Afvalkoers Klassiekers 2022

1 2 ... 5 ... 21 22
Ab Normaal

Was niet heel moeilijk. Maar wie weet in de tweede helft van de teams.

ivo001

Ik kan verklappen dat ik geen *KNIP* én geen *KNIP* heb.

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Hier ook geen WVA, hoewel hij misschien wel de meeste punten zal opleveren in het voorjaar.. Toch gekozen om te spreiden over Colbrelli en Senechal. Ook Flipje meegenomen voor het heuvelwerk.

Grootste koopje leek me toch Arnaud De Lie te zijn, voor de kleinere wedstrijden op de kalender.

ivo001

Die heb ik ook opgepikt inderdaad. Vond *KNIP* voor *KNIP* punten ook een mooi koopje, maar uiteindelijk op het allerlaatste moment toch ingewisseld voor een renner van rond de *KNIP* punten. Hoop niet dat de hogere teamprijs me fataal wordt.

Laatst gewijzigd
Mithrandir

De Lie heb ik ook hij is toch al bij veel spelers opgevallen jammer genoeg.
14.000 punten geeft genoeg ruimte daarom heb ik wel voor WVA gekozen daarnaast toppers als Alaphilippe, Asgreen, Pidc**k en M Pedersen.
Jakobsen en Covi op basis van hun vorm.
Totale teamprijs heb ik net boven de 13.000 kunnen houden.
Erg nieuwsgierig naar de waarde van andere teams en welke renner de meest gekozen is die ik niet heb.

Bonorrie

Qua punten zit ik vrij hoog, net iets onder de 14000 (13.989)

Ook benieuwd naar de concurentie :)

Laatst gewijzigd
JDV21

Ik heb mijn team onder de 13000 (12736) punten gehouden en net als SvenVDB geen Van Aert maar Alaphilippe, Colbrelli en Senechal
(edit: mijn hele team weggehaald. Sorry!)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Geduld mannen. Nog niet allemaal posten, want ze zijn nog niet allemaal goedgekeurd

BlingSagan

Hoi Ab Normaal,
Ga je de teams pas na dinsdag plaatsen ?
Ik heb een geblesseerde renner. Dus die zou ik mogen vervangen. Maar dan lijkt het me niet eerlijk als ik de andere teams weet.
Ik vind het ook prima als er nu geen geblesseerde renners meer vervangen mogen worden.

Ab Normaal

'@BlingSagan
Die heeft hij gisteren in een actieve wedstrijd opgelopen en is een langdurige blessure, dus ja, die mag je vervangen uiterlijk tot morgenavond.
Dan graag per mail opgeven wie je er uit haalt en wie je er voor in de plaats neemt. Ik hoef dus niet je hele nieuw team te zien. Enkel de wijziging.

Ik plaats de teams pas na dinsdagavond. Ben nu nog aan het verwerken en krijg het niet af. Moet morgen een dagje op en neer naar Denemarken. Ben dus vroeg weg en laat terug.
Maak het woensdagavond af en plaats de teams dan.
Dus tot morgenavond de tijd om die langdurig geblesseerde renner te vervangen.

BlingSagan

Helder. Ik heb een vervanger doorgemaild.
Ik ben benieuwd naar de andere ploegen. Maar dat komt na vandaag wel.

jappe666

G*dver, dacht dat ik tot vrijdagavond had... :(

Ab Normaal

Sorry Jappe, had het je gegund!

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Teams zijn inmiddels allemaal ingevoerd en goedgekeurd.
Er zijn heel veel dezelfde renners gekozen in het segment tussen Jakobsen voor 635 punten en De Lie met 57 punten.

Dat betekent wel dat het heel spannend gaat worden! Net die ene renner die hoog in de uitslag staat niet hebben is meteen kritisch. Het zal vaak een close call worden!
Voor statistieken heb ik vandaag even geen tijd meer, die houden jullie nog te goed.

We gaan starten! Veel spannende momenten gewenst!

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Dan nog maar even hier (onze meest gekozen renner is natuurlijk de boosdoener, was ik vergeten) voorlopig maar hoop dat het bericht snel terug geplaatst wordt op pagina 1.

Controleer nog even je eigen team. Heb ik een fout gemaakt met verwerken, wat natuurlijk kan, laat het me dan weten.

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

De meeste teams hebben aardig wat punten gebruikt zeg, had ik niet verwacht

SvenVDB

'@BlingSagan dacht dat er maar 10'000 CQ punten te besteden waren? In de tiebreaks ben je in in elk geval safe 😀

Slechts 1 deelnemer met Pogacar?

Wout Van Aert zal ook een beslissende factor zijn voor vele teams lijkt me.

Ab Normaal

Ik zal overigens de tiebreak stand nog aanpassen voor de teams met gelijke cq waarde naar moment van insturen. Dat is nog NIET gebeurd. Die tiebreak sta d kan dus nog iets aangepast worden.

jenzrscl

Teunissenn of magnus cort?

erveedeeee

Super! Dank voor je werk Ab.

Inderdaad erg veel teams met hoge punten.
Ik zie trouwens toch twee teams zonder Pidc#ck. Park en Zwartebroeken.

Ab Normaal

Owww, dan ga ik dat controleren vanavond. In mijn beleving had iedereen Pidcock.
Of dat klopt niet of ik heb een fout gemaakt in de verwerking. Dat durf ik uit mijn hoofd niet te zeggen.

Daarom iedereen graag controleren! Vertrouwen is goed, controleren beter :)

Ab Normaal

Zien jullie al teams die zich zorgen moeten maken voor het openingsweekend?
Volgens mij wordt dat één grote loterij.

BlingSagan

BlingSagan ging er vorig jaar op cq uit in een “minder interessante koers”. Bedoeling was om nu een evenwichtig team met een van de laagste cq samen te stellen. Daarom bijv. geen WVA, Colbrelli en Trentin. Het verschil met de andere ploegen is wel heel groot. Dat maakt me favoriet om er in de eerste 5 koersen uit te vliegen. Maar wie weet.

BrackenRidgeCycling

is wel extreem laag Bling, maar we zullen zien wat het gaat worden

Poeksel

Arme Julien Vermote. Zelfs voor 0 punten vinden mensen hem te duur. Zelfs de teams met minder dan 24 renners!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 5 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.