'@Pirazzi
(zwaar) gokje van mijn kant :-)
In het begin van het seizoen waren er geruchten dat hij de Giro zou rijden en hij staat op diverse voorlopige startlijsten, o.a. bij Cyclingfever.
Ik heb mijn bod echter uitgebracht voor zijn overwinning gisteren, en in het interview nadien zei hij dat hij nooit op de longlist voor de Giro gestaan had en nog niet te weten welke grote ronde hij wel ging rijden.
Ik ben dus waarschijnlijk de pineut - tenzij INEOS nog doorkrijgt dat Hayter in die eerste ritten een reële kans op roze heeft en dus een mooie vervanging voor Pidcock zou zijn. Daar gok ik nog even op.
Let op! Aanpassingen in de startlijst!
Sies & Noordbiker kunnen opnieuw bieden voor de punten van Tao Geoghegan Hart
Maillot a Pois & Mithrandir kunnen opnieuw bieden voor de punten van Elia Viviani
Peter Post Forever & Vernis kunnen opnieuw bieden voor de punten van Jon Aberasturi
Pirazzi kan opnieuw bieden voor de punten van Márton Dina
Ab Normaal kan opnieuw bieden voor de punten van Jasper Philipsen
Sjonge Jonge kan opnieuw bieden voor de punten van Tim Merlier
Sjonge Jonge & Burn kunnen opnieuw bieden voor de punten van Kaden Groves
Zwartebroekengeletrui kan opnieuw bieden voor de punten van Antonio Tiberi
Vernis kan opnieuw bieden voor de punten van Andrea Vendrame
Maillot a Pois kan opnieuw bieden voor de punten van Ethan Hayter
Graag zelf even goed kijken naar je uitgegeven bedrag voor de bovenstaande renners en de invloed die het heeft op je nieuwe budget! En óók graag even aangeven dat je het budget erbij invoegt. Ik kleur bovenstaande renners nu paars in mijn bestand en ik laat ze staan in de teams totdat er vanuit jullie wordt aangegeven dat ze vervangen moeten worden met een nieuw bod daarbij. Dit geldt ook voor de andere renners die (misschien) niet starten.
'@Arry
Als je een renner uit je team vrijgeeft, wat gebeurt er dan als hij binnen enkele dagen toch blijkt te starten? Ik veronderstel dat je hem dan nog steeds kwijt bent en anderen er op kunnen bieden?
Zelf vind ik PCS niet de betrouwbaarste bron voor startlijsten. Viviani is daar nu verdwenen omdat hij blijkbaar op een voorlopige startlijst voor de Ronde van Hongarije, maar hij heeft gisteren in een interview na de Nations Cup nog aangegeven dat de Giro zijn volgende grote doel was.
Sowieso zijn alle startlijsten speculatief tot er een officiële selectie van de ploeg komt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.