Afvalkoers Klassiekers 2022

1 2 ... 16 ... 21 22
BrackenRidgeCycling

Ik doe het vandaag met Kritoff, Hofstetter en de Lie, dat moet wel goed komen denk ik

JDV21

Ik ben dan zeker door met kristoff, de lie, hofstetter, allegaert en gaviria. Had niet gedachtdat ik het 1e wisselmoment zou halen nadat alle teams bekend gemaakt werden!

JDV21

En volgens mij is mithrandir in de problemen met alleen de lie. De rest heeft allemaal meerdere renners en meestal ook de lie

ivo001

Met Kristoff en De Lie zou ik hier wel doorheen zijn gekomen. Toch een beetje jammer dat de vorige koers mij fataal is geworden.

Ab Normaal

Sorry guys, mijn vrouw heeft de laptop geconfisqueerd om een studentenkamer te zoeken voor een van de kinderen. Even geduld dus nog.

Mithrandir

Geeft niet Ab ik zie ook zo wel dat ik het wissel moment niet gehaalt heb.
Alleen Bazing mist ook Kristoff maar heeft minder punten verbruikt.
Bedankt voor de strakke organisatie en de rest van de deelnemers veel succes met jullie keuzes.

Ab Normaal

Sprinten in Frankfurt op de dag van de arbeid.
Gezapig koersje. Weinig moeite gedaan om de minder klimmende sprinters overboord te kieperen.
Het resultaat? Sprinten met z'n allen. Leuke sprint, weinig spektakel.
Topfavoriet Philipsen liet het volkomen afweten en Bennett, die tot nu tu niets gepresteerd heeft wordt perfect gepiloteerd door onze Danny en rondt het ploegenwerk van Bora perfect af.

EF

1BENNETT Sam
2 GAVIRIA Fernando
3 KRISTOFF Alexander
4 BAUHAUS Phil
5 VAN POPPEL Danny
6 THEUNS Edward
7 DE LIE Arnaud
8 CONSONNI Simone
9 ALLEGAERT Piet
10 MANZIN Lorrenzo
11 PHILIPSEN Jasper
12 WARLOP Jordi
13 GALLOPIN Tony
14 DUJARDIN Sandy
15 VAN DEN BERG Marijn
16 MCLAY Daniel
17 VENDRAME Andrea
18 NIZZOLO Giacomo
19 HERREGODTS Rune
20 DOUBEY Fabien

Wie valt er af zo vlak voor de zomerstop, dat was de enige interessante vraag.

De gabbers Ludi en Jori winnen samen overtuigend vandaag. Jori pakt de kussen van de Missen op CQ score.
JDV21 krijgt er ook nog een paar voor zijn derde plek.

Eschborn - Frankfurt zonder recordwinnaar Kristoff rijden is natuurlijk vragen om problemen.
Die hebben Bazing en Mithrandir dan ook gekregen.
Gelukking voor Bazing heeft hij behalve De Lie ook nog Philipsen en Allegaert. Daarom redt hij het vege lijf en zit er de hele zomer warmpjes bij op de hot seat.

Mithrandir is de laatste, en misschien wel meest zure afvaller tot nu toe. Letterlijk in het zicht van de haven sneuvelen.
Uithuilen en volgend jaar opnieuw beginnen.
Fijne vakantie!

Jori 1.280 13.204
Ludi 1.280 13.781
JDV21 1.180 12.736
SvenVDB 680 13.693
MensFaber 680 13.860
Danusz1986 680 13.969
BrackenRidgeCycling 560 12.966
Ab Normaal 560 13.651
Sammysosa 560 13.723
PeterPostForever 560 13.836
Pier Tol 560 13.935
Zwartebroekengeletrui 560 13.985
Maartenfct1965 520 13.698
Nick Vermeulen 520 13.908
Bazing 360 12.994
Mithrandir 160 13.226

