Het ik-eet-mijn-.......-op-als-........ (editie 2016)

« 1 2 3 4 5
Poeksel

Het onderwerp is een copy-paste van eentje van het oude forum, met 2014 vervangen door 2015. Tijd voor nieuwe beloftes! In een ander draadje deed nasibal er eentje:

12 mei 2015 om 12:01 nasibal
@Scotty
Ik heb Intxausti denk ik altijd al in mijn pouletjes gehad, en altijd was het een teleurstelling ,behalve die ene keer die 8e (?) plek in een eindklassement. Dit jaar dus maar niet meer voor gegaan. Als hij nu opeens punten pakt dan vreet ik mn schoen op.

Edit: nu met 2016-edit.

Timocycling

Als Kelderman top 5 rijdt in de Tour vreet ik mijn schoen op.

Poeksel

Er mogen overigens ook andere dingen dan schoenen opgegeten worden (b.v. "Als Ji Cheng dit jaar de Tour wint eet ik heel China op" )

Laatst gewijzigd
Don Hamstre

Als Manabu Ishibashi de Giro uit rijdt eet ik tien kilo Sushi op

Laatst gewijzigd
Onie

Als er niemand buiten tijd finisht deze Giro dan eet ik een rode lantaarn op.

ZwartebroekengeIetrui

Als Formolo nog een etappe wint in deze Giro eet ik mijn fiets op.

moker

Als Moreno Hofland een etappe wint eet ik mijn Belkin tenue op en vervang het door een LottoNL

anonymous

Als iemand serieus iets oneetbaars op gaat eten als gevolg van de weddenschappen hier eet ik Wielerflits op.

droomteam

Zwartebroek het kan best eens zijn dat jij moet beginnen met het op eten van je fiets. zou het leuk vinden .

ivo001

Ik heb het vermoeden dat niemand zijn beloftes waar kan maken, op het eten van 10 kilo sushi na.

Don Hamstre

Ik heb anders wel een enorme rothekel aan sushi ;)

Tutu888

Indien Kruijswijk alsnog top 10 AK rijdt deze Giro eet ik de brie op die al veel te lang in mijn koelkast ligt (als deze over 2,5 week al niet uit zichzelf is weggelopen).

waggie

Ik eet mijn laptop op als Kruijswijk toch nog eindigt in de top 10 van het klassement of een etappe wint.

waggie

Ah tutu jij had hetzelfde idee xd

Tutu888

'@waggie
Nu is nog de vraag wat meer buikpijn oplevert....

Onie

Tiziano Dall'Antonia buiten tijd! Geen rode lantaarn voor mij :D.

fcdb4-ever

Als er dit seizoen geen enkele rus wordt betrapt op doping eet ik mijn televisie op. En drink ik ook 2 flessen wodka om het weg te spoelen!

Laatst gewijzigd
Onie

'@Turtlehead, u heeft een nieuw lief gevonden? ;)

Geplaatst door Turtlehead op woensdag 19 juni 2013 om 19:38
Ik eet mijn vrouw op als Mollema top tien rijdt in het eindklassement.

Geplaatst door Turtlehead op zondag 6 juli 2014 om 20:03
Leuk! Vorig jaar heb ik mijn vrouw opgegeten, ik zet nu wat lager in.

Don Hamstre

Ishibashi bespaart mij de sushi :)
Dan eet ik maar mijn gewicht in clenbuterolbiefstuk op als Bertje echt pijn heeft aan zijn schouder

ivo001

Die lijkt me moeilijk te bewijzen. Alleen bertje voelt of het echt is of niet. Je kan hem misschien nomineren voor een acteer award.

Poeksel

Nasibal mag trouwens zijn schoen gaan opeten! (zie openingspost)

ivo001

Maak er maar een mooi filmpje vna en zet het op youtube nasibal.

Ik vroeg me alleen af of hij refereerde naar de etappe van de destijds aankomende etappe of de volledige giro.

Poeksel

Dat is niet helemaal duidelijk inderdaad, maar ik denk toch dat 'nu' naar 'dit jaar' verwijst.

moker

Thijs Zonneveld gaat zijn schoenzolen opeten als Contador de dubbel pakt
[Url]http://m.ad.nl/ad/m/nl/5598/Sportcolumnisten/article/detail/4037717/2015/05/22/Als-Contador-ook-Tour-wint-eet-ik-mijn-schoenzolen-op.dhtml[/url]

Laatst gewijzigd
Don Hamstre

Laat ik na mijn ietwat dubieuze bertje statement dan toch maar een serieuze poging doen ;)
Ik eet de Monte Grappa op als ie morgen niet tussen de toeristische shots zit!

Laatst gewijzigd
« 1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.