Afvalkoers Klassiekers 2022

1 2 3 4 ... 21 22
SvenVDB

Team verstuurd!

Na lang wikken en wegen, hoop ik de goeie balans in mijn team gevonden te hebben. Succes AB met de organisatie en @SammySosa hopelijk tot in de Giro!

Ab Normaal

Update vrijdagavond 23:40 uur

Ik moet de volgende teams nog ontvangen:

PeterPostForever
Park111982
SjongeJonge
Wielervolger
Poeksel
Jori
Kokkie1975
Danusz1986
Nick Vermeulen
Platje
Jappe666
Rainbowjersey
kievit
Treenert

Sta je hierbij en heb je 'm toch al gestuurd? Geef me dan even een seintje, want dan heb ik 'm niet.

En dus nog alle kans voor de reserves om mee te doen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Nog even een dringend verzoek; zet het totaal aantal bestede punten er even bij!

Ab Normaal

Met nog 11 uur tot de deadline de volgende ploegen nog te ontvangen:

PeterPostForever
SjongeJonge
Wielervolger
Poeksel
Jori
Kokkie1975
Nick Vermeulen
Platje
Jappe666
Rainbowjersey
kievit
Treenert

kokkie1975

Team Verzonden.

Peter Post Forever

Team verstuurd

Nick Vermeulen

Mijne is bijna klaar.👍

ivo001

Nog maar eens een wijziging doorgestuurd.

Poeksel

Team verstuurd.

arjenzvob

.

Laatst gewijzigd
Platje

Voor mij mag helaas een reserve meedoen.. ik ging uit van eind deze week maar zie dat er al een week van te voren een team ingeleverd moet worden.. stom van mezelf en succes allen!

Nick Vermeulen

Mijn team is ingezonden

kievit

Team verstuurd!

Ab Normaal

Met nog ruim een uur te gaan nog de volgende teams te ontvangen:

Platje
Jappe666
Treenert

Platje geeft forfait, dat betekent dat de eerstvolgende reserve die inlevert ook mee doet.
Tweede reserve is Zwartebroekengeletrui maar daar heb ik nog geen team van. Van derde reserve Bazing wel.

ivo001

Dus we missen nog minimaal 1 team?

SvenVDB

Coolietje ging ook een team maken voor zichzelf, misschien kan hij nog deelnemen moest het nodig zijn.

Arry1338

Even een ideetje voor de organisatoren hier op de site. Is het misschien een idee om in de toekomst niet te werken met een aanmeldlijst, maar het simpelweg zo te doen dat het opsturen van een volledig en kloppend team een automatische inschrijving is? Op die manier voorkom je dat mensen tot op het laatste moment wachten met het maken van een team, én beloon je de mensen die juist op tijd een team opsturen. Daarmee kun je ervoor kiezen even te wachten met een team maken in verband met de informatie die de koersen voorafgaand aan het spel je kan geven, maar daarmee neem je het risico je team te laat te sturen. Al kun je ook een team sturen en dit op een later moment aanpassen (uiteraard voor de deadline) om op die manier je plekje te garanderen maar ook de organisator duidelijkheid te geven over je al dan niet mee doen.

Ab Normaal

Zo, wakker.
Bazing is definitief in.
Er zijn nog twee open plekken.
Dat betekent dat diegene die als eerste inleveren, per mail, meedoen.

Ab Normaal

Heb er één binnen.
Nog één plekje over.

Ab Normaal

Ik besef me dat het iets anders gaat dan anders, daarom even een korte uitleg.

Toen Park aangaf dit jaar geen tijd te hebben heb ik afgewacht of iemand anders zich zou melden met meer tijd.
Dat gebeurde niet en omdat ik de Afvalkoers echt het allerleukste spel vind heb ik me maar opgeworpen.

Maar ik heb weinig tijd. Iedereen kan mij inmiddels googlen nu mijn naam bekend is, ik ben directeur van een bedrijf. Werk dus ook meer dan 50 uur in de week. Daarnaast heb ik ook een gezin met drie kinderen die hun aandacht vragen.
Vrijdagochtend vertrek ik op wintersport dus dan heb ik simpelweg geen tijd meer. Deze week moet ik ook nog even een dagje op en neer naar Denemarken, dus mijn tijd is gelimiteerd. Daarom heb ik, ook omdat dit mijn eerste keer is en ik bepaald geen excel wizard ben, besloten om de deadline een week eerder te zette. Ik ga vandaag en de komende avonden de teams invoeren in mijn bestand. Dit bestand heb ik overigens gekregen van Jefgodfather, die ik veel dank verschuldigd ben. Bij deze.

Mochten er vandaag overigens nog renners blessures oplopen in actieve wedstrijden of corona besmettingen plaatsvinden dan mogen deze uiterlijk dinsdagavond 23.59 uur vervangen worden als geste omdat jullie een week voor de eerste race al moesten inleveren.
Maar alleen geblesseerde of corona gevallen. Dus niet als je bedenkt dat je liever een andere renner hebt.

Zodra ik de teams ingevoerd heb post ik ze hier. Heb de teams nog niet inhoudelijk bekeken.

Sjonge Jonge

Super dat je dit wil doen Arno!

Ab Normaal

En tweede team binnen. We zijn vol

Ab Normaal

De helft van de teams ingevoerd en goedgekeurd.
Één renner die tot nu toe in alle teams voorkomt, en dat had ik eigenlijk ook wel verwacht.

BlingSagan

Gokje: De Wereldkampioen cyclocross?

Poeksel

Het zou ook de olympisch kampioen mountainbike kunnen zijn. Of is het de laatste winnaar van de Brabantse Pijl?

1 2 3 4 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.