Team Mithrandir

VAN AERT Wout 2.780
ALAPHILIPPE Julian 1.874
ASGREEN Kasper 1.136
COSNEFROY Benoît 710
PIDC#CK Thomas 708
JAKOBSEN Fabio 635
PEDERSEN Mads 589
BARGUIL Warren 577
MEEUS Jordi 535
COVI Alessandro 520
BALLERINI Davide 431
DEWULF Stan 408
DUPONT Timothy 349
VERMEERSCH Florian 311
GROENEWEGEN Dylan 287
ALBANESE Vincenzo 267
BETTIOL Alberto 257
PLANCKAERT Baptiste 255
KRON Andreas Lorentz 242
WAERENSKJOLD Søren 112
GOOSSENS Kobe 109
NARVAEZ PRADO Jhonatan Manuel 77
DE LIE Arnaud 57
UIJTDEBROEKS Cian 0
Totaal 13.226

Vanavond een berichtje hier over het vervolg.

SvenVDB

We made it!

slechts 4 teams zonder WVA die het wisselmoment gehaald hebben. Het was dikwijls bibberen en beven, maar de breedte van het team stond er mooi op de cruciale momenten ;-)

Jammer Mithrandir om er op de slechtst mogelijke moment uit te gaan. Nu een aantal maanden relaxen en nadenken over het wisselmoment! :-)

Ab Normaal

Pfff wat ben ik het toch beu dat dat berichten steeds wegvallen of je ineens weer uitgelogd bent en je bericht weer eens voor Jan met de korte achternaam geplaatst hebt.

Frustratie modus uit.

Afijn, ga het hele verhaaltje niet nog eens typen.

Over het vervolg:

De regels voor het wisselen staan in de eerste post op pagina 1. Lees deze zorgvuldig door. Is het niet duidelijk, laat het me dan weten.

Dus niet in elk moment 8 wissels, maar in totaal 8 wissels.
Aan jullie de taak hoe je die strategisch gaat doen. Allemaal in het eerste moment? Dan haal je waarschijnlijk het tweede moment wel, maar ga je niet winnen.
Allemaal in het tweede moment? Haal je die dan wel?

Zelf vertrek ik op 20 juli voor vakantie naar Amerika. Het is een rondreis en ik heb daar geen mogelijkheid om de wissels en de uitslag van de Clasica San Sebastian te verwerken.
Ben nog in overleg met een vervanger die dat werk van mij overneemt. Daarover later meer.

In ieder geval geen wissels voor 1 juli insturen! Ik laat jullie tijdig weten wanneer, hoe en naar wie jullie de wissels in kunnen sturen!

Voor nu wens ik iedereen een fijne zomerstop en geniet van de Giro.

Ab Normaal

Voor wat betreft het vervolg van de klassiekers:

De eerstvolgende race op het programma is de Clasica San Sebastian op zaterdag 30 juli, één week na de Tour de France.
Omdat er heel veel gebeurt in de Tour en veel najaar programma's afhangen van de Tour, kan ik de overgebleven deelnemers alleen maar adviseren om pas na de Tour te beginnen aan je mogelijke wissels.

Zoals in de vorige post al gemeld ben ik zelf op vakantie en heb ik nog geen vervanger kunnen regelen. Mijn beide back ups zijn ook met vakantie in die periode.

Dus dat laat twee mogelijkheden over.

1. Iemand biedt zich aan naar wie de wijzigingen kunnen. Ik stuur deze persoon mijn bestand, waarin de wijzigingen ingevuld kunnen worden en deze persoon verwerkt ook de uitslag van de Clasica

2. Alle wissels worden gewoon uiterlijk 29 juli om 23:59:59 naar mij toegemaild en ik verwerk alles nadat ik terugkom van vakantie. Dat betekent wel dat de uitslag van de Clasica heel erg lang, en de uitslag van de Eurometropole enkel dagen op zich moet laten wachten.

Als er zich uiterlijk 1 juli niemand aangemeldt heeft voor optie 1, zie ik geen andere mogelijkheid dan optie 2.
Tenzij een creatieveling hier nog met een goede derde optie komt.

