die conclusie en zit je ineens met 10 man op Mollema te bieden...

Laatste man

Zo de eerste ronde gehad, meteen de basis gelegd met 6 renners. Iets andere tactiek en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Klassiekers, tijdrijden, klimmen en klassement. Het zit er allemaal al in met Almeida, Asgreen, Cavagna, Dewulf, Foss en Serrano.

Peter Post Forever

Erg tevreden met mijn 1e ronde. 6 van de 10 renners binnengehaald. Ook blij met gelukte verdeling over type wedstrijden, mijn team kan nu al bijna in elke type wedstrijd punten halen 😄 ronde 2 verstuurd

Laatste man

Bod 2 is de deur uit via PM. Afwachten weer!

hofsje

Hoe doe je dat via pm lol

hofsje

Ik dacht even dat je pb bedoelde

kartje

Hmm zie dat mijn eerste bod (doorgestuurd via pb op zondag) niet is doorgekomen. :'(

Arry1338

Je zou nog kunnen proberen om je bod te sturen naar Jefgodfather, dan kun je misschien met divisie 2 mee doen als daar mensen die zich hebben aangemeld de deadline missen.

Om pb's te sturen moet je via 4g en niet WiFi versturen, dan werkt het eigenlijk altijd.

elrio

'@kartje het spijt me echt verschrikkelijk... ik heb nog geprobeerd je te mailen op een e-mailadres dat je ooit gebruikte, ook had ik op de eerste pagina een waarschuwing geplaatst over het niet gebruiken van PBs. Ik kan het helaas niet meer terugdraaien...
Ik denk dat @jefgodfather misschien wel een plekje voor je heeft in divisie 2

SvenVDB

Desnoods spelen we met 25 deelnemers in divisie 2, voor mij in elk geval geen probleem!

Wielervolger

Bod 2 verstuurd. PB bij interesse mag als het lukt.

jefgodfather

'@kartje je mag je bod nog doorsturen naar mij dan spelen met met 25 in Divisie 2
maar stuur me voor alle veiligheid wel een mail :)

hartstikkebedankt

Het ei is weer gelegd

kartje

'@jegodfather merci hoor, mailtje is onderweg! :)

elrio

Nog 10 teams die geen bod hebben uitgebracht... hopelijk mist niemand de deadline.

Ab Normaal

Nee, maar wordt wel last minute bij mij. Twee dagen zakelijk onderweg geweest inclusief de avonden.
Heb vanavond nog nodig.

jappe666

Groenewegen is toegewezen aan Erveedeeee, maar die stond niet in de CQ-top200??
Eerste ronde mocht er toch enkel geboden worden op renners uit de top-200?

elrio

https://cqranking.com/men/asp/gen/cqRankingRider.asp?year=2021&current=0&start=101 toont aan dat Groenewegen op de 198ste plek staat

1 2 ... 6 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.