De teams zijn geupdate op pagina 1, alsmede de lijst met vrije renner, ik denk dat veel mensen die nodig zullen hebben, want er zijn nog veel mensen met veel budget (waaronder ik).
De deadline (op veler verzoek) zal zondag om 22:00 zijn. Ik ga puzzelen, zodra ik iets bedacht heb laat ik het weten.
Mijn tweede ronde was bijna perfect, als Ab Normaal mij niet had overboden op Roglic op het laatste moment dan had ik mijn budget mooi op gehad en veel renners gehad die potentieel veel extra punten kunnen halen. Nu kom ik (als zovelen) in het schuitje dat je veel te veel moet gaan bieden voor renners die niemand interessant genoeg vond om op te bieden in de eerste twee rondes.
Ben zeer benieuwd wat Koretzky dit jaar gaat klaar spelen, een absolute topper in het mountainbiken die nu (ook) voor de weg gaat, bij een Franse PROT ploeg. Dan zijn er altijd genoeg 1.1 en 2.1 wedstrijden waar je veel kunt scoren. En dat voor slechts 0 cq punten.
Hier juist erg blij met de tweede ronde. Vooral met Ayuso, waar volgens mij minstens twee anderen vlak bij zaten. Ook benieuwd naar Marijn van den Berg. Alleen jammer dat Carr op een puntje aan mijn neus voorbij ging. En Roglic, verloren, maar dat was niet helemaal onverwacht.
@elrio: heb je weer een lijstje van op wie het meest werd geboden?
KÄMNA Lennard 8
PEDERSEN Mads 8
ROGLIC Primoz 5
GEOGHEGAN HART Tao 5
SOSA CUERVO Ivan Ramiro 5
BETTIOL Alberto 5
KANTER Max 4
JUNGELS Bob 4
BUCHMANN Emanuel 4
HINDLEY Jai 4
Zeker opvallend dat er 5x geboden is Roglic, die in de eerste ronde ook toegestaan was. Heeft er ook voor gezorgd dat er 4 mensen (mijzelf incluis) met 3000+ cq punten in hun haar zitten.
Ik kan onmogelijk ontevreden zijn naar twee geslaagde biedrondes en 11 renners. Enkel Sarreau in deze ronde gemist, maar voldoende moois nog op te halen voor de resterende punten. Lang zitten dubben of ik voor een "gevestigde" renner als Laporte of grof overbieden op Kämna en Jungels. Die laatste variant is het geworden, en ik ben blij dat ik dat heb gedaan. Allebei onzekerheidjes of ze aan die punten gaan komen, maar allebei de potentie om veel meer punten te scoren.
Ik leef mee met de (8!) spelers die nog 3.000+ punten te besteden hebben, dat wordt een ingewikkelde legpuzzel en misschien wel de spannendste biedronde. Succes!
Vooral erg blij met mijn voorgevoel dat er velen zich zouden richten op Roglic, waardoor ik geopteerd heb voor Pogacar en hem heb kunnen binnenhalen. Mits hij fit blijft, is dat alvast een garantie op een flinke bak punten.
Van mijn 22 boden tot hiertoe zijn er voorlopig slechts 7 voldoende gebleken, waardoor ik voorlopig wel met een belofteteam aan de start sta, met een gemiddelde leeftijd van 23 jaar en 2 maanden. Enkel Sénéchal is eigenlijk ook al echt een gevestigde waarde, Piccolo, Carr, Narvaez, Vermeersch en Rodriguez Cano zijn de toptalenten die dit seizoen een flinke stap mogen zetten!
Nu nog enkele parels zoeken voor 1475...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.