Het ik-eet-mijn-.......-op-als-........ (editie 2016)

1 2 3 4 5
pippodeclown

Ik eet de roze trui op als Aru na de tijdrit nog drager van het roze is

waggie

Mijn laptop was niet te pruimen, maar hoe was jouw brie Tutu?

Stelvio-fan

'@waggie: Huur je nu een laptop om wielerflits te checken?

waggie

'@Stelvio
Telefoon ;)

Utrecht19

Haha, denk je een veilige statement te maken met Kruiswijk in de top 10 nadat hij ver achterop raakte. Lekker Waggie en Tutu.

Okidoki

Dat Thijs Sonneveld zich zo heeft laat inspireren door mijn verzonnen forum ;0

Laatst gewijzigd
Don Hamstre

De Monte Grappa bezorgt mij ook aardige buikpijn intussen, en dan ben ik nog niet eens aan het marmer begonnen ;)

Tutu888

'@waggie
Eén nacht boven de wc-pot hangen had ik graag over voor het genieten van Kruijswijk deze Giro ;-)

Poeksel

Ik eet heel Noorwegen op als Mollema top 5 eindigt (eindklassement) in de Dauphine.

achtpuntzes

ik eet heel Noorwegen op als Mollema NIET in de top 5 eindigt (eindklassement) in de Dauphine.

nielsvdg

Ik eet heel Noorwegen op als Mollema PRECIES 5e eindigt (eindklassement) in de Dauphiné.

fcdb4-ever

Wordt geen televisie en wodka voor mij, de Rus ignatenko betrapt op groeihormonen.

Toch best wel snel, binnen een maand na mijn voorspelling haha

Laatst gewijzigd
Fietsflap

Begrijp ik het nou goed dat Noorwegen hoe dan ook opgegeten wordt?
Jammer, was juist zo'n mooi land... ;)

Don Hamstre

Ik drink het Panama-kanaal leeg als Ramon Carretero ooit nog een koers uit weet te fietsen, of überhaupt zijn straat

Poeksel

Hoelang denk je over heel Noorwegen te doen, achtpuntzes? Kun je Hagen voor het laatst bewaren? Ik wil hem misschien in mijn tourpool opnemen.

pirazzi

Alles kan nog in de Dauphiné. Ik eet België op als Bart de Clercq morgen de etappe wint.

Poeksel

RubenVB eet zijn hoed op als Taaramäe top 10 rijdt in de Tour.

(Ik zou niet heel verbaasd zijn als dat gebeurt, het laatste dan)

ivo001

Wanneer kan ik videos/foto's verwachten van Waggie die zijn laptop opeet, Tutu die zijn veel te oude brie opeet, en achtpuntzes die heel noorwegen (!) gaat opeten? Loze beloftes zijn het.

hoekserenner

Ik boek een last-minute naar Kazachstan voor 3 maanden als er 5 Astana-renners in de top 10 van het eindeklassement in de Tour staan!

ivo001

3 maanden? Weet je het zeker?

Don Hamstre

Ik eet de prijs van Paris-Camembert op als Roux vandaag niet een flinke neut in z'n bidon had zitten.

Kristoffan

Ik eet mijn friet op als iemand van de grote 4 de tour wint

achtpuntzes

ik eet de kasseistrook Avesnes-les-Aubert à Carnières op als Lars Boom zijn huzarenstukje van vorig jaar weet te herhalen in de kasseienrit.
verder ben ik inmiddels aan Noorwegen begonnen.

dominique10

Ik verhuis naar Eritrea als Teklehaimanot de bolletjestrui heeft in Parijs

ivo001

Gespot in de reacties bij het artikel over Wellens:

denise - 1 juli 2015 om 12:21
Op de muur van Hoei is er maar 1 favoriet : Valverde.

Ivanoviclover - 1 juli 2015 om 12:34
Kopt Denise

Valverdege kan daar gewoon niet geklopt worden of ik eet mijn schoen op.

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.