Ab Normaal

30 juli gaan de klassiekers verder met de Clasica San Sebastian.
Ik heb Sammysosa bereid gevonden om de honneurs waar te nemen tot ik weer terug ben van vakantie op 10 augustus.

Wissels voor de tweede periode kunnen worden doorgegeven uiterlijk vrijdag 29 juli om 22.00 uur.
Lees de regelementen over de wissels in de openingspost nog maar eens goed door.
Wissels kunnen uitsluitend worden doorgegeven op het volgende e-mailadres:

[email protected]

Dit is een mailadres van Sammy.
Graag ook in de cc naar mij sturen, zodat ik ze ook heb als ik terug ben.
Vanavond stuur ik mijn bestand naar Sammy met mijn eigen wissels.

Succes!

Onbekende gebruiker

Heren en dames wielerliefhebbers! Door de vele berichten nav de Tour wellicht ondergesneeuwd, hierbij nog eens een reminder:

WISSELMOMENT UITERSTE DATUM VRIJDAG 29-7 22:00!!!

Mail je out&in aan [email protected] denk er aan, max 8 in totaal voor beiden wisselmomenten samen:

Er zijn dit jaar 2 wisselmomenten. Na wedstrijd 18 (Eschborn-Frankfurt) en wedstrijd 24 (Grand Prix Cycliste de Montréal) mogen er in totaal 8 nieuwe renners aan je team toegevoegd/gewisseld worden voor de volgende fase van het spel. Als je nog budget en plaatsen genoeg over hebt kan je er dus eventueel 6 renners uithalen en er 8 voor terugplaatsen. Ook mag je er meer dan 8 renners uithalen om budget te creëren en hiervoor 8 nieuwe renners terugplaatsen.

Let op! Deze 8 renners is in beide wisselmomenten opgeteld. Hoe je die wissels wilt verdelen mag jij zelf bepalen. Mag alle 8 in het eerste wisselmoment, alle 8 in het laatste, 6-2, 3-5, alle combinaties zijn mogelijk!
Zolang je maar maximaal 24 renners hebt, niet meer dan 8 wissels hebt gedaan en het toegestane budget niet overschrijdt. Minder renners en minder budget is altijd toegestaan.
Geblesseerde, geschorste of gestopte renners mogen pas tijdens een wisselmoment worden vervangen en tellen dan gewoon als wissel.

Ik ben waarschijnlijk een weekendje weg, dus hoe vroeger hoe beter!

Onbekende gebruiker

Ik gooi er gelijk een upje achteraan, hopen dat dit draadje morgenochtend nog in de lijst staat. Voor diegene die dit straks ziet, voel je vrij om een leesbevestiging te plaatsen, dan zijn we langer zichtbaar wat iedereen de nodige reminder verschaft hopelijk.

BrackenRidgeCycling

Ik zal eens kijken wat ik ga doen met het wisselen

BrackenRidgeCycling

Ik heb 23 renners en wil er 3 uithalen en 4 er voor in de plaats, telt dit als 4 wissels? of telt dit als 3 wissels?

Ik zie het net max. 8 renners erin

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Dat telt inderdaad als 4 wissels. Je mag er 24 uithalen, maar er mogen er maar 8 in.

JDV21

Dank voor het tijdelijk overnemen van Ab, Sammy! Ik ben bezig met mijn wissels maar hoop dat nog wat meer programma's van rijders bekend worden voor vrijdag

Onbekende gebruiker

Nog altijd maar 2 gewijzigde teams binnen.

BrackenRidgeCycling

Zojuist wissels verstuurd

JDV21

Heb net mijn wissels verstuurd

mensFaber

'@sammysosa hoe wil je de wissels ingestuurd krijgen?

Onbekende gebruiker

'@mensfaber De renners die je erin wil hebben en de renners die je eruit wil naar [email protected]

Peter Post Forever

Wissels zojuist verstuurd

mensFaber

Wissels ingestuurd.

Onbekende gebruiker

Nog een paar uur jongens (m/v)! Laatste waarschuwing 😘

1 2 ... 16 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.