Wielermaster CQ-spel 2022

1 2 ... 8 ... 19 20
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ben trouwens nu toch wel eens met de mening van eerder dat 22:00 misschien een iets praktischer tijdstip is voor een deadline

elrio

Ik geef de hoop op op een bod van Luuk Zuijderwijk of Gerrit Glomser... wel een beetje teleurgesteld. Ik ga de beurt draaien.

elrio

De teams zijn geupdate op pagina 1, alsmede de lijst met vrije renner, ik denk dat veel mensen die nodig zullen hebben, want er zijn nog veel mensen met veel budget (waaronder ik).

De deadline (op veler verzoek) zal zondag om 22:00 zijn. Ik ga puzzelen, zodra ik iets bedacht heb laat ik het weten.

Ab Normaal

Zo, valt me stiekem nog tegen. Slechts 4 renners. Waarvan twee tegen kostprijs.
Dan kan ik dus maar maximaal 2 renners van je afgepikt hebben elrio.

elrio

Ja maar het afpakken van Roglic zorgde er wel voor dat ik behoorlijk mijn tactiek voor ronde 3 heb moeten aanpassen. Maar ik ben niet de enige van wie Roglic afgepakt is.

hofsje

Ik hoef nog maar 1 renner na vnvd
Cian Uijtebroeks
Olav Kooij
David De la Cruz
Te hebben gehaald

elrio

Ik was er toch sneller uit dan ik dacht en heb zojuist mijn bod opgestuurd naar rahmins. Deze ronde is bij deze geopend.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Hofsje zo vaak jij me al niet dwars gezeten hebt in spelletjes ... ;)

hofsje

Ben nu al 2x over overboden op 7 en 13 punten met Kuss,Skjelmose Jensen en Ayuso dus het kon beter

el canibal

ronde 2 heeft in ieder geval teamvulling opgeleverd, gematigd tevreden. Geen mannen die het hele jaar punten scoren, maar hopelijk wel regelmatig in de aanval te zien zijn. Nu kijken naar die ene renner die iedereen gemist heeft ;)

KJP

Hmm de twee grotere namen waarop ik geboden had dus niet binnen gehaald. Dat is jammer. De renner waar ik per se op wou bieden is nog niet gekozen haha, dus daar krijg ik wel een herkansing. 🤣

Had ik dus maar even mijn laptop opgestart op mijn bod aan te passen.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Teleurstellend Gerrit en Luuk, maakt het spelletje minder leuk en zeker voor iemand die de moeite neemt het te organiseren

elrio

Mijn tweede ronde was bijna perfect, als Ab Normaal mij niet had overboden op Roglic op het laatste moment dan had ik mijn budget mooi op gehad en veel renners gehad die potentieel veel extra punten kunnen halen. Nu kom ik (als zovelen) in het schuitje dat je veel te veel moet gaan bieden voor renners die niemand interessant genoeg vond om op te bieden in de eerste twee rondes.
Ben zeer benieuwd wat Koretzky dit jaar gaat klaar spelen, een absolute topper in het mountainbiken die nu (ook) voor de weg gaat, bij een Franse PROT ploeg. Dan zijn er altijd genoeg 1.1 en 2.1 wedstrijden waar je veel kunt scoren. En dat voor slechts 0 cq punten.

Ab Normaal

Bij mij is het Zwartenbroegengeletrui die mij al 4 renners gekost heeft.
Dermate hoog bieden op een renner die die punten nooit gaat halen is eigenlijk tegen mijn principe.
Aan de andere kant is uiteindelijk je laatste 2000 punten spenderen aan een knecht ook niet zo interessant.

hartstikkebedankt

Dit is niet helemaal zoals gepland, nu nog vrij veel budget voor 3 renners. Had liever een aantal goedkopere renners dan niet gehaald deze ronde hoewel ik vind dat ik Q. Hermans, Sarreau, Smith en Grosu wel goedkoop heb opgehaald.

Laatst gewijzigd
erveedeeee

Hier juist erg blij met de tweede ronde. Vooral met Ayuso, waar volgens mij minstens twee anderen vlak bij zaten. Ook benieuwd naar Marijn van den Berg. Alleen jammer dat Carr op een puntje aan mijn neus voorbij ging. En Roglic, verloren, maar dat was niet helemaal onverwacht.

@elrio: heb je weer een lijstje van op wie het meest werd geboden?

Laatst gewijzigd
Luuuuuuukk

Mijn excuses. Door persoonlijke omstandigheden me hier niet mee kunnen bemoeien. Ik zal direct kijken of ik nu een 3e ronde mee kan bieden.

EDIT: 3e ronde ingediend!

Laatst gewijzigd
Wielervolger

Zo goed als het ging in de eerste biedronde, zo slecht liep het in de tweede. Ayuso nipt verloren daar baal ik het meeste van. Pinot, Kämna en Jungels veel ruimer dus daar was weinig aan te doen.

Gelukkig wel nog SKA kunnen binnenhalen als troost :)

elrio

KÄMNA Lennard 8
PEDERSEN Mads 8
ROGLIC Primoz 5
GEOGHEGAN HART Tao 5
SOSA CUERVO Ivan Ramiro 5
BETTIOL Alberto 5
KANTER Max 4
JUNGELS Bob 4
BUCHMANN Emanuel 4
HINDLEY Jai 4

Zeker opvallend dat er 5x geboden is Roglic, die in de eerste ronde ook toegestaan was. Heeft er ook voor gezorgd dat er 4 mensen (mijzelf incluis) met 3000+ cq punten in hun haar zitten.

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Ik kan onmogelijk ontevreden zijn naar twee geslaagde biedrondes en 11 renners. Enkel Sarreau in deze ronde gemist, maar voldoende moois nog op te halen voor de resterende punten. Lang zitten dubben of ik voor een "gevestigde" renner als Laporte of grof overbieden op Kämna en Jungels. Die laatste variant is het geworden, en ik ben blij dat ik dat heb gedaan. Allebei onzekerheidjes of ze aan die punten gaan komen, maar allebei de potentie om veel meer punten te scoren.

Ik leef mee met de (8!) spelers die nog 3.000+ punten te besteden hebben, dat wordt een ingewikkelde legpuzzel en misschien wel de spannendste biedronde. Succes!

jappe666

Vooral erg blij met mijn voorgevoel dat er velen zich zouden richten op Roglic, waardoor ik geopteerd heb voor Pogacar en hem heb kunnen binnenhalen. Mits hij fit blijft, is dat alvast een garantie op een flinke bak punten.

Van mijn 22 boden tot hiertoe zijn er voorlopig slechts 7 voldoende gebleken, waardoor ik voorlopig wel met een belofteteam aan de start sta, met een gemiddelde leeftijd van 23 jaar en 2 maanden. Enkel Sénéchal is eigenlijk ook al echt een gevestigde waarde, Piccolo, Carr, Narvaez, Vermeersch en Rodriguez Cano zijn de toptalenten die dit seizoen een flinke stap mogen zetten!

Nu nog enkele parels zoeken voor 1475...

KJP

Narvaez vind ik ook wel een erg lekker koopje zeg

Homme

De derde ronde is weer de deur uit.

Peter Post Forever

Gaat lekker na 2 rondes al 10 renners. In ronde 2 Ulissi en Bettiol oa nog weten toe te voegen. Helaas Gaviria gemist. Biedingen ronde 3 net verstuurd

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nou er zijn nog genoeg pareltjes te vinden zag ik al

1 2 ... 8 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.