Top3 Spel Giro 2022

1 2 3 4 5 6 7
kaboutertje

Leuk idee, ik doe ook graag mee!

Bizziecle

Welkom Jappe666 en Kaboutertje, daarmee zijn er nog 6 plekjes over

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wil het wel proberen

kokkie1975

Ik wil het ook wel eens proberen.

Bizziecle

Welkom kokkie en Rahimns, nog 4 plaatsjes te vergeven

Maurimaler

Ik zou ook wel eens graag proberen.
Ik stuur mijn namen direct door👍.

Therus

I'm in

Bizziecle

Welkom Mauri en Joop. @ Mauri Maler heb je de renners al ingestuurd? Ik heb namelijk nog niets ontvangen. Eventueel kan iedereen ook zijn renners insturen via e-mail [email protected].

Burn

Ik doe ook graag mee.

jemhadar

Is er nog een plekje vrij? doe graag mee

Bizziecle

Welkom Jemhadar en Burn. Ik sta mijn plaatsje af zodat er nog 1 bij kan. Omdat het de eerste keer is heb ik een limiet gesteld aan het aantal deelnemers. Ik wil even kijken hoeveel werk het is alles bij te houden. Als het goed loopt kan het aantal deelnemers of spelelementen voor de tour wat uitgebreid worden. Tips en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.

Bizziecle

Nog een aanvullende opmerking: De 3 gekozen renners van de vorige periode blijven staan mocht een speler vergeten zijn keuze op een rustdag door te geven.

SvenVDB

Dus de eerste periode gaat maar over 3 dagen?

Bizziecle

Klopt

Limal

Als dat laatste plekje nog vrij is wil ik het zeker proberen!

(benieuwd of er veel variatie in de teams gaat zitten met slechts 3 renners, zeker in de 1e periode)

Bizziecle

Welkom Limai. Daarmee is het spel vol.
Inderdaad ben ik ik benieuwd naar de variatie in teams. Al denk ik dat na de 1e periode de variatie groter zal worden.

Xander24

Haha, mag ik dan de eerste reserve zijn? Iemand moet deze lastige taak op zich nemen, en ik doe het graag

Bizziecle

Prima je staat 1e reserve. Geef iig je 3 renners voor donderdag 23:59h door mocht iemand het vergeten of afhaken.

Xander24

Top, team heb je inmiddels ontvangen, hopelijk lukt het

Bizziecle

Hier de lijst met deelnemers en wie zijn team al heeft ingestuurd.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1dmsuONMjH1IliicAZjv3VWZbEwz1NNDN9mEgFc2mCbA/edit?usp=drivesdk

Bizziecle

Oeps verkeerde link hier is de goede
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1idJ9AUIFIWbMKhem58ulN8R3cgFaPZYRHBg-utlZe8s/edit?usp=drivesdk

arjenzvob

Het bestand is niet toegankelijk.

Bizziecle

Nu wel als het goed is

tvm

Ik ben te laat, maar meld me alsnog aan. Ook heb ik al een team ingestuurd.

Bizziecle

OK je bent 2e reserve.

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.