De Wielerflits Challenges 2022

1 2 3 4 ... 9 10
Arry1338

Ik bedoel uiteraard dit jaar; ik heb mijn team verstuurd!

Ab Normaal

Sorry zie het nu pas. Ik ga ook pas in de kerstvakantie puzzelen en ben het met Sammy eens. Lager is beter.
Maar snap ook goed als je het nu op 11.000 houdt nu er al mensen klaar zijn.

Gerrit Glomser

Het feit dat er al mensen klaar zijn mag niet uitmaken om het eventueel te verlagen. Er is voldoende tijd over om nog een keer een team in elkaar te puzzelen. Je moet alleen kijken of je het handiger vind of je het wel of niet verlaagd. En ik ben het eens met de mensen die zeggen hoe lager hoe meer er gepuzzeld met worden.

Arry1338

Ik denk dat voor mijn challenge (McDonald's) er weinig te puzzelen over blijft als er nog eens 1000 punten af gaan. Het was nu al vaak kiezen voor een van betere onder de goedkoopste van een land om zo aan 28-31 renners te komen die enigszins punten zullen gaan halen.

aardappeljager

Het is enorm challenge afhankelijk hoeveel keuzes er gemaakt moet worden. Maar tendens is bij allemaal wel hoe minder punten hoe meer keuzes?

Reyn

Ik vind dat zelf niet altijd opgaan, dat er met minder budget meer keuzes gemaakt moeten worden. Is erg afhankelijk van de keuzemogelijkheden binnen de challenge. Blijft overigens voor beide deelnemers gelijk. Ben er wel mee eens dat het budget niet te hoog moet zijn. Maar ja, dat is lastig met zoveel verschillende challenges.

aardappeljager

Vandaar ook mijn vraagteken achter de zin. Zoals ik eerder aangaf is het bij mijn challenge zo dat voor de 28 best scorende renners die in aanmerking komen je al 2,5 keer het budget nodig hebt. Dus al genoeg te kiezen en misschien zelfs dat met minder budget je beide alleen de voordehandliggende toppers neemt met wat opvulling van onderuit

Gerrit Glomser

Al bekend of het 10 of 11 duizend punten wordt? Heb een eerste scan gedaan en ga deze week aan de slag om een ploeg samen te stellen.

hartstikkebedankt

Gewoon 11000 want sommigen hadden hun ploeg al af

Pier Tol

Leuk, een challenge tegen SammySosa, toch een erkend spelletjes speler op dit forum. Ga de kerstvakantie maar eens benutten om te kijken of ik een waardig team kan neerzetten.

jefgodfather

ik ga nuu tijdens de eindejaarsperiode beginenn puzzelen. Maar wil zeker zijn dat ik mijn Challenge goed begrijp
13. World Bank Retain Talent Team <>
Kies alleen renners die bij een team rijden met een licentie die gelijk is aan hun nationaliteit (ploegen uit 2022; mag WT, PCT en CT zijn)

voorbeeld:
Ik kan dus alle Belgen van Quickstep (Recmco, Lampaert, .....) kiezen maar niet de buitenlanders van Quickstep (Cavendish, Cattaneo, ....)
zie ik het zo goed ?

hartstikkebedankt

Ja klopt Jef

SvenVDB

Team verstuurd!

hartstikkebedankt

Ik zal binnenkort een overzicht maken maar denkt iedereen de komende weken aan het sturen van een team?

BrackenRidgeCycling

Ik zal hem vandaag door sturen

BrackenRidgeCycling

Verzonden

hartstikkebedankt

Van de volgende 7 spelers heb ik een team ontvangen:

1B Mithrandir
4A Arry1338
5B Rahimns
6B Gerrit Glomser
10B Malathion (zie mail)
15A BrackenRidgeCycling
17B SvenVDB

Nog 29 te gaan. Check alsjeblieft zelf of je team aan de eisen voldoet. Stuur het bij voorkeur op gesorteerd op CQ waarde van hoog naar laag.

Deadline is 25 januari

Laatst gewijzigd
lo squalo dello Stretto

Team gestuurd!

Flowtosti

Gestuurd per email en pm

ivo001

Ik ga zondag beginnen aan de puzzel denk ik.

jefgodfather

13. World Bank Retain Talent Team <>
Kies alleen renners die bij een team rijden met een licentie die gelijk is aan hun nationaliteit (ploegen uit 2022; mag WT, PCT en CT zijn)

Team DSM telt nu voor een Nederlandse licentie en geen Duitse meer zoals de voorbije jaren ?
kan je dat effe bevestigen aub ?

hartstikkebedankt

Ja zie artikel

https://www.uci.org/pressrelease/granting-of-six-uci-womens-worldtour-licences-and-registration-of-uci-women-s-worldteams-uci-worldteams-and-uci-proteams-for-the-2022-season/77irtbK66fS9amATvDoJze

hofsje

Als het goed is ,had je mijn team ontvangen op een andere manier bij wielerklassiekers2 in dit geval

Teeke_de_Kapper

Team via PB verstuurd. Kom maar op @aardappeljager......

Ab Normaal

Net eerste schifting gemaakt. Valt nog vies tegen, top of the career.....
Zitten geen 28 renners bij waarvan ik denk dat ze beter gaan presteren dan afgelopen jaar.

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.