Wielermaster CQ-spel 2022

1 2 ... 7 ... 19 20
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ben benieuwd vanavond.... zoveel nieuw talent ook om in je ploeg op te nemen

jappe666

'@Elrio: Heb de reden gevonden. Ik had bij het samenstellen van mijn team de meest recente CQ-ranking gebruikt (24/10), nadien is er echter een update geweest (07/11) waarbij klaarblijkelijk heel veel renners minpunten hebben gekregen in die twee weken tijd. Damien Howson bv 159ste met 335 punten (24/10), maar stond in de nieuwe update plots pas 284ste met maar 200 punten (07/11)...

Zo zijn er in totaal 127 renners nog van waarde veranderd op die 2 weken, waarvan 92 met minpunten... Geen idee wat daar de reden achter is/was...

hartstikkebedankt

'@jappe666 Dat komt doordat er vorig jaar nog wedstrijden waren in die periode en de 'Current Ranking' neemt geloof ik de verdiende punten o.b.v. resultaten van de laatste 12 maanden mee. Er zijn dus resultaten vervallen die in die periode in 2020 zijn gerealiseerd. De 'Rider Ranking 2021' neemt de resultaten die alleen in 2021 zijn gescoord, dus die kun je beter gebruiken.

Laatst gewijzigd
jappe666

Howson's laatste koers vorig jaar was op 13/10, dus dat zou geen verklaring mogen zijn voor zijn -135 punten tussen 24/10 en 7/11 dit jaar, wel?

hartstikkebedankt

Oké dat is inderdaad raar, maar het is wel zoiets. Ik heb het ook eens gehad. Die Current lijst neemt in ieder geval andere zaken mee dan de 2021 Ranking, die echt puur de resultaten over 2021 weergeeft.

KJP

Mag ik mijn bod nog wijzigen nu Mauro Schmid naar Quickstep gaat? ;)

Leukefans

Mijn bod is de deur uit!

elrio

Nog 7 te gaan... weet niet precies hoe laat ik de beurt zal draaien, hangt ervan af hoe laat ik terug ben van mijn wedstrijd en een van mijn teamgenoten is jarig en die wilde een drankje gaan drinken (zolang als dat nog kan).

hartstikkebedankt

Hopelijk fijn de dag beginnen dan morgen!

KJP

Shit… ik had me voorgenomen om zeker op twee renners te bieden deze ronde. En een daarvan ben ik gewoon glad vergeten haha.

Arry1338

Als je je nu alvast bedenkt wat je daarvoor zou hebben geboden kan het juist een verlossing zijn wanneer je morgen ziet dat je hem toch niet had gewonnen.. daarentegen extra zuur als dat niet zo was. Maarja.. Voor hetzelfde geld breekt die renner in week 1 zijn been en zie je die het hele jaar niet.

joske47

Ik kan rond 23u30 bieden. Wordt daar daar dan nog rekening mee gehouden anders ga ik het mij besparen?

hartstikkebedankt

Ik verwacht dat er weinig bezwaar is, volgens mij is elrio ook pas later terug

Joachim

Ik vind ook dat bod joske47 nog mag meegenomen worden, vooral omdat hij voor elrio de deadline van ronde 2 had vastgelegd al had laten weten dat hij weg was zonder laptop.

Homme

Eens

Arry1338

Ik vind het prima Joske.. begrijp alleen niet waarom er 3 dagen de tijd is om een bod te maken en dat het dan op een half uur aan moet komen maar ja er zal vast een reden voor zijn waarom het niet gisteren of eergisteren al kon :o

elrio

Prima joske

Ab Normaal

Bod verzonden!
En prima uiteraard van Joske, hij had al aangegeven dat hij zonder laptop zat een paar dagen, Arry.

Onbekende gebruiker

Dit was niet bepaald makkelijk... Bod zit aan de linkerpoot van een postduif genaamd Gijsbrecht.

elrio

Met deze laatste boden ben ik de helft van mijn team kwijt geraakt, dus de voorbereiding die ik had gedaan voor de 3de ronde kan de prullenbak in, dus ik weet niet of het mij lukt om nog vandaag een bod in elkaar te draaien. Dus wacht met je nieuwe bod insturen tot ik het ook gedaan heb en aangegeven heb op de site dat het kan. Je kan er natuurlijk wel al over nadenken.

We missen nog 3 mensen: Luuk Zuijderwijk, Gerrit Glomser en joske47

Ab Normaal

Owww, als ik het ben dan sorry elrio. En de volgende keer ben ik weer sneller.

elrio

Inderdaad Ab jij was het!!!

Onbekende gebruiker

Dat is kut, sorry @elrio! Ik heb veel meer geboden dan ik wou omdat ik 500 punten over had...

Ab Normaal

Oprechte excuses. Vind het nooit leuk om van iemand iets af te pakken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nou kom maar op... ik ben er klaar voor

1 2 ... 7 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.