Arry's 'CQ-Girospel 2022'

1 2 3 4 ... 14 15
SvenVDB

Mijn eerste bod is ook de deur uit!

nasibal

Dit is leuk en ik zie dat er nog plek is, ik ga me buigen over een bod!

Mag je per biedronde vrij tussen één en het totaal aantal resterende plekken in je selectie bieden? Of moet het aantal renners waar je op bied per ronde gelijk zijn aan het aantal resterende plekken in je selectie?

Laatst gewijzigd
Arry1338

Ja je mag op minder renners bieden. Maar, uit ervaring weet ik dat je het best af bent om wel op het maximum aantal plekken te bieden. Je budget wordt steeds minder waard, omdat er meer overboden gaat worden op de renners in de volgende rondes. Zuinigheid loont dus niet.

Sjonge Jonge

Ik heb ook mijn eerste bod verzonden

Arry1338

Nog 17 te gaan!

nasibal

Even dubbelcheck: Ik ga er van uit dat het totaalbod per ronde mijn resterende budget niet mag overschrijden? Of mag het het per renner niet overschrijden?

M.a.w: Kan ik bijvoorbeeld op 7 renners 1000 CQ per stuk bieden en dat dan van boven naar beneden wordt gekeken of ik de renner binnenhaal, net zo lang tot ik door mijn 5000 CQ heen ben?

BlingSagan

Mijn biedingen voor ronde 1 net verzonden !

@Nasibal - je mag niet meer bieden dan je budget hebt. Dus idd het totaalbod mag je restbudget niet overschrijden.

@allen: succes !

Ab Normaal

Hier ook eerste bod de deur uit. PM om te vergelijken mag.

Peter Post Forever

Biedingen verstuurd, wil je weten op wie ik geboden heb, stuur een pm

kokkie1975

mijn bod is ook de deur uit.

Maillot à Pois

Eerste bod ook hier vertrokken!

Noordbiker

Verstuurd

Arry1338

Nog 9 lijstjes te gaan! Ik ben momenteel bij, dus als het meezit kan ik vanavond de eerste uitkomst posten en mogen uiteraard het liefst meteen nieuw biedingen gestuurd worden voor de volgende deadline.

nasibal

Spannend, allereerste bod ooit zojuist verzonden!

Uiteraard niet gehinderd door enige tactische kennis van dit spelletje.

Arry1338

Ik mis nog een lijst van Bode80, Arjenzvob, WIDMollema?, Sammysosa, Hofsje, King Kelly & Jappe666!
Nog 3 uur tot de deadline!!

Ab Normaal

Ben heel benieuwd!!

King Kelly

Ik heb ingezonden; succes met al het regelwerk weer, supermooi dat je dit allemaal doet!

hofsje

Team opgestuurd

Bode80

Mijn team ook

Arry1338

Ik heb de biedingen van 33 spelers verwerkt in Excel. Morgen zal ik vroeg opstaan om te proberen de teams te posten voordat ik ga werken, in de middag zal ik dan ook een lijst sturen van de huidige startlijst en de (niet-) beschikbare renners voor de volgende ronde.

Ab Normaal

Goed werk Arry

arjenzvob

Sorry. Ik haak voor deze af. Succes allemaal

Pier Tol

Wat een matige 1e ronde voor me zeg…. Gelukkig wel van Wilder weten binnen te hengelen 😟.

Ab Normaal

Hmmm, ik had fors ingezet op Almeida maar net niet fors genoeg. En ik had gehoopt voor een prikkie Groves binnen te halen. Maar dat dachten meer mensen.
Nu maar hopen dan dat ie niet start :)

Volgens mij mist Sammysosa in de lijst.

Bode80

Zoooo die prijzen voor Almeida… Ik heb nog overwogen om op hem te bieden.
Wel zonde dat ik bij een paar renners op een haar na niet gekregen heb.

1 2 3 4 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.