Arry's 'CQ-Girospel 2022'

1 2 ... 6 ... 14 15
kokkie1975

nieuwe pagina svp.......

nasibal

Goed werk weer Arry!

Veel te veel op Carthy geboden zie ik, maar wilde hem persé hebben. De rest van m'n hoop was deze ronde op Pozzo en Fomolo gevestigd, maar helaas. Tijd om de laatste 4 plekjes te vullen met wat goedkope meuk :)

BrackenRidgeCycling

Ik zie pozzovivo bij sven staan voor 505 punten, ik had 879 voor geboden. Kun je hier naar kijken svp als je tyd hebt.

nasibal

Sven pakte Pozzo in ronde 1 voor die prijs geloof ik.

BlingSagan

Bouwman en Rosa maken mijn team compleet. Van mij mag de Giro beginnen !

BrackenRidgeCycling

Bode heeft hem voor 2001 punten, dus dat zou kunnen Dan ja. Thanx nasi

Noordbiker

3e bod verzonden op mijn laatste renner.

Wel tevreden met de 3 binnen gehaalde renners.

Top werk weer Arry

pirazzi

Kleine verbetering: NickV 5 plekken, 3446 punten.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ethan Hayter in dit spel wel op de startlijst? Maillot à Pois heeft hem voor 1111 punten.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

'@Pirazzi
(zwaar) gokje van mijn kant :-)
In het begin van het seizoen waren er geruchten dat hij de Giro zou rijden en hij staat op diverse voorlopige startlijsten, o.a. bij Cyclingfever.
Ik heb mijn bod echter uitgebracht voor zijn overwinning gisteren, en in het interview nadien zei hij dat hij nooit op de longlist voor de Giro gestaan had en nog niet te weten welke grote ronde hij wel ging rijden.
Ik ben dus waarschijnlijk de pineut - tenzij INEOS nog doorkrijgt dat Hayter in die eerste ritten een reële kans op roze heeft en dus een mooie vervanging voor Pidcock zou zijn. Daar gok ik nog even op.

pirazzi

Aha, ik help je hopen dat hij alsnog start in de Giro. Misschien tegen beter weten in maar is inderdaad een goede kandidaat voor veel (forum) spelletjes.

Laatst gewijzigd
hofsje

Team hofsje is klaar voor de giro
Simon Yates als kopman,Dainese waarschijnlijk voor de sprint
Poels en Arensman en Vansevenant kunnen ook redelijk naar het klassement kijken of voor etappes
Tratnik voor de aanval + tijdrit
En Calmejane gekozen dat hij hopelijk vaak gaat aanvallen

vernis

Ik heb de 2e ronde ook op Porte geboden, maar heb hem niet in mijn team, terwijl ik hem enkel bij Ivo zie staan. Kan je dit eens nagaan?

Teeke_de_Kapper

Mijn derde bod met de allerlaatste "pareltjes" is onderweg..

Maillot à Pois

'@vernis
Porte staat niet meer bij de beschikbare renners, dus je zal die wel binnen hebben

Arry1338

'@Vernis

Ik heb ergens een foutje gemaakt, maar Porte komt er bij jou bij.

Vernis - 1 plekken - 570p
Jai Hindley (380)
Simon Yates (2101)
Jon Aberasturi (402)
Davide Cimolai (381)
Andrea Vendrame (305) - *Staat niet op de deelnemerslijst*
Richie Porte (861)

vernis

Dankjewel voor de update Arry

Arry1338

Let op! Aanpassingen in de startlijst!

Sies & Noordbiker kunnen opnieuw bieden voor de punten van Tao Geoghegan Hart
Maillot a Pois & Mithrandir kunnen opnieuw bieden voor de punten van Elia Viviani
Peter Post Forever & Vernis kunnen opnieuw bieden voor de punten van Jon Aberasturi
Pirazzi kan opnieuw bieden voor de punten van Márton Dina
Ab Normaal kan opnieuw bieden voor de punten van Jasper Philipsen
Sjonge Jonge kan opnieuw bieden voor de punten van Tim Merlier
Sjonge Jonge & Burn kunnen opnieuw bieden voor de punten van Kaden Groves
Zwartebroekengeletrui kan opnieuw bieden voor de punten van Antonio Tiberi
Vernis kan opnieuw bieden voor de punten van Andrea Vendrame
Maillot a Pois kan opnieuw bieden voor de punten van Ethan Hayter

Graag zelf even goed kijken naar je uitgegeven bedrag voor de bovenstaande renners en de invloed die het heeft op je nieuwe budget! En óók graag even aangeven dat je het budget erbij invoegt. Ik kleur bovenstaande renners nu paars in mijn bestand en ik laat ze staan in de teams totdat er vanuit jullie wordt aangegeven dat ze vervangen moeten worden met een nieuw bod daarbij. Dit geldt ook voor de andere renners die (misschien) niet starten.

pirazzi

Oké, dat hoeft dan niet meteen morgen maar kan ook in een volgende biedronde. Want stel dat Kudus ook niet start dan heb ik 500 punten te besteden voor 2 renners.

Bonorrie

Mijn keuze voor de renners in de 3e biedronde is hier net de deur uit.

BrackenRidgeCycling

Narvaez en Pedro Lopez staan niet meer bij mijn team,
Deze had ik in 2e ronde binnen.
Ik ga Ervan uit dat ik deze nog in mijn team heb en dat ik nog 1 plekjes over heb en als ik het goed heb 879 punten.

Arry1338

Ik zie ze gewoon erbij staan hoor, op de vorige pagina onder jou naam. Wat je hierboven zegt is inderdaad jou situatie voor ronde 3.

BrackenRidgeCycling

Arry ik had op de 1e pagina gekeken, sorry for the trouble.
En super dat je dit allemaal regelt btw

Peter Post Forever

Bod 3 verstuurd

Maillot à Pois

'@Arry
Als je een renner uit je team vrijgeeft, wat gebeurt er dan als hij binnen enkele dagen toch blijkt te starten? Ik veronderstel dat je hem dan nog steeds kwijt bent en anderen er op kunnen bieden?

Zelf vind ik PCS niet de betrouwbaarste bron voor startlijsten. Viviani is daar nu verdwenen omdat hij blijkbaar op een voorlopige startlijst voor de Ronde van Hongarije, maar hij heeft gisteren in een interview na de Nations Cup nog aangegeven dat de Giro zijn volgende grote doel was.
Sowieso zijn alle startlijsten speculatief tot er een officiële selectie van de ploeg komt.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 6 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.