Megaflits Giro 2022

1 2 3 4 ... 7 8
Noordbiker

Ben er ook graag bij

Sies

Uiteraard ook aanwezig!

Limal

Ik doe ook graag mee!

(12 renners, dat wordt stevig doorselecteren en afwegen of een niet-uitrijdende topsprinter het waard is... )

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben erbij

bastaix

Ik doe graag mee

coolietje

Doe graag mee!

krypton

Ik ben ook graag van de partij.

kokkie1975

Doe graag mee.

Gerrit Glomser

Ga van de week eens puzzelen en stuur dan wel wat in...

Hapsnurkers

Ik doe graag mee!

Bizziecle

Oh dit wil ook wel proberen=

John Berger

De pareltjes zijn gevonden en het parcours is bestudeerd. Goede mix van 12 renners. Eind volgende week nog even checken of iedereen start en of er niet onverwachts nog wat verrassingen zijn toegevoegd aan de startlijst. Team staat in de basis klaar en heb nu nog 254 punt over, dus ik kan nog schuiven. Iedereen succes met de puzzel, heb nu al zin in de giro, maar eerst nog even genieten van de ronde van Romandië.

jefgodfather

de voorlopige starlijst is bekend, de eerste definitieve selecties zijn ook al bekendgemaakt door de teams.
Dus het puzzelen kan beginnen !
Let wel op de Giro begint al op VRIJDAG 6 mei. Dus stuur op tijd je ploegje door

Iedereen die wil kan meedoen en een ploegje insturen. Wie wordt de trotste eigenaar van de Roze Trui op 29 mei ??

Bizziecle

Team ingestuurd. Btw er is nog 1 plekje bij het Top3 Spel

arjenzvob

Team verstuurd!

Zwiebeln

Ik doe mee

Limal

Ik ben nog aan het puzzelen!

Twaalf man is weinig en/of het budget is misschien wat ruim bemeten?* De goedkope 'hidden gems' die ik er graag had ingezet halen nu het team niet omdat ik 12 kopmannen kan opstellen voor een budget van slechts 7110 punten... Van mij mocht het dus wat uitdagender ;-)

(*daarin lijkt het meer op Scorito dan op Sporza's Wielermanager denk ik)

Laatst gewijzigd
John Berger

Team verzonden. 6 punt over en het is gelukt om niet een lijst met 12 kopmannen te kiezen. Dus tevreden. Koen suc6 met het tijdig verzamelen van alle teams en de organisatie. Hopelijk krijgen een paar leuke etappes voorgeschoteld in deze editie van 2022.

Limal

Team verstuurd!

Bonorrie

Mijn team is bijna klaar voor de start. Nog effe wat kleine afwegingen maken

BrackenRidgeCycling

Mijn megaflitsers zojuist door gestuurd.
Bedankt voor de organisatie Koen.

pirazzi

Team verzonden.

WIDMollema?

Ik doe ook graag weer eens mee!

Chasse_patate

Ik zal ook eens een team insturen

Poeksel

'@Geel Zwarte Bril Ik neem aan met Dumoulin, Foss en Oomen?

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.